Asuimme ja vietimme aikaa siellä silloin Siam-beachilla, minä ainakin tykkäsin. Ranta oli hiljainen ja pitkälti luonnontilassa, isojakin elukoita ja apinoita paineli siellä vapaana menemään. Beachin eteläpäässä oli jonkinlainen travellaajakylä ja muutenkin sellaisia hippihenkisiä kuppiloita.
Nähtävyyksistä voisi mainita saaren eteläpäässä olleen kalastajakylän ja keskiosissa olevat vesiputoukset.
Toi biitsi taitaa olla toiselta nimeltään Lonely Beach?
Siellä oli ainakin eteläosassa pikkuisia mökkejä vierekkäin ja näytti sellaiselta hippihenkiseltä vieressä olevan kuppilakeskittymän kanssa. Itse en oikein lämmennyt tuolle ja kävelimme melkein toiseen päähän biitsiä ja takaisin ja lähdimme jatkamaan matkaa. Muita elukoita ei nyt näkynyt kuin koiria.
Itse asiassa asustelen tuota Bang Baon kylää vastapäätä lahden toisella puolella ja parvekkeeltani näkyy hienosti laituri ja majakka. Vai tarkoitatko Salak Phet baylla olevaa kalastajakylää?
Muistatko yhtään minkä nimiset noi vesiputoukset olivat, olivatko Nang Yom vai Khlong Plu, ne näyttäisivät kartan mukaan olevan isoimmat.