Mietin, että oli kompa. Ei sitten :(
Ei ollut kompa, mutta tätä ketjua jokusen viestin taaksepäin selaamalla löydät kyllä vastauksen etsimääsi.
Mietin, että oli kompa. Ei sitten :(
Ei ollut kompa, mutta tätä ketjua jokusen viestin taaksepäin selaamalla löydät kyllä vastauksen etsimääsi.
Caney? Suloinen kosto kyseessä?
Ei nyt ihan tunteisiin kannata ottaa.
Se kertoo vain olympialaisten puolivälierän heikosta tasosta, kun Juhamatti Aaltonen tekee maalin.
Se kertoo vain olympialaisten puolivälierän heikosta tasosta, kun Juhamatti Aaltonen tekee maalin.
Secondaryscoring?
Joo no sille en voi mitää jos olen aina oikeassa ;)
Kuten jo tiesinki, Rask aloittaa maalissa, ainoa ja oikea ratkaisu.
Oikeassa olin, kiitti ja kuitti.
Jepjep, mut minulle se oli päivän selvä asia nönnönönnööö
Minä tiesin hänen onnistuvan
Lisävinkkinä hieno suomen kielen sana puollustus.
Nuo sitaatit ovat ihan kuin Jari Porttilan Twitter-parodiaa eli Sporde Porttila.
Mikskä te näin helppoja. Musta Nuoli on T.Selänteen hakema kirjoittaja.
Moder... eiku: erku. Nerokkaasti profiloitu!Ensiksi sanottakoon se, että ...
Ohranasta tuli mieleen Venäjä, joka on jo pitkään pyrkinyt rauhanomaiseen ratkaisuun Ukrainassa, tuossa maailmankolkassa, joka on sittemmin joutunut äärioikeistolaisten vallananastajien kynsiin. -- On kuitenkin hyvä, että naapurinsa vaikeasta tilanteesta huolissaan oleva Venäjä seuraa tilannetta ja toimii sitten tarpeen tullen.
Satuin kaupungilla kuulemaan, että Hjalliksen omaisuutta oltaisiin panemassa takavarikkoon hallikauppojen tiimoilta. Ei tainnut kaupat mennä ihan putkeen, kun käräjäille on joutumassa.
Idänkaupan lähteeni kertovat muuten, että koko Venäjän talousnäkymät ovat aivan surkeat.
... Slopestylen harjoituksissa yksi urheilija kaatui ja satutti polvensa. Myös sää oli liian lämmin, mikä oli kisajärjestäjien vika. Varmasti palstan russofiilit puolustelevat näitä asioita, mutta aivan turhaan. Nämä olympiakisat olisi pitänyt antaa Salzburgiin, josta minä näin dokumentin.
...Taidanpa tästä mennäkin pelitapaketjuun ja Petteri Sihvosen ketjuun provoamaan, että tuottaapa maailman nopein jääkiekko parempia tuloksia kuin Meidän Peli.
No mut jenkitkin.