Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

• 532 220
  • 8 240

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt tulisi itse pitää sitä kiekkoa. Luulisi onnistuvan. Menee vaan huolimattomaksi joillakin. Huolellisemmin sen kiekon kanssa.

Eikä mitään hiihtelyä siellä. Rautiainen, haloo!

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Pulli oli useampaan kertaan painimatsissa oman maalin edessä. Just niin pitääkin olla! Ei muuta kuin jatkakoon samalla linjalla.
Kullilla on on puolustuksessa enemmän munaa ollut jo pitkään kun Nikkilällä ja muilla yhteensä. Jatkoon.

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Mestaruussaunan lämmittely puuhia varten pitää muistaa nuohoukset.

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Miten helvetissä muut kairaa kuivana kakkoseen tämmösiä SaiBuja ja me nyhjätään tasuria hikisessä 1-1 tilanteessa?! Ei pysty ymmärtämään sitten mitenkään. Olis se ollut hienoa 3p ottaa vuoden viimeisessä pelissä, mutta heikolta näyttää.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.

Parhaassa tapauksessa Kerho häviää vasta jatkoilla.

Kyllähän tämä näyttää taas siltä että juuri ja juuri 87% veskarista tehdään ottelun sankari.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon muuten nähnyt tän leffan ennenkin, Kerho hallitsee, mutta ei saa mistään sisään..
Kohta koko Lappeenrannan ylpeys tekee erän ainoasta paikasta jonkun paskamaalin ja sit taas hakataan loppupeli päätä Kivimieheen.

Kiitti hei.

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC

Ei sinänsä edes vituta kun tiesi jo, että näin tulee käymään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy