Ei omasta mielestä Maso mitenkään maansa myynyt ollut, ehkä hieman pettyneen oloinen Kerhon pelaamiseen kuten kuuluukin. Niin ja tulihan sieltä letkeä heittokin Masolta, eli en itse ole ollenkaan huolissani tuon perusteella.
Pelin paranemisesta ei ole mitään takeita olemassa, 62 ottelua se on nyt pysynyt samanlaisena ja vaikka välissä oli kesä niin joukkue jälleen vain selviytyy jäällä. Eilinen lisäpiste Sportia vastaan tuli tuurilla, se ei pelasta mitään.Kuka sinne tulisi tilalle jos Maso potkittaisiin? Kerhon taloustilanteessa luultavasti Atu ja se ei hyödyttäisi mitään. Minun mielestä Masolla pitää jatkaa vähintään tämä kausi, mieluusti seuraavakin. Nyt kun saatiin huonolla pelillä pisteitä niin mitä se sitten onkaan kun joukkue alkaa suorittamaan paremmin. Peli paranee, varmasti.
Kuuntelin myös että jotenkin alistunut ja selittelevä maso oli.Näyttikö vaan mun silmään, mutta Maso oli lehdistötilaisuudessa kuin maansa myynyt ja rahansa juonut. Näytti siltä, että omat eväät on syöty ja kikkapankista ei enää löydy reseptiä millä peli saataisiin uomiinsa. Vai oliko jo johdolta tullut noottia ja tietää että hiekka tiimalasissa vääjäämättä valuu loppuun.
Potkuja en ole vielä Masolle huutamassa, mutta alistuneelta mies jotenkin vaikutti.
Kyllähän sisältä tulee viestiä, että luotto pukukopissa on aikalailla mennyt, tietää itsekin tämän ja yleinen kehonkieli muutenkin muuttunut. Tässä tilanteessa aivan varmasti tietää, että reunalla ollaan.
Kenet sinne tilalle hommattaisiin? Atu? Juu ei.Pelin paranemisesta ei ole mitään takeita olemassa, 62 ottelua se on nyt pysynyt samanlaisena ja vaikka välissä oli kesä niin joukkue jälleen vain selviytyy jäällä. Eilinen lisäpiste Sportia vastaan tuli tuurilla, se ei pelasta mitään.
Porissa ja Helsingissä luvassa on todennäköisesti jälleen löylytykset, joten katseet 27.9 pelattavaan Kiekko-Espoo matsiin, siihen asti vedetään varmasti tolla 2 pisteellä.
Kesällä on luisteltu yms ja jätkät seisoskelee jäällä. Homma on ihan sekasin.
Karri Kivi huudettu.Kenet sinne tilalle hommattaisiin? Atu? Juu ei.
Sekä kokematonta organisaatiota haastava ja sitä kautta eteenpäin potkiva ukko tilalle.Ei tässä ole kuin yksi vaihtoehto, Honeymoon on ohi ja Maso joutaa ulos. Kokenut, meritoitunut, vahva pelin organisoinnin osaava valmentaja titilalle.
Kenet sinne tilalle hommattaisiin? Atu? Juu ei.
En minä tiedä. Miten ois Kivi? Manner? Tää Marko Virtanen?Kenet sinne tilalle hommattaisiin? Atu? Juu ei.
Siellä on nyt kaksi liigan tulokasvalmentajaa vienyt Masoa pelillisesti kuin kuoriämpäriä. Siten mielestäni on selvää, että aika monta Masoa parempaa vaihtoehtoa Kerhon nykytilanteeseen on saatavilla, muitakin kuin Atu.Kenet sinne tilalle hommattaisiin? Atu? Juu ei.
Kyllähän sisältä tulee viestiä, että luotto pukukopissa on aikalailla mennyt, tietää itsekin tämän ja yleinen kehonkieli muutenkin muuttunut. Tässä tilanteessa aivan varmasti tietää, että reunalla ollaan. Silloin kun tilanne on tämä, niin aikalailla viimeisiä hetkiä mennään. Vain ihme tulee Mason pelastamaan potkuilta, kyseessä on vain kauan siihen menee ja kuka tilalle. Tuon pelin kehittymisen osalta aika lapsenmielinen usko saa itse kullakin olla, jos uskoo tuon pelin kehittyvän, ainakin suhteessa vastustajiin.
Harmi, tykkäsin Mason valinnasta, olin vielä viime kauden jälkeen uskossa, että toivottavasti oppii virheistään tälle kaudelle. No, nyt on näytöt annettu, ei tule ikävä...
Tällaisessa tilanteessa pelaajienkin pitäisi kyllä katsoa peiliin. Toki loppuviimein valmentajan tehtävänä on saada myytyä se oma filosofiansa, mutta eihän mitään joukkuetta tai yritystä voi pyörittää niin, että pelaajat tai työntekijät ajattelevat itse tietävänsä aina paremmin miten asiat isossa kuvassa pitäisi tehdä.Kuulostaa sille, ettei kaikki pelaajat osta valmennuksen juttuja ja siitä se soppa alkaakin muodostumaan. Ja se ettei ole saatu pelitapaan kesän aikana mitään selkeyttä kertoo mielestäni samaa.
Kirjoituksesi on kuin omalta näppäimistöltäni. Samoissa ajatuksissa täällä on liikuttu reilun vuoden ajan.Itsellä samat mietteet kuin monella muullakin. Mason valintaa pidin hyvänä ja raikkaana valintana. Hänestä oli kuulunut hyvää Mestiksen puolella; saa joukkueen suorittamaan ja on tulevaisuuden nouseva nimi. Ilman muuta tällaiseen piti tarttua ennen muita, kun mahdollisuus tuli. Kyllä mä ymmärrän valinnan tehneitä.
Sen sijaan sitä en ymmärrä miksi joukkue jätettiin päivittämättä ja ennestään heikennettiin, ei kovin hyvät lähtökohdat Liigan valmennusuralle.
Yhtä kaikki, pelissä ei rakenteita näy ellei sellaiseksi lasketa vaihdosta toiseen omalla alueella pelaaminen. Jotain kehitystä pitäisi jo näkyä, näilläkin pelaajilla.
Takki tässä on itselläkin kääntynyt Mason suhteen ja jotenkin tämä tilanne pitää nyt ratkaista. Valmentajan vaihtoon ei pitäisi ikinä joutua mutta joskus se on pakko tehdä. Ei tietysti näytä ulospäin hyvältä, kun organisaatio vaihtaa valmentajaa harva se kausi mutta se nyt on sivuseikka mitä muut ajattelee.
Ei jääkiekon peluuttaa perusasiat vanhene, ei se ole tiedettä.Mikäli tosiaan kuitenkin valmentajaa päätetään vaihtaa, niin itse en näe Karri Kiveä minään vaihtoehtona. Hänellä ei taida pelikirja olla enää riittävän moderni kun viime vuosien tulokset ovat hänelläkin poikkeuksetta varsin mollivoittoisia. Jos tietysti Salo haluaa hypätä jostain kumman syystä penkin taakse, niin vaihdon tekisin kerta kerrasta
Itse ajattelen niin, että olisiko ollut parempi Mason aloittaa kokeneen valmentajan takana kakkosena, haistella vähän Liigatuulia ja sitten nousta ykköseksi.
Kyllähän tässä on peiliin katsomisen paikka koko organisaatiolla.
Karri Kiven tai Mikko Mannerin voisin jotenkin sulattaa, mutta en missään nimessä Atu Seliniä. Kuitenkaan missään nimessä en tahdo Masolle potkuja. Katsotaan nyt miten lähtee kulkemaan kun saadaan se viimeinenkin uusi kaveri mukaan.Karri Kivi huudettu.