Palauduin noin kaksi viikkoa sitten ensimmäiseltä roadtripiltä amerikasta. Menimme 10 päivän aikana Los Angelesista, Laguna Beachin, Anaheimin, Las Vegasin kautta Flagstaffiin ja Las Vegasista sitten taas takasin Los Angelesiin.
Kuvia kun olen nyt matkalta selannut on näimmä tultu nähtyä ja koettua vaikka mitä. Näin jälkeenpäin osaa enemmän arvostaa esimerkiksi Grand Canyonin auringonlaskukuvia, kun paikanpäällä olleena.
Parhain kokemus näin jääkiekon seuraana oli NHL Awards tapahtuma, mikä itse tapahtumana jäi välistä. Kerroinkin siitä jo NHL matkat keskustelussa, mutta oleellisin osa oli pokaalien näkeminen ja Stanley Cupin pitäminen. Ei tuollaisista osannut edes kuvitella tai haaveilla, vaikka tiesin että NHL awards samoina päivinä kaupungissa onkin.
Teemun ravintolassa tuli myös käytyä. Paikkana tuntui että olin aivan väärässä paikassa. Sen verran monta housewifeä oli baaritiskillä nollaamassa pitkän duuni tai "duunipäivän" antiaan. Ruoka oli aivan mahtavaa kyllä.
Blogissani on juttua tuosta Las Vegasista kuvineen, tulee myöhemmin sitten muita juttuja. Linkki vie tekila.fi sivustolle.
Laitelkaa kyssäreitä jos jotain herää mieleen. Hyvin kun on muistissa amerikan jutut vielä :) Suunnittelemmekin jo seuraavaa matkaa 2017/18 kaudelle, josko Las Vegasiin menisi jääkiekko katsomaan.