Dönereistä puheen ollen, on se vaan taidetta. Ei näitä oikein osata tehdä muualla, vaikka kuinka kopioidaan.
Olin pitkään sitä mieltä, että Kanariansaarille en enää lähde.
Mutta niin se vaan olisi tuossa reilun kuukauden päästä reissu Playa De Las Americakseen tiedossa, ja sitä varsin innoissani jo odotan. Olen siellä joskus ihan lapsena ollut, ja muualla Teneriffalla muistaakseni pari kertaa, että olisiko tämä nyt neljäs reissu kyseiselle saarelle.
Tähän piti vielä kommentoida sen verta, että käsittääkseni rikollisuuden suhteen Teneriffa on moninkertaisesti turvallisempi kuin aurinkorannikko Manner-Espanjassa? Huolimatta tämän vuoden mahdollisesta pakolaisongelmasta Kanarialla. Vai mitä tähän kommentoi paljon Manner-Espanjassa käyvät?Kanariansaaret ovat varmasti täysin turvallinen kohde ja turisteja pullollaan. Todennäköisemmin kuitenkin suuntaan talvella manner-Espanjaan vaikka siellä ei niin lämmin olekaan.
Tähän piti vielä kommentoida sen verta, että käsittääkseni rikollisuuden suhteen Teneriffa on moninkertaisesti turvallisempi kuin aurinkorannikko manner-espanjassa?
Aviksella ainakin käytäntö on ollut, että omavastuun verran kannattaa varautua että katevaraus on. Jos ottaa autoon taas nollaomavastuun, niin sitten se katevaraus on ollut satasen tai pari jos auto jää vaikka tankkaamatta.Mitenkäs teillä jotka olette vuokranneet autoa yhdysvalloissa tai muualla niin minkä suuruinen tuo "security hold" on ollut, joka on autoa hakiessa veloitettu. Huvikseni kun katselin Finnairin sivun kautta vuokra-autoja Arizonassa niin Sixtin autoa vuokratessa sivusto ilmoittaa katevarauksen olevan 2469€. Ja ihan perus auto siis kyseessä.
Eihän tuo voi millään pitää paikkaansa jos itse auton vuokraaminen maksaa noin 400€? Otin asiakaspalveluun yhteyttä tuosta asiasta, mutta eivät vastanneet kysymykseen vaan selittelivät niitä näitä. Kerran olen Vegasissa vuokrannut auton päiväksi, mutta ei ole mitään muistia paljonko silloin ottivat varausta luotolle. Lähinnä nyt mietin, että jos tuo oikeasti menisi noin suureksi tuo summa niin pitäisi varta vasten nostaa luottorajaa tuon vuoksi.
Mitenkäs teillä jotka olette vuokranneet autoa yhdysvalloissa tai muualla niin minkä suuruinen tuo "security hold" on ollut, joka on autoa hakiessa veloitettu. Huvikseni kun katselin Finnairin sivun kautta vuokra-autoja Arizonassa niin Sixtin autoa vuokratessa sivusto ilmoittaa katevarauksen olevan 2469€. Ja ihan perus auto siis kyseessä.
Eihän tuo voi millään pitää paikkaansa jos itse auton vuokraaminen maksaa noin 400€? Otin asiakaspalveluun yhteyttä tuosta asiasta, mutta eivät vastanneet kysymykseen vaan selittelivät niitä näitä. Kerran olen Vegasissa vuokrannut auton päiväksi, mutta ei ole mitään muistia paljonko silloin ottivat varausta luotolle. Lähinnä nyt mietin, että jos tuo oikeasti menisi noin suureksi tuo summa niin pitäisi varta vasten nostaa luottorajaa tuon vuoksi.
En tiedä, onko Centaurolla Lanzarotessa pistettä, mutta ainakin Malagassa homma toimi kaikin puolin hienosti heidän kanssaan.Olemme menossa kaveriporukalla Lanzarotelle tammikuussa, hotellit ja lennot on varattu itse.
Suositelkaa hyvää autonvuokraamoa, kun Espanjassa ja varmaan Kanariallakin on kaikensortin bisnestä tarjolla.
Onko Kölnin kävijöitä? Tuomiokirkko ja suklaamuseo nyt ainakin tulee käytyä, mutta vinkkejä otetaan vastaan mistä ei kannata jäädä paitsi! Millainen on kebabin ja oluen hintataso? Bolt vai ratikka kulkemiseen?
Minä olen Kanarialla käyttänyt sellaista firmaa kuin Cabrera Medina (käytännössä Cicar, mutta hinnat samoille autoille jonkin verran halvemmat CM:n kautta varatessa). Noiden kahden etuna muihin vuokrafirmoihin verrattuna on se, että vuokrahintaan kuuluu aina automaattisesti omavastuun poisto, eivätkä hinnat siltikään ole korkeammat kuin muilla - melkeinpä päinvastoin. Maksaa voi halutessaan vaikka käteisellä, jos epäilyttää että jälkikäteen veloittaisivat jotain kuluja. Olen kahdesti tuolta vuokrannut eikä ole mitään häslinkejä ollut, kolmas kerta tulossa nyt marraskuussa.Olemme menossa kaveriporukalla Lanzarotelle tammikuussa, hotellit ja lennot on varattu itse.
Suositelkaa hyvää autonvuokraamoa, kun Espanjassa ja varmaan Kanariallakin on kaikensortin bisnestä tarjolla.
Kölnissä kannattaa olut tietysti juoda Kölschinä. Tuo on siis aika peruslageria mutta tarjoillaan 2 dl laseissa joita tuodaan jatkuvalla syötöllä pöytään, jos et erikseen kiellä esim. asettamalla lasinalusta lasin päälle.Onko Kölnin kävijöitä? Tuomiokirkko ja suklaamuseo nyt ainakin tulee käytyä, mutta vinkkejä otetaan vastaan mistä ei kannata jäädä paitsi! Millainen on kebabin ja oluen hintataso? Bolt vai ratikka kulkemiseen?
Pari vuotta sitten tuli käytyä. Se automuseo on tosiaan todella hieno.Onkos kellään kokemuksia Torinosta? Ensi viikolla olisi tarkoitus viettää kaupungissa pari yötä ennen kuin matkaamme etelään Piemonten viinialueille. Michelin-ravintolasta ollaan saatu varattua pöytä ja olisi myös tarkoitus käydä automuseossa, mutta muuten ei ole mitään suunnitelmissa.
Palasportissa en traumoista johtuen varmaan kykene käymään.
Tuomiokirkon vieressä Cafe Reichard kannattaa testata, jos on makealle perso.Onko Kölnin kävijöitä? Tuomiokirkko ja suklaamuseo nyt ainakin tulee käytyä, mutta vinkkejä otetaan vastaan mistä ei kannata jäädä paitsi! Millainen on kebabin ja oluen hintataso? Bolt vai ratikka kulkemiseen?
Kölnissä kannattaa olut tietysti juoda Kölschinä. Tuo on siis aika peruslageria mutta tarjoillaan 2 dl laseissa joita tuodaan jatkuvalla syötöllä pöytään, jos et erikseen kiellä esim. asettamalla lasinalusta lasin päälle.