Niin arvelinkin. Miten tulit matkallasi siihen tulokseen, että prostituutio jota mahdollisesti näit, liittyy jotenkin ihmiskauppaa?Mukavan oloinen paikka todellakin:
Ihmiskauppa = prostituutio.
Niin arvelinkin. Miten tulit matkallasi siihen tulokseen, että prostituutio jota mahdollisesti näit, liittyy jotenkin ihmiskauppaa?Mukavan oloinen paikka todellakin:
Ihmiskauppa = prostituutio.
Ymmärrän kyllä, että @moby n avautumissa on kyse tarkoituksellisesta korostamisesta ja defenssistä, mutta himppasen silti huvittaa jälleen tuo Suomen dissaaminen Thaimaan kustannuksella. Ihan hieno paikka sekin varasti on, mutta jotenkin minusta tuntuu, että tämä korruptoitunut ja epädemokraattinen pohjoinen maa pesee sen silti aika monella elämisen laadun standardilla edelleen. Kuten monta muutakin.
Ihan hieno paikka sekin varmasti on, mutta jotenkin minusta tuntuu, että tämä korruptoitunut ja epädemokraattinen pohjoinen maa pesee sen silti aika monella elämisen laadun standardilla edelleen. Kuten monta muutakin.
Oon Thaimaassa kerran käynyt enkä mene toiste
Tuo on suurin syy, etten enää käy Thaimaassa. Missään muualla en ole ollut lähellä saada turpaani ihonvärin vuoksi. Vieläpä kahdesti. Lisäksi filippiiniläinen tyttöystävä sai todella huonoa palvelua joka paikassa, jopa paremmissa ostareissa. Lähetin hänet kyselemään kameroiden hintoja Pattayan Central Festivaliin, kun olin ostamassa halpaa digikameraa (jäin itse juomaan baariin juomaan kaljaa). Kuulemma kukaan ei edes tervehtinyt eikä vastannut kysymyksiin. Myöhemmin menimme yhdessä samaan liikkeeseen. Länkkärille oltiin kyllä nöyrää poikaa, mutta sanoin, että en osta täältä mitään, koska filipina sai niin huonoa palvelua. Voitto se on pienikin voitto.Kaikki ulkomaalaiset ovat automaattisesti huonompia ihmisiä
Niin arvelinkin. Miten tulit matkallasi siihen tulokseen, että prostituutio jota mahdollisesti näit, liittyy jotenkin ihmiskauppaa?
Annapas kun arvaan: kävit Phuketissa? *hymiö* Siellä on moni unelmalomansa pilannut kun ei paljon muuta kuulukaan kuin räätäleiden sisäänheittäjien suomimolotusta ja tuktuk-mafian nylkemiä sikahintoja muutaman kilsojen matkoista. Kanarian saarillakin on eksoottisempaa menoa.
Mun mielestä tuktukeissa oli kiinteät hinnat silloin.
Oregon on luonnopuolesta upeaa seutua, mutta ei ole sattumaa, että siellä (Seattlessa) kehitettiin aikanaan gore-tex. Mitä tuttuja olen kuunnellut, niin siellä taitaa vettä sadella ihan kiitettävään tahtiin. En tosin tiedä, olisiko joku vuodenaika hiukan vähäsateisempi.
Sillä tavalla tulin siihen tulokseen, että prostituutiossa liikkuu raha. Voi olla, että "ihmiskauppa" ei ole se paras eikä eksaktein termi kuvaamaan kyseistä prostituutiota, mutta miten olisi "mua saa panna rahasta". En tiedä, miten omatahtoisesti siellä prostituoidut toimivat, jos eivät ole siellä omasta tahdosta niin kai se on jo ihmiskauppaa.
Tätä asiaa on ihan turha käännellä parhain päin terminologian avulla. Ihan paskaa on prostituutio.
Haa! Kävin Bangkokissa ja Hua Hinissä ja Cha Amissa, joka on helvetin tylsä mesta. Hua Hin oli jees ja Bangkok vasta olikin jees, mutta retkeä himmensivät huono matkaseura (ex-vaimo) ja näkemäni Thaimaan varjopuolet. Käytiin myös Kwai-joella. Tästä on aikaa paljon, se oli vähän ennen kuin Thaimaastakin tuli white trashin mesta. Se oli niinku vähän hienoo yhä käydä Thaimaassa. Se vitun kuningas mua nauratti typerine rilleineen ja miten jengi oli ihan että onpa upee kuningas meillä ja katu täynnä IHMISKAUPPAA.
Räätälillä toki käytiin. Mun mielestä tuktukeissa oli kiinteät hinnat silloin.
Olisi tarkoitus parin vuoden sisällä toteuttaa automatka Amerikan halki route 66 mukaillen. Onko kellään kokemuksia ? Mitkä matkan varrella ns must see? Millaisella budjetilla olette matkaa tehneet? Ajatuksena olisi taittaa taival noin 3 viikossa vai onko tarpeen varata koko kk ettei tartte hättäillä ? Tarkoituksen lähteä länsirannikolta ja ajaa itäänpäin
Tuo entisen kuninkaan pilkkaaminen vähän risoo. Kannattaa vähän tutustua mitä mies elinaikanaan teki, niin saattaisi ymmärtää miksi oli niin arvostettu kuningas. Äijä oli kiinnostunut maanviljelyksestä ja häneltä löytyy muutama patentti liittyen alaan. Nykyisestä kunkusta en usko olevan isänsä paikan täyttäjäksi ja tulee olemaan jo ikänsä puolesta lyhytaikainen hallitsija.
Minä viihdyn erinomaisesti Thaimaassa. Luonto selittää paljon, mutta myös kulttuurin totaalinen erilaisuus meikäläiseen verrattuna on kiehtovaa. Suosittelen pyörimään maaseudulla, se on ihan eri maailma kuin turistirysät. Mua kyllä helpotti, että ensimmäisellä kuukauden mittaisella Thaimaan matkallani mulla oli oppaana maassa vuosikymmeniä asuneita suomalaisia, jotka puhuvat thaita täydellisesti. Pääsin nopesti sisään maan kulttuuriin ja tapoihin. Joista osa on kyllä outoja, mutta ihan itsehän minä sinne menin niitä ihmettelemään.
Tykkään minäkin pyöriä Côte d'Azurin seuduilla ja kivaa on, mutta Aasiassa odottaa seikkailu ja siksi haluan sinne.
Ostin helmikuulle Finskin halvat lennot Hong Kongiin
onko teillä jotain suosituksia / vinkkejä jostain pienemmästä tai paikallisemmasta urheilutapahtumasta / lajista mitä kannattaisi käydä matkan varrella katsomassa?
Las Vegasissa on Pinball Hall of Fame.Myöskin matkan varrella olevat urheilumuseot/paikat kiinnostavat. Tällä hetkellä tarkoitus on käydä Cantonissa Pro Football Hall Of Fame katsastamassa sekä Indianapoliksessa vierailemassa Motor Speedwaylla / museossa. Onko muita vinkkejä?
Paljonko oli halpa? Olisi meinaan itselläni seuraavana listalla Hongkong juurikin talvella. Käsitys on että noin 600-700 joutuu maksamaan, saitko alle tuon?
Oli vaikka minkälainen viljelysnero hyvänsä, niin onhan se nyt täysin käsittämätöntä, että kuninkaan tai kuninkaan koiran "pilkkaamisesta" (ts. normaalista arvostelusta tai muusta kuin persettä nuolevasta hymistelystä) voi saada vuosikymmeniä vankeutta täysin mielivaltaisin perusteluin, eikä tämä Suuri Johtaja mitenkään tähän käytäntöön puuttunut. Varmaan oli edesmennyt kunkku hieno mies ja kova panemaan, mutta Thaimaan käytäntö jossa sananvapautta ei ole tässä suhteessa lainkaan on järjenvastainen ja osoitus lähinnä sotilasdiktatuurin ja kuninkaallisen tyrannian mielivaltaisesta liitosta joka sortaa sikäläisiä kansalaisia. Parempaa paikalliset nytkin ansaitsisivat kuin jonkun elostelevan eläkeikäisen ukon jota pitää palvoa vapaudenmenetyksen uhalla.