Mainos

Masked Singer Suomi

• 184 651
  • 989

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tökän tuossa ylempänä jo tiesinkin. Tänään vielä tajusin tuon viittauksen Putoukseen, niin avot.

Muuten Yön ja päivän lisäksi taidan keksiä varmaksi lähinnä Metsäpeikon. Muihin poukkoilee arvaukset hieman sinne ja tänne. Melko varmana haluaisin pitää tuota Gogia ja Erja Lyytistä.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
No tämä sentään ollut jossain aiemminkin. Punttikomedia, putous, modernit miehet ym.
Töyssy ollut niin monessa elokuvassa, sarjassa, tv-ohjelmassa ja lehtien sivuilla että suurin osa varmasti tietää. Jos Niskanen oli vähän huono tämmöiseen ohjelmaan kun ei kaikille niin tuttu, mutta jos Töyssykään ei ole riittävän tunnettu ei ihan hirveästi jää vaihtoehtoja ohjelmaan.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minulle kakassa haiskahtaa sellainen pieni Salkkari-Eva. Joltain osin olen äänessä kuulevinani juuri samanlaista ripulia. Vai pyyhkiikö noita ripuleja sitten Auri Kananen.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Jo kolmas viikko peräkkäin, että hahmo paljastaa kasvonsa (ja nimensä) ja en vielä siinäkään vaiheessa tiedä kuka tuo henkilö on.
"Ja sieltä paljastuu pielaveteläinen käsitetaitelija ja SKP:n varavaltuutettu Asser Komulainen. Kerran haastateltiin lehteen kulttuuriasioissa. Mitä, eikö Benjaminkaan tiennyt?"

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Paljon vaikeampaa noita hahmoja on arvata oikein kuin edellisinä kausina. Esimerkiksi viime kauden Lotta Hintsa oli alusta asti selvä ym.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Minulle kakassa haiskahtaa sellainen pieni Salkkari-Eva. Joltain osin olen äänessä kuulevinani juuri samanlaista ripulia. Vai pyyhkiikö noita ripuleja sitten Auri Kananen.
Itse asiassa netissä yleisimmät veikkaukset/tiedot kakan suhteen ovat kait olleet juurikin Tia Elg ja Auri Kananen.. ja jälkimmäisen kohdalla olisihan se nyt ihan ratkiriemukasta, jos median nimeämän siivouskuningattaren hahmo olisikin kakka

Delffi

Jäsen
Itse olen tällä hetkellä kolmesta hahmosta aika varma
Kakka - vatsastapuhuja Sari Aalto (Simo Aallon eli Jokeri Pokeri Box taikurin tytär)
Pesukarhu - Gogi
Yö ja Päivä - Arja Koriseva

Ensimmäistä kertaa tällä kaudella katson tätä, ja meni ehkä noin viisi sekuntia, kun olin pomminvarma "Yö ja Päivä" -hahmon olevan Pilvi Hämäläinen.

Yhtäkään vihjettä en toki ole kuullut enkä aiempia esityksiä :D mikään myöskään ei puolla sitä kun kuunteli noiden asiantuntijoiden arvioita sekä viimeisimpiä kommentteja täällä.

Suosikkijoukkue
Tappara
Ensimmäistä kertaa tällä kaudella katson tätä, ja meni ehkä noin viisi sekuntia, kun olin pomminvarma "Yö ja Päivä" -hahmon olevan Pilvi Hämäläinen.

Yhtäkään vihjettä en toki ole kuullut enkä aiempia esityksiä :D mikään myöskään ei puolla sitä kun kuunteli noiden asiantuntijoiden arvioita sekä viimeisimpiä kommentteja täällä.
Mä sain saman ajatuksen. Mutta kuka on metsän peikko? Siim Liivik.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin monta viikkoa on paneeli ja tämä ketju toittottanut sen olevan Koriseva.

Toisaalta aiemmissa vedoissa on kuulunut myös paljon selkeämpi Koriseva. Ensimmäisestä ei voinut erehtyä verrattuna tämän illan vetoon.

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kakka on mysteeri. Kiva että on näitä tällaisia. Tosin jos sieltä paljastuu sitten joku janinafrostell niin terve. Voikun olisi joku nykypäivän tunnettavuus olematta liian pienen piirin kurpitsankasvattaja karjaalta.

Mysteeriksi jäi kyllä vielä paljastumisen jälkeenkin.

Voi olla syy minussakin, etten seuraa enää nykyisin tarpeeksi mediaa ja erityisesti sosiaalista mediaa, mutta tästä kaudesta jäänyt vähän sellainen olo että laarin pohjia on kaavittu.

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Onhan nämä henkilöt hahmojen takaa olleet sellaisia ettei näitä voi tietää jos ei ole aktiivinen sosiaalinen median seuraaja, itse kuulun siihen epäaktiivisten seuraajien ryhmään. Taitaa itsellä jäädä tämä kausi viimeiseksi vaikka tykkään kyllä ohjelmasta.

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mysteeriksi jäi kyllä vielä paljastumisen jälkeenkin.

Voi olla syy minussakin, etten seuraa enää nykyisin tarpeeksi mediaa ja erityisesti sosiaalista mediaa, mutta tästä kaudesta jäänyt vähän sellainen olo että laarin pohjia on kaavittu.
Joo ainut missä tuo on tainnut olla jotenkin esillä on Talent Suomi ja tietty Saran siskona. Tavallaan siis aika marginaalinen hahmo tämäkin mutta ääni helposti tunnistettavissa jos vaan tietää hänet.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo ainut missä tuo on tainnut olla jotenkin esillä on Talent Suomi ja tietty Saran siskona. Tavallaan siis aika marginaalinen hahmo tämäkin mutta ääni helposti tunnistettavissa jos vaan tietää hänet.
Sari Aalto on siis Saara Aallon serkku, ei sisko. Hän myös on "Jokeri Pokeri Box" -ohjelmasta tunnetun taikuri Simo Aallon tytär ja tunnettu ilmeisesti Tik Tokin parista.

Tunnettavuus Aallolla on toki sellaista luokkaa, että en häntä tunnistaisi jos hän kadulla kävelisi vastaan ja tulisi esittäytymään minulle. Tähän toki enemmän syynä se, että olen itse liian vanha ja seurapiirien rattaista kauan aikaa sitten pudonnut.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sari Aalto sen tubettamisen lisäksi on kuitenkin erittäin tunnettu vatsastapuhuja. Siinä on taidokas kyllä.

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Sari Aalto sen tubettamisen lisäksi on kuitenkin erittäin tunnettu vatsastapuhuja. Siinä on taidokas kyllä.

Miellyttävä neitonen kyllä. Muutama vuosi sitten palkkasin hänet esiintymään tyttäreni syntymäpäiville. Piti hauskan shown kohtuuhintaan.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Miten voi tunnistaa ihmisen hänen äänensä perusteella, kun ihminen ei ole viikoittain esillä televisiossa tai radiossa äänensä kanssa?

Miten voi tunnistaa ihmisen hänen äänensä perusteella, kun ihminen ei ole viikoittain esillä televisiossa tai radiossa äänensä kanssa?

Sen takia siellä on noita vihjeitä. Jos pelkän äänen perusteella pitäisi tunnistaa, niin suurin osa jäisi kyllä ihan vieraiksi.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Sen takia siellä on noita vihjeitä. Jos pelkän äänen perusteella pitäisi tunnistaa, niin suurin osa jäisi kyllä ihan vieraiksi.

Sari Aalto menee siihen rajalle jota voisi mukaan ottaa. Laulajat tuohon formaattiin sopii hyvin koska suurin osa on julkaissut musiikkia aiemmin ja ääni jääny tutuksi (Arja Koriseva) esim.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Sari Aalto menee siihen rajalle jota voisi mukaan ottaa. Laulajat tuohon formaattiin sopii hyvin koska suurin osa on julkaissut musiikkia aiemmin ja ääni jääny tutuksi (Arja Koriseva) esim.

Samoin sanoisin tunnetuista näyttelijöistä ja aktiivisesti esillä olevista toimittajista ja urheilijoista ja koko kansan julkkiksista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy