Minä olen ollut Malediiveilla ja lähtisin sinne vaikka nyt heti uudestaan. Paras paikka missä oon ollut. Enpä kyllä muista saaren tai ees hotellin nimeä missä oltiin, mutta olihan se nyt ihan vitunmoista luksusta hengata pari viikkoa meren päällä olevassa bungalowissa mistä pääsi takaovelta suoraan snorklailemaan korallien sekaan. Päiviä rytmitti ruokailut, joka kerta oli vähän erilaista settiä tarjolla, aivan helvetin hyvät safkat läpi reissun, ja tylsyyskään ei päässyt vaivaamaan, pääsi sieltä naapuriatolleilla ja jossain ihme saarikylässäkin käymään, niin ja joku tonnikalatehdaskin tuli visiteerattua. Ihan huikee mesta. Meinasin kyllä kuolla sinne, mutta mitä pienistä ja se oli omaa hölmöyttä koko ruljanssi.
Balillekin lähtisin oitis uudestaan, en tosin sinne etelän Kuta Beachille ja Denpasarin ympäristöön vaan pohjoisemmaksi, tai sitten just noille Gilin saarille tai mitä lie Nusa Lembonganeja ja semmosia siinä vieresä kanssa oli.
Pattayalla en oo käyny, enkä käy. Thaimaa piti käydä kyllä Malesia-Singapore reissun aikana tsekkaamassa, pari yötä oltiin jollain ihme pienellä thaimaalaisella koirasaarella, niin nyt on se maa nähty eikä tarvii deeku-pedofiilien rantoja käydä ihmettelemässä. Tavallaan voisi olla kyllä ihan mielenkiintoista niitäkin mestoja käydä kattelee, varmasti yllättäisi positiivisesti koska mielikuva noista Thaimaan junttiloista on melko masentava, ei siellä nyt voi oikeesti niin nilkkiä olla kun mitä oon tarinoista kuullut.