Vähän kaunistellut tilastojaan Kerhon kustannuksella, edellisessä pelissä Kerhoa vastaan Kiviaho torjui 96,83% ja tänään tähän mennessä 95,65%.Kyllähän tämä näyttää taas siltä että juuri ja juuri 87% veskarista tehdään ottelun sankari.
Heh heh.Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.
Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.
Jotenkin tollakin paskalla vetää suonta vaan Kerhoa vastaan. :D
Itse asiassa tää paska on ainut syy, miksi SaiPa ylipäätään voi joissakin otteluissa haaveilla voitoista. Kiviaho on ollut pirun hyvä ja pari rökäletappiota noita tilastoja rumentaa.Vähän kaunistellut tilastojaan Kerhon kustannuksella, edellisessä pelissä Kerhoa vastaan Kiviaho torjui 96,83% ja tänään tähän mennessä 95,65%.
Jotenkin tollakin paskalla vetää suonta vaan Kerhoa vastaan. :D
sitten annetaan korkeasta mailasta jäähy, kun oman ukkkelin maila osuu päähän.
Nikkilä haastaa popparijonossa.Hietasen tarttee tapella kolmannessa että joukkue herää. Tai edes Nikkilän.
Muuten saavat sheivata pallinsa pelin jälkeen.
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.
Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.
Tiedetään.. Tunnekuohu jne.Itse asiassa tää paska on ainut syy, miksi SaiPa ylipäätään voi joissakin otteluissa haaveilla voitoista. Kiviaho on ollut pirun hyvä ja pari rökäletappiota noita tilastoja rumentaa.
Erää vajaan kolme peliä mä näitä oon tänä vuonna kattellu ja ekassa SaiPalla ei ollu maalivahtia ja näissä muissa viidessä erässä siellä on ollut hyvä maalivahti.Itse asiassa tää paska on ainut syy, miksi SaiPa ylipäätään voi joissakin otteluissa haaveilla voitoista. Kiviaho on ollut pirun hyvä ja pari rökäletappiota noita tilastoja rumentaa.
Director’s cutit ovat yleensä normaalia pidempiä eli tuo tietäisi jatkoaikaa. Kaksi pinnaa tästä voisi vielä jotenkin hyväksyä, ei vähempää. Perhepeli vielä!Toivotaan, että tää onkin joku ennennäkemätön director's cut
Director’d cutit ovat yleensä normaalia pidempiä eli tuo tietäisi jatkoaikaa. Kaksi pinnaa tästä voisi vielä jotenkin hyväksyä, ei vähempää. Perhepeli vielä!
Näkeekö joku Radua penkillä? Veikkaan kuitenkin, että on tippunut rivistä, kun ei edes YV:lle otettu.Rautiaisen penkitykselle peukku. Hyvä herätys joukkueelle, että löysäilyä ei katsota hyvällä. Ei voida rotsi auki pelata Saipaa vastaan, kun ne lataa aina Kerhoa vastaan täydet.
Maalintekijät on tällä hetkellä vähissä. Nyt kentät uusiksi viimeiseen erään ja ukkoa maalille.