Hyvin vahva tunne on eräästä entisestä poliitikosta. Ei sanota enempää, jotta jännitys pysyy.Uusi kausi alkoi!
Sudenkorento, tuttu ääni. Ei yhdistä.
Hyvin vahva tunne on eräästä entisestä poliitikosta. Ei sanota enempää, jotta jännitys pysyy.Uusi kausi alkoi!
Mulla tuli Jani Toivola tuosta suoraan mieleen, äänen ja artikulaation perusteella.Uusi kausi alkoi!
Ankka lienee paljastui vihjevideoista. Jos on ne ketkä tuli mieleen, on kyllä helpoin alku tähän mennessä.
En kuullut itse ääntä, mutta Ramses II toinen tunnettu biisi on löylyä lissää ja siinä feattaa jvg, joten itsellä tuli siitä mieleenKiukaassa kuulin JVG:ta. Joku perehtyneempi voi sanoa, kumpi.
Äänestä ei hajua, mutta lauloi huonommin, kuin ammattikseen laulava Paula Vesala. Eräs entinen missi on viettänyt aikaa ohuessa ilmassa ja itäisessä Afrikassa.Mulla tuli mieleen Paula Vesala.
Mulla tuli mieleen Paula Vesala.
Joo, tämän kuuli ekasta lauseesta.CO2 selvä Jaakko Parkkali :D
Osmon Elviksen jälkeen ehkä, vaikka esittäjä olikin eri.Seuraavaksi ruusulaulu?
Janne Kataja ei tunnistanut kaveriansa Jaakko Parkkalia? Eihän tuosta nyt voinut erehtyä.
Puoliso väitti jostain syystä samoin. Hienosti sujuu vähän matalampi äänenala, jos on.Tuo maajussi oli miehekkäästä äänestä huolimatta ilmiselvä nainen. Sen tarkemmin en osaa sanoa.