Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 494 384
  • 8 258

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Itse asiassa tää paska on ainut syy, miksi SaiPa ylipäätään voi joissakin otteluissa haaveilla voitoista. Kiviaho on ollut pirun hyvä ja pari rökäletappiota noita tilastoja rumentaa.
Tiedetään.. Tunnekuohu jne.

Turhauttaa vaan kun nää meidän lampaat ei itse saa mistään sisään.

Kiviaho on kyllä hyvä veskari, mennyt aika tutkan alla, koska pelannut kauan ulkomailla ja nyt ”vain” SaiPassa.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Itse asiassa tää paska on ainut syy, miksi SaiPa ylipäätään voi joissakin otteluissa haaveilla voitoista. Kiviaho on ollut pirun hyvä ja pari rökäletappiota noita tilastoja rumentaa.
Erää vajaan kolme peliä mä näitä oon tänä vuonna kattellu ja ekassa SaiPalla ei ollu maalivahtia ja näissä muissa viidessä erässä siellä on ollut hyvä maalivahti.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Toivotaan, että tää onkin joku ennennäkemätön director's cut
Director’s cutit ovat yleensä normaalia pidempiä eli tuo tietäisi jatkoaikaa. Kaksi pinnaa tästä voisi vielä jotenkin hyväksyä, ei vähempää. Perhepeli vielä!

Edit: typo
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Ehkä tuossa näkyy myös se, kun kaksi altavastaajajoukkuetta pelaa vastakkain, niin paljon kamppaillaan ja SaiPan laadukkaampi kärkiosasto on nyt naulannut kaksi. Meidän johtava mussukka kattelin sen ensimmäisen vierestä ja sitten seuraavan erän ansaitusti villasta.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Katsomoon Rautis näytti kyllä aivan paskalle, viltissä istuminen on oikea paikka hakea motia. Mielestäni linja sallii myös jälleen roikkumisen ja kiekottomien estämisen. Kerholla on kyllä kaikki eväät nousta tasoihin!
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Voi stanan vässykät, tästä ei riitä edes tasuri. Miten helvetissä vaan voi tää ylpeys puppeloida näitä pelejä.
 

Cooley

Jäsen
Rautiaisen penkitykselle peukku. Hyvä herätys joukkueelle, että löysäilyä ei katsota hyvällä. Ei voida rotsi auki pelata Saipaa vastaan, kun ne lataa aina Kerhoa vastaan täydet.

Maalintekijät on tällä hetkellä vähissä. Nyt kentät uusiksi viimeiseen erään ja ukkoa maalille.
Näkeekö joku Radua penkillä? Veikkaan kuitenkin, että on tippunut rivistä, kun ei edes YV:lle otettu.
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lisää yleisöä kotipeleihin näillä otteilla? Kyllä sitä vähän huonommillakin jengeillä on lauantai-iltoina otettu luulot pois vastustajalta.

Vastustaja toki pelaa ilman minkäänlaisia paineita illasta toiseen…
 
Suosikkijoukkue
HPK
Tuhnu. Se on kerhon kiri tällä hetkellä.

Muut joukkueet ottaa 3 pistettä tälläisiltä Saipoilta ja pelaa pleijareita. Kerho ei ota kolmea pistettä ja ei pelaa pleijareita.
 

Cooley

Jäsen
Tämä ei ole viiden tähden glögijuustokakku tai hotsi sipulisilpulla. Tämä on sarjajumbon lamauttava vaikutus.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitää tässä nyt kaikessa vitutuksessa muistaa, että on tässä pelissä ollut paikat jos ei naulata peli, niin ainakin tehdä useampi maali.
Ei vaan rosteri riitä maali-iloitteluun ja siihen päälle Rautiaisen tasoiset löysäilyt, niin näin siinä on käymässä. Tosin aikaa on vielä, muttei uskoa.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
En kyllä ymmärrä mitä peliä muut täällä kattovat. Onhan Kerholla nyt ollut paikkoja vaikka kuinka helvetisti, mutta kun et mistään saa sisään niin tilanne on tämä. Eihän Saipa ole saanut muuta luotua kuin pari vastahyökkäystä.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Luulisi pelaajilta löytyvän sen verran ammattiylpeyttä, että ei perseiltäsi tällä tavalla kun kerrankin perhepeliin saatu mukavasti porukkaa hallille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös