Masked Singer Suomi

  • 150 204
  • 830

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
En ole kyseistä hahmoa telkkarissa nähnyt, mutta vinkkinä sanottakaan, että Irinan liikkuminen on yleensä sekä hyvin epärockmaista että huonorytmistä. Jos nämä kriteerit täyttyvät, Irina saattaa olla lähellä.
Ensimmäisessä esiintymisessä oli juuri tuota Irinalle tyypillistä huonorytmistä heiluntaa. Käsien liike on sataprosenttista Irinaa enkä ymmärrä miten tästä voidaan olla niin montaa mieltä. Sen takiahan tuo ei ole suomeksi vielä laulanut, koska se paljastaisi henkilöllisyyden heti.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin yksisarvisen kohdalla on annettu vihje " Maailmanmestaruus vuonna myös yksisarvinen otti voittonsa kisassa, joka on määritellyt tavalla tai toisella hänen elämäänsä siitä lähtien. " Karisevalla moni palkinto on tullut tuota vuotta ennen, Irina ja pakarinen on noussut 2000-Luvulla, jos ei siis joku "vuoden trukkikuski" tai koulussa saanut jotain palkintoa. Ellei ole todellinen hämy tuo vihje.
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ainakin yksisarvisen kohdalla on annettu vihje " Maailmanmestaruus vuonna myös yksisarvinen otti voittonsa kisassa, joka on määritellyt tavalla tai toisella hänen elämäänsä siitä lähtien. " Karisevalla moni palkinto on tullut tuota vuotta ennen, Irina ja pakarinen on noussut 2000-Luvulla, jos ei siis joku "vuoden trukkikuski" tai koulussa saanut jotain palkintoa. Ellei ole todellinen hämy tuo vihje.
Sara Sieppi voitti Miss Suomi tittelin 2011 ja samallahan häntä yhdistettiin Mikael Granlundiin milloin missäkin aviisissa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ainakin yksisarvisen kohdalla on annettu vihje " Maailmanmestaruus vuonna myös yksisarvinen otti voittonsa kisassa, joka on määritellyt tavalla tai toisella hänen elämäänsä siitä lähtien. " Karisevalla moni palkinto on tullut tuota vuotta ennen, Irina ja pakarinen on noussut 2000-Luvulla, jos ei siis joku "vuoden trukkikuski" tai koulussa saanut jotain palkintoa. Ellei ole todellinen hämy tuo vihje.

Joku niistä etsivistä veikkasikin kait juuri tuolla perusteella, että Marita Taavitsainen (tangokuningatar 1995). Hänellä toki sen verran tunnistettava tangoääni, että en tuohon usko..
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joku niistä etsivistä veikkasikin kait juuri tuolla perusteella, että Marita Taavitsainen (tangokuningatar 1995). Hänellä toki sen verran tunnistettava tangoääni, että en tuohon usko..

Saija Tuupanen myös voisi mennä sen puolesta että oli ensimmäisen vuoden voittajan Sami Hedbergin puoliso, tässä kun on tykätty tykittää näitä "puolisolta piilossa" juttuja. Palkintoja en kyllä löytänyt.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Saija Tuupanen myös voisi mennä sen puolesta että oli ensimmäisen vuoden voittajan Sami Hedbergin puoliso, tässä kun on tykätty tykittää näitä "puolisolta piilossa" juttuja. Palkintoja en kyllä löytänyt.

2003 tangokuningatar.

--

Irina pakko olla. Katsokaapa vaikka tämä pätkä ohjelmasta Tähdet, tähdet.



 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
2003 tangokuningatar.

Niin se pikaisesti löytyi mutta eipä tuollakaan osu mitään juuri mestaruusvuoteen/mestaruusvuosiin. Marita taavitsainen myös oli 95 tangokuningatar mutta tuo ääni taitaa olla kyllä niin erilainen kun mitä tältä yksisarvisella olut.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin se pikaisesti löytyi mutta eipä tuollakaan osu mitään juuri mestaruusvuoteen/mestaruusvuosiin. Marita taavitsainen myös oli 95 tangokuningatar mutta tuo ääni taitaa olla kyllä niin erilainen kun mitä tältä yksisarvisella olut.

Hä? Suomihan nimenomaisesti voitti 2003 maailmanmestaruuden upeissa kotikisoissa. Ruotsi kaatui puolivälierissä puhtaasti 5-1 ja finaalissa Anson Carter jäi viereen ihmettelemään kun Selänne ratkaisi ottelun hienolla rystyllä. Torijuhlissa Fintelligens laittoi niin ikään kaikki peliin.
 

Delffi

Jäsen
Hmm.. Yhdessä keskustelussa yksi mietti voisiko Yksisarvinen olla Heidi Kyrö.
Itse kyllä tunnustan, että piti googlata ja löysinkin Heidin sivut

Itse olen nimittäin huomannut, että minä en ainakaan kaikkia suomalaisia julkkiksia välttämättä tiedä.

Edit/ Eipä taidakkaa olla Heidi Kyrö, hänellä kun ei ole siskoa ja yhdessä Yksisarvisen vihjeessä puhuttiin (iso)siskosta.
 
Viimeksi muokattu:

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hah sanoin aiemmin illalla että tuo hattara on se Salkkareiden Peppi kun nehän oli kai jossain talo ohjelmassa (sisustus) ja sitten oli että on lapsia ja tuo ajoittain Suomessa tulee silmille feedissä ja sehän se oli eli Salkkareista tuttu Sara Parikka!
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Korppi on melko varmasti Kasmir ainakin laulu äänen puolesta?

Ei yksisarvinen olekaan Sieppi. Joku joka hiihtää ja on myös työntänyt kuulaa?

Bilepanda voisi hyvin olla tuo Tomi Björk mitä veikattiin kun on kansainvälinen hahmo
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Taas nähtiin se, että ohjelman hahmojen vinkithän perustuvat usein todella vahvasti henkilöiden somekäyttäytymiseen ja somepäivityksiin. Ja koska näin pienessä maassa kaikki julkkikset seuraavat toisiaan somessa ristiin, niin etsivien pyörittely meneekin monesti näiden somejuttujen heittelyksi, eli normikatsojan kannalta aika inside-jutuiksi. Saati sitten se, että ohjelmassa on mukana henkilöitä, jotka eivät ole edes mitään "oikeita aktiivisia julkkiksia" vaan nimenomaan elävät jonkinlaisina somevaikuttajina. Ja nyt tänään kun Sara Parikka paljastui, niin hänestähän tämä mieleen tuli, koska hän juuri kuuluu tähän ryhmään..

EDIT: ai niin, aiemmin tällä sivulla sanoin, että Yksisarvinen on Marita Taavitsainen.. mutta kyllä se on sittenkin Arja Koriseva, tänään hän lauloi ihan omalla äänellään. Nyt oli biisinäkin ihan yhden pisteen vihje, pakko oli jopa katsoa aiemmat biisit uudestaan, ja on se se. Tämän päivän esityksessä oli ehkä vähän "raskaan" kuuloista laulu, mutta Koriseva on tietysti käy jo kuuttakymmentä ja tuo puku on luultavasti erittäin raskas kantaa, joka kuuluu äänessä. Mutta kyllä se hän on..
 
Viimeksi muokattu:

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
EDIT: ai niin, aiemmin tällä sivulla sanoin, että Yksisarvinen on Marita Taavitsainen.. mutta kyllä se on sittenkin Arja Koriseva, tänään hän lauloi ihan omalla äänellään. Nyt oli biisinäkin ihan yhden pisteen vihje, pakko oli jopa katsoa aiemmat biisit uudestaan, ja on se se. Tämän päivän esityksessä oli ehkä vähän "raskaan" kuuloista laulu, mutta Koriseva on tietysti käy jo kuuttakymmentä ja tuo puku on luultavasti erittäin raskas kantaa, joka kuuluu äänessä. Mutta kyllä se hän on..

Minäkin luulen tuon olevan Koriseva. Eikös nuo biisit kuitenkin tule nauhalta? Lähinnä tuohon puku kommenttiisi liittyen siis kysyn.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ali Jahangiri on Peto!

Corpiksi veikkaan Roope Salmista, Maikkarin tyyppejä hänkin.

Dino, liekö Vappu Pimiä?

Supersankari, vahva fiilis Sara Forsbergin suuntaan?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Supersankari, vahva fiilis Sara Forsbergin suuntaan?

Supersankari ei mun mielestäni ole Forsberg ihan pituuden vuoksi. Sara on kuitenkin yli 180 cm pitkä ja supersankari on kohtuu pieni.

Itsellä tulee vahvat fibat Paula Vesalasta Supersankarin kohdalla. Jossain vihjeessä sanoi tavanneensa Hollywood-tähtiäkin, Vesala on asunut 4 vuotta LA:ssa. Samoin on kotoisin maaseudulta, mikä oli vihjeenä viime jaksossa.

Samoin Vesala osaa soittaa kitaraa, mitä teki Roxettea laulaessaan. Ja hänellä on biisi "Tytöt ei soita kitaraa".
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Itsellä tulee vahvat fibat Paula Vesalasta Supersankarin kohdalla. Jossain vihjeessä sanoi tavanneensa Hollywood-tähtiäkin, Vesala on asunut 4 vuotta LA:ssa. Samoin on kotoisin maaseudulta, mikä oli vihjeenä viime jaksossa.

Samoin Vesala osaa soittaa kitaraa, mitä teki Roxettea laulaessaan. Ja hänellä on biisi "Tytöt ei soita kitaraa".

Supersankari "haaveilee poptähteydestä" ei oikein osu Vesalaan, eikä mun mielestä myöskään lauluääni osu yhtään, tosin Paula pystyisi kyllä oikean äänen piilottamaan. Elekieli tuo mieleen enemmän jonkun urheiljan tms. kuin varsinaisen laulajan. Oisko tää sit Janni Hussi, kun häntä on yleensä veikattu joka toiseen hahmoon (vrt. Esko Eerikäinen).
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tässä ohjelmassakin huomaan, että kuuntelen mieluummin miesartisteja. Corppi jotenkin helppo Kasmir ja Peto Ali Jahangiri (ei toki artisti, mutta esiintyjä...).

Supersankaria arvon arpomalla. Moni vihje sopisi Saara Aaltoon. Kitara hämäsi ja hetken olin varma, että olisi Erja Lyytinen. Joku vihje sopi Tuure Boeliukseen, mutta äänestä en enää häntä saa mitenkään. Eli ei, selkeää veikkausta ei ole.

Samoin Yksisarvista en oikein osaa kuunnella. Olisiko se monien veikkaama Saija Tuupanen? Itse heitin ensimmäisessä jaksossa Katja (tai Virpi) Kätkän ja jotenkin pysyn tuossa. Aika paljon on viitattu 90-lukuun. Saija tullut tutuksi tällä vuosituhannella.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Dinosta olen melkeinpä varma, että on Anne Mattila. Tuo vähän suhiseva s-kirjain oli alusta asti tuttu ja häiritsevä, mutten osannut yhtään yhdistää sitä henkilöön - nyt jotenkin syttyi lamppu. Kuunnelkaa vaikka Youtubesta Mattilan lauluja.

Tuo Supersankari kyllä häiritsee. Voihan Vesala haaveilla poptähteydestä... vähän hämäystä vaan peliin. Vihjeet muuten mun mielestäni sopisi hyvinkin siihen - on tavannut valtiopäämiehiä sekä Hollywood-tähtiä varmasti. En tietenkään voi olla varma, enkä ole ihan varma, olisiko Vesala vielä vähän lyhempi (jos ei ole kunnon piilokorkoja). Jännä nähdä, mitä seuraavaksi esittää. Ainakaan itse en ole kuullut Vesalan laulavan englanniksi... siinä voisi olla myös syy, miksei suomeksi laula - olisi helpompi tunnistaa.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Dinosta olen melkeinpä varma, että on Anne Mattila. Tuo vähän suhiseva s-kirjain oli alusta asti tuttu ja häiritsevä, mutten osannut yhtään yhdistää sitä henkilöön - nyt jotenkin syttyi lamppu. Kuunnelkaa vaikka Youtubesta Mattilan lauluja.

En usko sekuntiakaan, että Dino on laulaja. Toi tv:ssä äsken veikattu Ellen Jokikunnas saattaa hyvinkin osua oikeaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös