Viikko sitten en edes tiennyt kuka Martin Berger on, mutta nyt muutaman jutun luettuani kaveri vaikuttaa kyllä todelliselta juntilta.
Jatkakaa.
Viikko sitten en edes tiennyt kuka Martin Berger on, mutta nyt muutaman jutun luettuani kaveri vaikuttaa kyllä todelliselta juntilta.
Jatkakaa.
Jatkakaa.
Aivan. Tosin tuskin Berger ikinä on hallunnut tahallaan ketää loukata henkisesti tai satuttaa fyysisesti niin, että toinen loukkaantuu. Itse ymmärrän miestä. Kaveri on kuitenkin sen verran nuori, että välillä kuppi kaatuu. Kovat oppirahat, mutta toisten pitää oppia kantapään kautta, kun taas toiset oppivat lukemalla.Itse en kyllä tuollaista mielipidettä allekirjoita. Ja yhtenä syynä on se, että meillä HIFK:ssa on ollut vuosikymmenten ajan tuollaisia Bergerin tapaisia pelaajia joukkueessa, ja aina ovat olleet suosituimpia fanien keskuudessa. Se, että meillä ei ole nyt muutamaan vuoteen ollut tuollaista väriläiskää joukkueessa, ei muuta mielipidettäni, ja koska tahansa ottaisin Bergerin stadin punaisiin pelaamaan ja tuomaan peleihin tunnetta. En minäkään hyväksy humalassa ajelua, tai tahallisia vahingoittamisia, mutta ensin mainittu ei kuulu jääkiekkoon ja noita tahallisia vahingoittamisiakin on lopulta aika vähän.
Niin ja täydellisesti Hifkin brändiin sopivalta että eiköhän pelaa teilläkin ylistysten ja diggausten kera jossain vaiheessa uraansa.
Kannattaa uskoa kaikkeen, mitä Iltapäivälehdissä lukee. Suosittelen siirtymään seuraavaksi Seiska-lehden pariin. Sieltä se totuus vasta löytyykin.
Samanlainen pleksi on Tampereellakin, mutta mitä se muka estää. Siitä yli neste kyllä lentää, jos haluaa. Vahingossa ei tietenkään tapahdu, vaikka Martin selittäisi mitä.Tälläinen kasteleminen on siis ylipäänsä mahdollista Tampereella? Stadissa tuo ei onnistuisi sillä katsojien ja pelaajien välissä on yhtä korkea pleksi kuin kaukalonkin ympärillä. Kyseinen pleksi tuli vuosia sitten kiertämään koko kaukalon, siis myös vaihtoaitiot ja toimitsijat kun joku innokas katselija innostui kastelemaan jonkun vastustajan pelaajan tämän istuessa jäähyllä..... HIFK:ta luonnollisesti pakotettiin aikanaan rakentamaan kyseinen pleksi sakon uhalla.
Kuinka monta vastustajaa Bergen on toimittanut sairastuvalle? Ei niitä nyt kuitenkaan niin paljoa ole? Voi toki olla, että olen väärässä.Jaa - rattijuopumus, treeneistä darrassa lintsaaminen ja lukuisat vastustajien loukkaantumiset eivät siis pidäkään paikkaansa.
Jaa - rattijuopumus, treeneistä darrassa lintsaaminen ja lukuisat vastustajien loukkaantumiset eivät siis pidäkään paikkaansa.
Tämä perustuen vain mitä on ollut luettavissa. Ilveksen katsomosta siis huudeltu törkeyksiä KooKoon vaihtoaitioon, Bergerin juomapullosta lentänyt vettä katsojan päälle. Lapsen isä ja lapsi ovat poissa tolaltaan roiskuneesta vedestä, ei törkeyksiä huutelivista katsojista. Arvot kohdallaan.
Varmaan tässä jo joku toikin esille, että melkoista ajojahtia ja kohuotsikoita.
Ottakaa huomioon, että se on tallentunut Telian lähetykseen ja se tapahtui kolmannen erän puolivälin tietämillä.
Ymmärrän tuonkin mielipiteen, mutta Ilvekseen en välttämättä ottaisi. Jos ei tule ylilyöntejä, niin sopii playoffeihin kuin nenä päähän, mutta kuten tuolla joku jo vähän epäili, kestääkö pää kaikkea pahoinpitelytuomioista rattijuoppouteen asti meneviä huuteluita. Jos ei, niin KooKoo saattaa olla se kärsivä osapuoli. Toki ihan kaikkien puolesta toivon, ettei mitään ylilyöntejä tule.Martin on oman elämänsä Chris Pronger ja tulee olemaan pudotuspeleissä samaa tahtia jatkaessaan iso apu KooKoolle.
Olen kateellinen teille tästä miehestä. Arvostan bergeleesti!
Voisiko nimimerkki Petofani kertoa mistä tämä tieto oli peräisin? Liigan kurinpito kuitenkin linjaa täysin muuta asiasta.
Ennemmin tulee mieleen köyhän miehen Karalahti.Viä on matkaa Jarkko Ruutuun, se sentäs lämmäs ihan täpöillä ja tahallaan kiekon katsomossa ollutta lasta päähän!
Ai se kimpaantu niistä? Hyvä tietää jatkoa ajatellen. Enpä itse ollut huutelemassa, mutta tiedänpähän jatkossa miten yrittää kimpaannuttaa janaria.Jos niihin on kerran reagoinut niin...
Ai se kimpaantu niistä? Hyvä tietää jatkoa ajatellen. Enpä itse ollut huutelemassa, mutta tiedänpähän jatkossa miten yrittää kimpaannuttaa janaria.
Berger on enemmän HiFK:n näköinen pelaaja kuin koko nykyinen jengi yhteensä. Nordiksella osattaisiin antaa nuorelle Bergerille se tuki mitä hän selvästi tarvitsee ja taatusti Stadin paras halli ja Suomen parhaat fanit näkisivät huikean pelaajan! Toivottavasti siirto toteutuu, Tobias luuria käteen siellä.Itse en kyllä tuollaista mielipidettä allekirjoita. Ja yhtenä syynä on se, että meillä HIFK:ssa on ollut vuosikymmenten ajan tuollaisia Bergerin tapaisia pelaajia joukkueessa, ja aina ovat olleet suosituimpia fanien keskuudessa. Se, että meillä ei ole nyt muutamaan vuoteen ollut tuollaista väriläiskää joukkueessa, ei muuta mielipidettäni, ja koska tahansa ottaisin Bergerin stadin punaisiin pelaamaan ja tuomaan peleihin tunnetta. En minäkään hyväksy humalassa ajelua, tai tahallisia vahingoittamisia, mutta ensin mainittu ei kuulu jääkiekkoon ja noita tahallisia vahingoittamisiakin on lopulta aika vähän.