Masked Singer Suomi

  • 151 431
  • 837

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jos muka noin on työsopimuksessa, niin todella lapsellista. Molemmilla kanavilla on omat hyvät ohjelmat, enkä ymmärrä mitään syytä tuommoisella lapselliselle ns. kilpailulle.
No ei Telian huoltomieskään voi vapaa-ajallaan korjailla Elisan verkkoa, vaikka molemmilla on ihan hyvät verkot... Tai vaikka Jaajo Aamulypsystä ei lomallaan kyllä voi mennä Novan aamuihin heittämään jerryä, vaikka molemmat on ihan kivat ohjelmat.

Työlainsäädännössä työntekijää kielletään tekemästä toimintaa, joka voi olla haitallista työnantajalle. Jos molemmat kanavat kilpailevat samassa primetimeslotissa katsojista, kilpailijan ohjelmassa mukana oleminen on nimenomaisesti kilpailijan liiketoiminnan edistämistä oman työnantajan kustannuksella. Ei tuossa mitään ihmeellistä tai lapsellista ole.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos olet Sanomalla palkkatöissä, et varmaan työlainsäädännönkään mukaan saa tehdä sivutöitä kilpailijalle.
Ei noista television esiintyjistä kovinkaan moni saa palkkaansa sieltä kanavan taustalta olevalta yhtiöltä. Ohjelmia tuottaa eri tuotantoyhtiöt, esimerkiksi Duudsoneiden yhtiö Rabbit films tuottaa vaikka Haluatko miljonääriksi ohjelman eikä Nelonen itse. Ja Jaajo on todennäköisesti ostettu sinne duuniin joltain miehen omalta yhtiöltä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jos muka noin on työsopimuksessa, niin todella lapsellista. Molemmilla kanavilla on omat hyvät ohjelmat, enkä ymmärrä mitään syytä tuommoisella lapselliselle ns. kilpailulle.

En muista mille artistille Sanoma teki kylmät kun tämä meni johonkin kilpailevan yrityksen juttuun niin väheni työt ja loppui radiosoitto.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En muista mille artistille Sanoma teki kylmät kun tämä meni johonkin kilpailevan yrityksen juttuun niin väheni työt ja loppui radiosoitto.
Michael Monroe, Mikael Gabriel ja Suvi Teräsniska saivat ainakin kokea väärään ohjelmaan osallistumisen radiosoiton loppumisena Nelosen omistamissa kanavissa.
 

Delffi

Jäsen
Jos tuo väite, että Masked Singer Suomessa suurin osa on muka maikkarin tyyppejä, niin se ei johdu maikkarista vaan silloin se johtuu Nelosesta ja heidän lapsellisuudesta.

Mut nyt paljastuneista ei ainakaan Jani Sievisellä, Päivi Räsäsellä ja Heidi Sohlbergilla ole kuulemman mitään siteitä maikkariin ja samalla linjalla aikovat jatkaa. Laitoin siis kysymystä maikkarille asian tiimoilta.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Mut nyt paljastuneista ei ainakaan Jani Sievisellä, Päivi Räsäsellä ja Heidi Sohlbergilla ole kuulemman mitään siteitä maikkariin ja samalla linjalla aikovat jatkaa. Laitoin siis kysymystä maikkarille asian tiimoilta.
En tiedä, esitätkö vain tyhmää vai vedätkö ihan vakavissasi näitä ihmettelyjä?

Eiköhän se jo tullut selväksi, että suuri osa on ollut Alma-median kanssa jollain tavalla kytköksissä tai suoraan palkollisena olevia henkilöitä JA että Sanomien kuluneita naamoja tuskin tuolla tullaan näkemään. Erittäin hyvä esimerkki siitä on juurikin tuo X-Factor-selkkaus kun Sanoma lopetti kyseisten loikanneiden artistien soiton kuin seinään samana päivänä, kun Mikael Gabriel oli vielä esiintynyt jossain Suomipopin tai vastaavan ilmaiskonsertissa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kohta joku tulee sanomaan, että on freelancer. No kauaa tuo formaatti ei tule Suomessa pyörimään tai sitten ei mene kauaa, että esiintyjiä aletaan kierrättämään.

No sehän on helppoa. Masked Singer Suomi VIP.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Arja Korisevaa olin tästä Yksisarvisesta kuulevinani, ja näemmä "etsivistä" puolet on päätynyt samaan.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tuohon Corppiin hyvä arvaus oli tuo Kashmir. Elämäni biisissä on tullut kuultua, että aika laajaltihan tuo osaa laulaa.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Arja Korisevaa olin tästä Yksisarvisesta kuulevinani, ja näemmä "etsivistä" puolet on päätynyt samaan.
Kyynisesti olen sillä kannalla, että Nelosen ”Vain Elämää” ja ”BumtsiBum” tekevät Korisevasta mahdottoman tähän ohjelmaan…
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyynisesti olen sillä kannalla, että Nelosen ”Vain Elämää” ja ”BumtsiBum” tekevät Korisevasta mahdottoman tähän ohjelmaan…

Samaa olen kyynikkona todennut joistain ehdotetuista hahmoista tässäkin ketjussa, mutta eikös joku tällä kaudella paljastuneista hahmoista jo rikkonut tätä "sääntöä"?
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Samaa olen kyynikkona todennut joistain ehdotetuista hahmoista tässäkin ketjussa, mutta eikös joku tällä kaudella paljastuneista hahmoista jo rikkonut tätä "sääntöä"?
Tavallaan joo, Juha Perälä muistetaan Sanoman ukkona, mutta työskentelee tällä hetkellä Frreekuna, joten ei ole suoraa linkkiä Toiselle kanavalle enää…
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tavallaan joo, Juha Perälä muistetaan Sanoman ukkona, mutta työskentelee tällä hetkellä Frreekuna, joten ei ole suoraa linkkiä Toiselle kanavalle enää…

Jos haluaisi olla oikein kyynikko, niin sitten pitäisi melkeinpä ajatella, että kilpailijalle edes välillisesti työskentelevän tai hiljattain työskennelleen nimeä ja kasvokuvaa ei tulisi edes "etsivien" veikkauksissa. Ihan näin pitkälle ei ole vielä menty.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Mulle tuli nyt uusintana kuunneltuna mieleen Irina.

En ole kyseistä hahmoa telkkarissa nähnyt, mutta vinkkinä sanottakaan, että Irinan liikkuminen on yleensä sekä hyvin epärockmaista että huonorytmistä. Jos nämä kriteerit täyttyvät, Irina saattaa olla lähellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
En ole kyseistä hahmoa telkkarissa nähnyt, mutta vinkkinä sanottakaan, että Irinan liikkuminen on yleensä sekä hyvin epärockmaista että huonorytmistä. Jos nämä kriteerit täyttyvät, Irina saattaa olla lähellä.

Pitääkin kiinnittää tuohon huomiota ensi kerralla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös