Selvästi epäkoherentti viestisi ei attribuoi irrelevanttien sivistyssanojeni kanssasi. Huomaatko kuinka -LAINAUS- tässä selkeästi epäloogisesti kohdassa -LAINAUS- ilmaiset irregulaarisesti kuinka havainnoidessamme substanssien taajuuksia lajista nimeltä jääkiekko, voidaan havaita selkeitä epäjohdonmukaisuuksia ja argumentaatiovirheitä?
-TOISEN NIMIMERKIN LAINAUS KAHDEN SIVUN TAKAA-
Tässäkin kohtaa voidaan todeta, kuinka tulosten välillä on korrelaatio vaikka toisin väitätkin? Oletko niin idiootti, ettet ymmärrä kuinka, ottaen huomioon tilastollisen frekvenssin ja viimeaikaiset tapahtumat kentällä, minä olen oikeassa ja sinä väärässä? Katsotaan sitä peliä välillä. Älyllisesti vajavaisten kanssa on niin raskasta keskustella. Ignorantit, vähä-älyiset imbesillit.
-VIELÄ JOKU SAATANAN TURHA LAINAUS JA VÄNKÄÄMISTÄ-
Kerro minulle, missä kohtaa tätä lainausta ilmaisemasi epälooginen ilmaus tuo koherentilla tavalla esille mitään uutta, tai merkityksellistä, tässä ketjussa? Olen sinulta jo ainakin kahdesti kysynyt loogisia perusteluja, mutta et tunnu ymmärtävän kysymykseni sivistyssanoja. Olet selkeästi minua vajaa-älyisempi.
EDIT: hups joku olikin ehtinyt jo ennen mua. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan sama paska joka ketjussa.