Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 494 411
  • 8 258

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Miten helvetissä muut kairaa kuivana kakkoseen tämmösiä SaiBuja ja me nyhjätään tasuria hikisessä 1-1 tilanteessa?! Ei pysty ymmärtämään sitten mitenkään. Olis se ollut hienoa 3p ottaa vuoden viimeisessä pelissä, mutta heikolta näyttää.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.

Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.

Kyllähän tämä näyttää taas siltä että juuri ja juuri 87% veskarista tehdään ottelun sankari.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.

Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.
Kiitti hei.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.

Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.
Ei sinänsä edes vituta kun tiesi jo, että näin tulee käymään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oliko vielä oman pelaajan maila?
Tämähän tietää Nenosen ylivoimamaalia.
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Kyllähän tämä näyttää taas siltä että juuri ja juuri 87% veskarista tehdään ottelun sankari.
Vähän kaunistellut tilastojaan Kerhon kustannuksella, edellisessä pelissä Kerhoa vastaan Kiviaho torjui 96,83% ja tänään tähän mennessä 95,65%.

Jotenkin tollakin paskalla vetää suonta vaan Kerhoa vastaan. :D
 

Cooley

Jäsen
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.

Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.
Heh heh.
 

T1uhgs

Jäsen
Pakko oli tulla sanomaan, että on kyllä mielenkiintoista tuomarointia. Olishan tuolla laitataklauksen ja ehkä estämisen voinut viheltää, niin sitten annetaan korkeasta mailasta jäähy, kun oman ukkkelin maila osuu päähän.
 

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Hietasen tarttee tapella kolmannessa että joukkue herää. Tai edes Nikkilän.
Muuten saavat sheivata pallinsa pelin jälkeen.
 

Bacon

Jäsen
Vähän kaunistellut tilastojaan Kerhon kustannuksella, edellisessä pelissä Kerhoa vastaan Kiviaho torjui 96,83% ja tänään tähän mennessä 95,65%.

Jotenkin tollakin paskalla vetää suonta vaan Kerhoa vastaan. :D
Itse asiassa tää paska on ainut syy, miksi SaiPa ylipäätään voi joissakin otteluissa haaveilla voitoista. Kiviaho on ollut pirun hyvä ja pari rökäletappiota noita tilastoja rumentaa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Ei pysty laittamaan edes dumareiden piikkiin. Ei tunnu nappaavan sitten ollenkaan. Tässä pelissä olisi pitänyt painaa rutiinni 5-1/2 mutta paskanvitut, mehän ryssitään taas tämäkin. Pitäiskö anoa että loput pelit vedettäis vieraissa kun tuntuu kulkevan paremmin.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Onneksi tuli ennen taukoa eikä heti sen jälkeen. Nyt on hetki aikaa herätellä joukkue pelaamaan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.

Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.

Toivotaan, että tää onkin joku ennennäkemätön director's cut
 

TJ MACKEY

Jäsen
Kyllä Kerho ihan hereillä on ja taistelee. Kaksi aika samantasoista jengiä vastakkain. Kerho saattaisi paremmalla viimeistelyllä johtaa 3-2.

Liigan kolmastoista ja viidestoista vastakkain. Miksi tämän tulisi olla HPK:lle joku ylikävely?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös