Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 223 548
  • 1 192

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Musta Nuoli.

Avaisitko hieman tämän johtopäätöksen saloja? Minähän olen viime aikoina toivonut (ja saanut toiveeni toteen) stalinisti-Bryzgalovin ja venäläisdiivojen putoamista kisoista ja vääntänyt kättä itsensä TOJ:in kanssa, jonka mielestä Abraham Lincoln on suurempi pahis kuin Josif Stalin. Aika vaikea tehdä johtopäätöstä, että minulle kisojen ainoa ja paras joukkue olisi jostain syystä Venäjä.

Vai oliko tämä kenties sarkasmia, jota en vain ymmärtänyt väännettyäni kättä TOJ:in kanssa, jonka teksteissä ironia ei ole päällimmäisenä, vaikka äkkiseltään Lincoln-kommenteista voisi niin luulla.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Avaisitko hieman tämän johtopäätöksen saloja? Minähän olen viime aikoina toivonut (ja saanut toiveeni toteen) stalinisti-Bryzgalovin ja venäläisdiivojen putoamista kisoista ja vääntänyt kättä itsensä TOJ:in kanssa, jonka mielestä Abraham Lincoln on suurempi pahis kuin Josif Stalin. Aika vaikea tehdä johtopäätöstä, että minulle kisojen ainoa ja paras joukkue olisi jostain syystä Venäjä.

Vai oliko tämä kenties sarkasmia, jota en vain ymmärtänyt väännettyäni kättä TOJ:in kanssa, jonka teksteissä ironia ei ole päällimmäisenä, vaikka äkkiseltään Lincoln-kommenteista voisi niin luulla.
Pahan pistit, mutta veikataan Käyttäjänimetöntä?
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo hyvin on päivä lähtenyt käyntiin kun hain Hessun Valinnasta kuus keppanaa aamupalaks krapulaa lieventämään. Hitto pitäis taas lähteä botskilla Tallinnaan että sais taas maksullista. Ja anukseen kans. Vai meniskö tällä kertaa oikein Riikaan asti? Joo ja kävin Espalla taas kyyläämässä muijien perseitä. Hitto pakko mennä nyt tallinkin toimistoon ettei joudu vaan katteleen. Hitto

Kerran panin miestä perseeseen
enää en sorru samaan erheeseen

eheheheh. joo




Hitto
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jokerit = KHL! Siis tajuuttekste, se on paljon paljon parempi liiga kun mikään ikinä missään ja suomihan on kuulunu venäjälle, joten periaatteessa suomenmestaruudestahan siinä pelataan. Ja sehän on tos vieres! Isänmaallisuuttahan se on liputtaa venäjän puolesta! Tajuuttekste ollenkaan, kaikki haluu sinne, ja me siirrytään KHL:ään!

ps. kaikki jotka haukkuu ryssiä ryssiks, ni on ite ryssiä!!! niih.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Joo hyvin on päivä lähtenyt käyntiin kun hain Hessun Valinnasta kuus keppanaa aamupalaks krapulaa lieventämään. Hitto pitäis taas lähteä botskilla Tallinnaan että sais taas maksullista. Ja anukseen kans. Vai meniskö tällä kertaa oikein Riikaan asti? Joo ja kävin Espalla taas kyyläämässä muijien perseitä. Hitto pakko mennä nyt tallinkin toimistoon ettei joudu vaan katteleen. Hitto

Kerran panin miestä perseeseen
enää en sorru samaan erheeseen

eheheheh. joo

Hitto
Todennäköisesti TQoFE.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joo hyvin on päivä lähtenyt käyntiin kun hain Hessun Valinnasta kuus keppanaa aamupalaks krapulaa lieventämään. Hitto pitäis taas lähteä botskilla Tallinnaan että sais taas maksullista. Ja anukseen kans. Vai meniskö tällä kertaa oikein Riikaan asti? Joo ja kävin Espalla taas kyyläämässä muijien perseitä. Hitto pakko mennä nyt tallinkin toimistoon ettei joudu vaan katteleen. Hitto

Kerran panin miestä perseeseen
enää en sorru samaan erheeseen

eheheheh. joo




Hitto
Pettter.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
161. Tappelu suurta nimeä vastaan perinteen kyllästämässä havinassa. Kanadan ilta, sohva, olut, baari, pubi, herruus, selkä käännettynä jenkeille. Sarjan paras musta, P.K. siinä kaikki. Selässä suuri nimi, vaahteranlehti rinnassa. Vaaleat rystyset, laskeutuvatko vaaleat rystyset viiksiin? Aistitaan tuoksina! Se alkaa. Mutta mitä tapahtuu? Huuliparta edellä, on se jäätä, keinojäätä syksyssä. Silmät olivat hiljaa, ilta pimeni, ilta loppui, ei toivoa, Molson vaikenee, yleisö herkenee. Hengitys, tajuttoman hengitys, sekunnit, pitkät kuin Salaman ura, aaveiden humina. Silmät sulkeutuvat, kajuutta hiljenee, merimiehet nukkuvat, välähtää. Välähtää kahdesti, ilta pimenee, syksyinen ilta pimenee Kanadassa, ranskankieliset kuiskaukset hiipivät ulos yöhön.

Silmät avautuivat, koti, olenko kotona? Nenän alla kylmää, jää vastaanotti viikset, tuoksinan kovimman viikset.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
161. Tappelu suurta nimeä vastaan perinteen kyllästämässä havinassa. Kanadan ilta, sohva, olut, baari, pubi, herruus, selkä käännettynä jenkeille. Sarjan paras musta, P.K. siinä kaikki. Selässä suuri nimi, vaahteranlehti rinnassa. Vaaleat rystyset, laskeutuvatko vaaleat rystyset viiksiin? Aistitaan tuoksina! Se alkaa. Mutta mitä tapahtuu?.........
HCH
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
tää on helppo.

Joo. Kävin tuossa marketin kalatiskillä ja tapasin salaperäisen naisen. Hän hymyili viehättävästi ja paketoi graavisuolattua mehukasta lohta 500 grammaa. Paketin kyljessä luki: ensi viikolla on tulossa tosi iso kala.

Kävin myös kotiin mennessä pelikaupassa, josta ostin uuden NHL-pelin lapsille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
"Miten päiväsi on mennyt?"

- Kiitos kysymästä. Alkuräjähdys, joka muistini mukaan tapahtui noin 13,8 miljardia vuotta sitten juliaanisen kalenterin mukaan oli ajatuksistani ensimmäinen ja silloin minä itse asiassa jo heräsin. TuTon loiston aikoja muistellessa päivän ensimmäinen ajatukseni kertasi. Gregoriaanisen kalenterin mukaanhan heräsin siis 13 päivää aiemmin eli 13 päivää ennen alkuräjähdystä. Tuo 13 päivää on muuten täsmälleen se aika, jonka Kuuban ohjuskriisi aikoinaan kesti. Minulla on tuokin kyseinen elokuva kirjahyllyssäni ja sitä katson silloin, kun en runkkaa tai nörtteile. En ole vielä ehtinyt elokuvaa katsoa. Kummallista kyllä, että sitä hyllyä sanotaan kirjahyllyksi, vaikka siellä voi säilyttää myös paljon muita tavaroita eli asioita. Tavaroistahan tulee asioita, jos ottaa ne asiakseen. Kun nyt tuli kirjoista puhe, niin sanon, että harmittavasti Väinö Linnan Täällä Pohjantähden alla-trilogia on vain kolmiosainen, vaikka olisihan sen kuulunut olla 300-osainen, jotta olisi paremmin ymmärtänyt, että mistä todellisuudessa oli kyse.

Mutta itse kysymykseen. On ollut todella pitkä päivä ja ylitöiksi on mennyt. Luin aamulla Taru sormusten herran ja tein sen teoksen naissuhteista Excel-taulukon ja päädyin siihen, että kyseinen teos ilmentää hyvällä tavalla miesten ja naisten välisiä suhteita. Näiden toimien jälkeen kävin aamulääkärillä, jossa minulla todettiin päivän uusina tauteina hinkuyskä, tuberkuloosi, keuhkokuume, astma, reuma, nilkkatulehdus ja että peräpukamani voivat ihan hyvin. Satiaisia tai sukupuolitauteja minulla ei todettu, sillä olen Excel-taulukon sitä luokkaa, ettei moisista taudeista ole vaaraa. Huorissa en käy, sillä Excel-taulukon kohdassa "rahavarat" on liian kapea katveikko, jotta viitsisin vähäisiä rahojani siirtää Excel-dominoille.

Alun perin tämä vastaukseni oli hieman yli kolme miljoonaa merkkiä pitkä, mutta näköjään Jatkoajassa ei haluta antaa tilaa kunnon vastauksille, vaan halutaan, että tämä on tällaista eräänlaista twitterheittelyä.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Pro Sports
Keskustelun aiheena parisuhdeneuvot nuoremmille:

Kyllä sen jo ennen excel-taulukoitakin on puhdas kokemus osoittanut, että miehelle eläminen parisuhteessa naisen kanssa on rinnastettavissa pakkotyöleirille joutumiseen Pohjois-Koreassa. Sieltä ei pois pääse kuin ruumissäkissä taikka pahoin traumautuneena.

Nainen sitoo pahaa aavistamattomann miehen viekkaasti pikkusormen ympärille ja houkuttelee hänet yhä syvemmälle suhdeverkostoon lonkeroihin. Tässä suuressa roolissa toimii kulissien ylläpito, jonka avulla miehelle uskotellaan palavaa rakkautta, yhteisiä unelmia ja täydellistä harmoniaa. Kuitenkin taustalla tämä pikkupiru pelaa omaa peliään, jossa juostaan sakset auki paikallisen Jorman perässä, jolla on vessahuhujen mukaan jumalaton virveli ja miljoonatontti Helsingin keskustassa. "I'm worth it" mentaliteetti tietenkin oikeuttaa testaamaan omaa markkina-arvoa. Tässä prosessissa suhteen toisen osapuolen tunteilla ei ole tilaa. Siinä raavaampikin mies joutuu usein kylmästi statistin rooliin.

Itse olen huomannut, että naisen ulkoinen habitus ei erota hänen käyttäytymistään millään tapaa muista saman sukupuolen edustajista. Mieheltä vedetään joka tapauksessa matto alta siinä vaiheessa kun naapuriin muuttaa Italialainen Pierluizi chorizo makkaroineen ja oma isäntä on työreissussa. Tämän takia naisen kanssa sosiaalinen viestintä ja kanssakäynti on lähes mahdotonta. He ovat henkisesti alttiita hyppäämään "paremman" kyytin heti ensimmäisen tilaisuuden saatuaan.

Tämän lisäksi on tärkeää huomioida, että vaikka naiset vaativat miehiltä paljon, he usein itse eivät vastaa omia kriteereitään. Se pahnan pohjimmainen "Tukiainenkin" jatkaa prinssi uljaansa etsimistä luokkakunnan ylimmiltä tasoilta. Tämä rajaa miesten mahdollisuuksia löytää sopiva kumppani. Esimerkiksi itse en haluaisi suhdetta naisen kanssa joka on jatkuvasti äänessä, ylisosiaaliinen moottoriturpa, ylipainoinen tai aliravittu, masentunut tai muuten vain sairas. Myöskään liika feminiinisyys tai epänaisellisuus (lihaksikas, kirahvimainen, tai kääpiömäinen olemus) aiheuttavat minussa halun juosta karkuun. Haluan painottaa, että narsisti en kuitenkaan ole. Enemmän ongelma on siinä, että naiset eivät näe minua (kuten montaa muutakaan) riittävän hyvänä heille.

Koska nykyisessä maailmassa nainen on peto miehelle, olen vihdoin saanut sisäisen rauhan ymmärtämällä että mies pärjää parhaiten yksin. Naista en enää etsi eikä seksille ole tarvetta. Kortongit heitin kuivumaan jo vuosia sitten, eikä niille toivottavasti ole tulevaisuudessakaan käyttöä. Suosittelen myös muita harkitsemaan tätä vaihtoehtoa ennen kuin mustapekka jää omaan käteen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
tällaista kirjoittajaa ei taida palstalla olla.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Itse olen havaitsevinani hieman schollimaisia piirteitä. Ei mene täysin yhteen alkuperäisen kanssa, mutta hieman samaa "ylimielisyyttä" ja "itsekehua" olen havaitsevinani. Tosin aito ei kuivattaisi kortsuja kuivumaan, saattaisi meinaan tarvita niitä joskus kouluttaessaan työväenluokan emäntiä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Rantala taas aivan pihalla, se ei yllätä tietenkään ketään. Semir tiputti vaan ysiviis-peltoselta kaks hammasta ja jotenkin Rantala sai taiottua tästä 2+2.

NONIIN ja hyvinhän se linja taas kesti kuus minuuttia ja seitsemän sekuntia. Vittu näitä liigatuomareita ja AJ Niemi 2min, syy: halaus.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Jeandp olettaisin. Ainakin pelaajavalinnat ja tuomiosta puhuminen viittaavat siihen suuntaan. Allekirjoittanut ei kyseessä voi olla, sillä Kuopion matsin jälkeen päätin olla mainitsematta enää kyseistä raitapaitaa nimeltä.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Nimimerkki Vanha Len huilaa viikon metrisestä kyrvästään Kierrätyskeskus-osiossa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Nimimerkki Vanha Len huilaa viikon metrisestä kyrvästään Kierrätyskeskus-osiossa.

Ei voi pitää paikkaansa. Ensinnäkin näin biologiaakin opettavana tiedän, ettei noin isoa penistä ole kenellekään, puhutaan mitä puhutaan. Mutta totuus on tämä. Tai sitten pistät linkin väitteesi vahvistukseksi?

Siksi on valheellista myöskin väittää Vanhan Lenin saaneen huilia mainitusta syystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös