Masked Singer Suomi

  • 152 254
  • 837

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kumiankkaan eilen heitin Mira Luodin, mutta Putouksessahan näkyi Ushma Olava, joka lauloi Gimmelissä. Eli vähän 50-50, kumman laittaisin "varmaksi veikkaukseksi".
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Itseäni ainakin ärsyttää tämä "Tän mä tiedän varmasti" -jutut tuomareilta, ja sitten ei olla oikeasti tietoa lähelläkään. Miksi pitää sanoa noin, jos ei tiedä? Voisi käsikirjoittaja jo vähitellen ottaa tuomarit puhutteluun ja lopettamaan sekoilun.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Kumiankkaan eilen heitin Mira Luodin, mutta Putouksessahan näkyi Ushma Olava, joka lauloi Gimmelissä. Eli vähän 50-50, kumman laittaisin "varmaksi veikkaukseksi".
Sä kuulet/näet asiat samalla tavalla kuin minä, eli tällä hetkellä "varmat" haut ovat:
Kumiankka = Ushma Olava
Co2 = Jaakko Parkkali
Maajussi = Jenni Kokander

Jos Kokander ei ole tuo maajussi, niin syön heinähatullisen sipsejä!
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sä kuulet/näet asiat samalla tavalla kuin minä, eli tällä hetkellä "varmat" haut ovat:
Kumiankka = Ushma Olava
Co2 = Jaakko Parkkali
Maajussi = Jenni Kokander

Jos Kokander ei ole tuo maajussi, niin syön heinähatullisen sipsejä!
Kumiankkaan tarjoaisin tilalle Lotta Hintsaa, joka on viettänyt aikaa itäisessä Afrikassa ja hengittelee ohuessa ilmanalassa nykyisillä reissuillaan. Ihan puhtaasti vihjevideon perusteella.
 

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kumiankkaan tarjoaisin tilalle Lotta Hintsaa, joka on viettänyt aikaa itäisessä Afrikassa ja hengittelee ohuessa ilmanalassa nykyisillä reissuillaan. Ihan puhtaasti vihjevideon perusteella.
Ainakin on uutisoitu Hintsan palautuvan Amazing Racen rasituksista - ehkä vaan narrasi.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Co2 = Jaakko Parkkali
Maajussi = Jenni Kokander
Mä olen näistä kanssa ”aivan varma”, toki voihan joku olla niin taitava, että osaisi feikata ärrävian mutta minusta nuo Parkkalin vihjeet sopivat häneen.

Kokanderista sanoin heti, että tuo se on ja vaimo oli heti samaa mieltä. Myös tuo ruumiin muoto on sellainen, että käy täysin Kokanderiin.

Kiuas on sitten sellainen, että ei mitään hajuakaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mä olen näistä kanssa ”aivan varma”, toki voihan joku olla niin taitava, että osaisi feikata ärrävian mutta minusta nuo Parkkalin vihjeet sopivat häneen.

Jollekin imitaattorille helppo nakki. Jotenkin haiskahtaa tuo Parkkali, liian selvä tapaus ärrineen ja vihjeineen. Veikkaan, että twisti on tässä kohtaa hyvinkin mahdollinen...
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Voisko Kiuas olla niinkin itsestäänselvyys kuin Kiukaan laulaja Ilja Jalkanen?

Minäkin mietin tuota, kun äänessäkin oli aika paljon samaa, mutta totesin että onko Jalkanen niin "julkkis" että hänet pyydettäisiin tällaiseen ohjelmaan mukaan?
Minullakin välähdyksenomaisesti muuten kävi mielessä, etenkin kun hahmosta kerran tuli sellainen metallilaulajan klangi, kuten täällä jotkut muutkin sanoivat. Mutta kun sitten järki sanoi heti, että ihan nyt vaikka etsivät tuskin ovat eläissään edes kuulleet sellaisesta hepusta kuin Ilja Jalkanen, koska rehellisyyden nimissä Kiuas oli silloin aktiiviaikoinaankin (karkeasti noin 2005-2010) jopa metallipiireissä kuitenkin semi-marginaalibändi. Nythän muuten bändi yrittää jotain epätoivoista "comebackia", koska sehän lopetti jo 2013, mutta siitä huolimatta tämä mainittu skenaario ei kyllä ole mahdollinen..

Jos siis ajatellaan, että hahmon takana olisi metallilaulaja, niin lähinnä hahmo itsessään olisi vain kyseisen bändin kautta kryptinen vihjaus metallimusiikkiin. Mutta sekin olisi luvan kanssa vielä aika kaukaa haettu vihje..
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jollekin imitaattorille helppo nakki. Jotenkin haiskahtaa tuo Parkkali, liian selvä tapaus ärrineen ja vihjeineen. Veikkaan, että twisti on tässä kohtaa hyvinkin mahdollinen...

Olisihan siinä Twistiä kerrakseen jos tässä oikeasti olisikin Parkkali ja "Pulkkinen" Eikä kummankaan takana ketään joka yrittää vain näyttää toiselta. Pistäisi jo koko tuotannon laadun kyseenalaiseksi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Voisiko Kiuas olla Kari Ketonen? Tuli itsellä vahvat fibat, pituuskin täsmäisi.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Bambi on ilmiselvä Lena Meriläinen. Olen todella huono tunnistamaan näitä, mutta nyt on pomminvarmaa tietoa.

Itsekin tunnistin vihjeessä jotain Syke-sarjaan viittaavaa, mutta sitten alkoi haroa vastaan tuo, että sarjahan on Nelosen tuotantoa nykyään. Mutta siksi siis Meriläinen kävi itselläkin mielessä. Toisaalta vihjeessä jokin viittasi nykyään erilaiseen esilläoloon ja siksi saatan langeta jopa Katajan Kike Elomaa -veikkaukseen. Kikenkin tiedän laulelevan, laulattaa Turussa vanhuksia.

Kiuas on mielenkiintoinen. Kuuntelen kyllä korva tarkkana, keitäs laulajia tuossa kuulen. Tomi Joutseneen en oikein lähde, hänhän ei suomeksi tykkää laulaa. Mutta heitän vaihtoehtoihin vaikka Pekka Heinon. Olen herraan törmännyt enemmän erään bilebändin ja Raskaan Joulun myötä. Entäpä Olli Herman?

Mikäs oma rivi onkaan, keihin on vahva veikkaus.

Kumiankka - Ushma Olava
Bambi - Kike Elomaa
Maajussi - Jenni Kokander (se Jari Salmi olisi silti ollut kova veto)
Co2 - Jaakko Parkkali
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös