Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

• 532 220
  • 8 240

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oliko vielä oman pelaajan maila?
Tämähän tietää Nenosen ylivoimamaalia.

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Kyllähän tämä näyttää taas siltä että juuri ja juuri 87% veskarista tehdään ottelun sankari.
Vähän kaunistellut tilastojaan Kerhon kustannuksella, edellisessä pelissä Kerhoa vastaan Kiviaho torjui 96,83% ja tänään tähän mennessä 95,65%.

Jotenkin tollakin paskalla vetää suonta vaan Kerhoa vastaan. :D

Cooley

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.

Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.
Heh heh.

T1uhgs

Jäsen
Pakko oli tulla sanomaan, että on kyllä mielenkiintoista tuomarointia. Olishan tuolla laitataklauksen ja ehkä estämisen voinut viheltää, niin sitten annetaan korkeasta mailasta jäähy, kun oman ukkkelin maila osuu päähän.

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Hietasen tarttee tapella kolmannessa että joukkue herää. Tai edes Nikkilän.
Muuten saavat sheivata pallinsa pelin jälkeen.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Vähän kaunistellut tilastojaan Kerhon kustannuksella, edellisessä pelissä Kerhoa vastaan Kiviaho torjui 96,83% ja tänään tähän mennessä 95,65%.

Jotenkin tollakin paskalla vetää suonta vaan Kerhoa vastaan. :D
Itse asiassa tää paska on ainut syy, miksi SaiPa ylipäätään voi joissakin otteluissa haaveilla voitoista. Kiviaho on ollut pirun hyvä ja pari rökäletappiota noita tilastoja rumentaa.

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Ei pysty laittamaan edes dumareiden piikkiin. Ei tunnu nappaavan sitten ollenkaan. Tässä pelissä olisi pitänyt painaa rutiinni 5-1/2 mutta paskanvitut, mehän ryssitään taas tämäkin. Pitäiskö anoa että loput pelit vedettäis vieraissa kun tuntuu kulkevan paremmin.

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Onneksi tuli ennen taukoa eikä heti sen jälkeen. Nyt on hetki aikaa herätellä joukkue pelaamaan.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.

Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.

Toivotaan, että tää onkin joku ennennäkemätön director's cut

TJ MACKEY

Jäsen
Kyllä Kerho ihan hereillä on ja taistelee. Kaksi aika samantasoista jengiä vastakkain. Kerho saattaisi paremmalla viimeistelyllä johtaa 3-2.

Liigan kolmastoista ja viidestoista vastakkain. Miksi tämän tulisi olla HPK:lle joku ylikävely?

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Itse asiassa tää paska on ainut syy, miksi SaiPa ylipäätään voi joissakin otteluissa haaveilla voitoista. Kiviaho on ollut pirun hyvä ja pari rökäletappiota noita tilastoja rumentaa.
Tiedetään.. Tunnekuohu jne.

Turhauttaa vaan kun nää meidän lampaat ei itse saa mistään sisään.

Kiviaho on kyllä hyvä veskari, mennyt aika tutkan alla, koska pelannut kauan ulkomailla ja nyt ”vain” SaiPassa.

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Erää vajaan kolme peliä mä näitä oon tänä vuonna kattellu ja ekassa SaiPalla ei ollu maalivahtia ja näissä muissa viidessä erässä siellä on ollut hyvä maalivahti.

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Toivotaan, että tää onkin joku ennennäkemätön director's cut
Director’s cutit ovat yleensä normaalia pidempiä eli tuo tietäisi jatkoaikaa. Kaksi pinnaa tästä voisi vielä jotenkin hyväksyä, ei vähempää. Perhepeli vielä!

Edit: typo

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Ehkä tuossa näkyy myös se, kun kaksi altavastaajajoukkuetta pelaa vastakkain, niin paljon kamppaillaan ja SaiPan laadukkaampi kärkiosasto on nyt naulannut kaksi. Meidän johtava mussukka kattelin sen ensimmäisen vierestä ja sitten seuraavan erän ansaitusti villasta.

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Katsomoon Rautis näytti kyllä aivan paskalle, viltissä istuminen on oikea paikka hakea motia. Mielestäni linja sallii myös jälleen roikkumisen ja kiekottomien estämisen. Kerholla on kyllä kaikki eväät nousta tasoihin!

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Voi stanan vässykät, tästä ei riitä edes tasuri. Miten helvetissä vaan voi tää ylpeys puppeloida näitä pelejä.

Cooley

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rautiaisen penkitykselle peukku. Hyvä herätys joukkueelle, että löysäilyä ei katsota hyvällä. Ei voida rotsi auki pelata Saipaa vastaan, kun ne lataa aina Kerhoa vastaan täydet.

Maalintekijät on tällä hetkellä vähissä. Nyt kentät uusiksi viimeiseen erään ja ukkoa maalille.
Näkeekö joku Radua penkillä? Veikkaan kuitenkin, että on tippunut rivistä, kun ei edes YV:lle otettu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy