Mahtiankka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Haastavan sorttinen kysymys, mutta missähän kannattaisi yrittää myydä hotelli-voucheria? Minulla oli viime kesäksi Varsovasta hotelli viikoksi, mutta ymmärrettävistä syistä jäi menemättä. Kyseessä oli etukäteen maksettu majoitus, joka ei ollut tuolloin muutoskelpoinen / peruutettavissa, mutta myönsivät 1,5 vuotta voimassa olevan voucherin summalle, jonka olin maksanut. Nyt tuokin on vanhenemassa hieman ennen joulua, eikä näytä kovinkaan todennäköiseltä, että ehtisin sitä itse käyttää. Kyseessä on siis ihan hotellin leimalla varustettu PDF-tiedosto, jonka voi sähköpostikeskustelun perusteella myydä eteenpäin, kunhan ilmoittaa hotellin suuntaan vocherin käyttäjän nimen.
Varmasti haastava homma tällaista tiettyyn kaupunkiin ja tiettyyn hotelliin sidottua, vieläpä piakkoin vanhenevaa voucheria on myydä, mutta jos jollekin tulee joku paikka mieleen, missä sitä voisi yrittää tehdä, niin sopii vinkata :) Tai jos jollain sattuu olemaan intressiä heittää retki Varsovaan, niin tietysti voi olla yhteydessä. Hieman vajaat 2600 PLN (n. 564 €) on voucherilla katetta ja hotelli edustaa ainakin Gdańskin vierailun kokemuksella ihan laadukasta Mercure-ketjua.
Varmasti haastava homma tällaista tiettyyn kaupunkiin ja tiettyyn hotelliin sidottua, vieläpä piakkoin vanhenevaa voucheria on myydä, mutta jos jollekin tulee joku paikka mieleen, missä sitä voisi yrittää tehdä, niin sopii vinkata :) Tai jos jollain sattuu olemaan intressiä heittää retki Varsovaan, niin tietysti voi olla yhteydessä. Hieman vajaat 2600 PLN (n. 564 €) on voucherilla katetta ja hotelli edustaa ainakin Gdańskin vierailun kokemuksella ihan laadukasta Mercure-ketjua.