Piti tulla kertomaan tämä!!? Muutenkin vaikeaa jaksaa odottaa pitsiturnausta että pääsee näkemään uudet äijät pelaamassa! Oi että kun nyt on hienoa odottaa kauden alkua kun nippu on kuin pääkaupunkiseudun joukkueilla.Viestin lähetti Penaltyfox
Kyllä on hirmuinen rannari Maralla..... ja tarkka!
Äijä näytti muutenkin olleen tosi hyvässä kunnossa!
Viestin lähetti Johto
Mies on tehnyt Pitsiturnauksessa tehdyn rankkarimaalin lisäksi kokonaisen yhden maalin harjoituspeleissä ja ollut muutenkin totaalisen näkymättömissä.
Viestin lähetti Hearsay
Oletko nähnyt molemmat? Minä olen. Niin hyvä maalivahti, kun Teemu Lassila onkin, hän oli aika voimaton Bartekin rannarin kanssa. KK-turnauksessa Saarela ja Bartek irtosivat helpon oloisesti 2-1 hyökkäykseen, josta Bartek ujutti kiekon maaliin Saarelan hienosta syötöstä. Kun samaan ketjuun ko. pelureiden kanssa isketään Pirnes, vastustajilla alkaa olla kädet täynnä pideltäviä...
Se on totta, että Bartek on ollut muuten näkymätön. Mutta eikö se olekin juuri puhtaan "snaipperin" tavaramerkki?
Viestin lähetti hjalmar
Noin akkia tuli mieleeni, etta pelasi Lukossa aikanaan myos muuan Molli Keinonen..
Meikäläisen mieleen tuli heti eräs num. 16 elikkäs
Jouni Rinne. Joukille puolustaminen oli vieras käsite, mutta
kun läpi pääs kultaranne puhui.
Viestin lähetti Johto
Tosiaan, aikalailla suoraan sanoi Pirnes mielipiteensä Bartekin pelityylistä ja varmasti tuo pitääkin paikkaansa että Bartekilla on tapana kärkkyä noita läpiajoja oman puolustusalueen ulkopuolella.
Itse veikkaan, että ketju Bartek-Pirnes-Saarela tulee tekemään todella tuhoisaa jälkeä ensi kauden liigassa mikäli Bartek vain saa maalihanansa auki. Ja miksei saisi kun rinnalla ovat elämänsä kunnossa oleva Saarela ja yksi valtakunnan parhaista senttereistä eli Pirnes.
Viestin lähetti Siirappi
Bartek tulee vielä ja lujaa sen sanon. Huomenna kun vastassa on taitotasoltaan sm-liigan heikoin joukkue Pelicans uskoisin Martinin olevan elementissään. Vähän sellainen Nylander tyylinen kynäilijä joka viihtyy heikompien seurassa. Petr Ton ampui tuossa muutama kausi sitten aina Lukkoa vastaan maalin tai pari ja parhaillaan kolmekin. Mutta tiukemmissa paikoissa oli hänelläkin vaikeuksia. Uskon vakaasti siihe, että huomenna heiluu reppu Bartekin toimesta vähintään yhdesti, mutta en ihmettelisi vaikka hattujenarvoisestikkin.
On äijä snaipperi tai ei, niin liigaan sopeutuminen ei useita kuukausia vie. Bartek saapui Raumalle joskus pitsin aikoihin eli heinäkuun loppupuolella eli mies on totutellut SM-liigan pelityylin vajaat 3 kuukautta lyhkäsellä matikalla. Sanokaa mulle millon se sopeutuminen on saatu loppuun ja tuloksia alkaa tulee?Viestin lähetti Repolainen
Mies on täysi snaipperi ja oman pelin saaminen liigan vaatimaan tyyliin on vielä hakusessa.
Viestin lähetti Retired
On äijä snaipperi tai ei, niin liigaan sopeutuminen ei useita kuukausia vie. Bartek saapui Raumalle joskus pitsin aikoihin eli heinäkuun loppupuolella eli mies on totutellut SM-liigan pelityylin vajaat 3 kuukautta lyhkäsellä matikalla. Sanokaa mulle millon se sopeutuminen on saatu loppuun ja tuloksia alkaa tulee?
No tuskin tarttee lukea kuin ketjun alkuosaa niin huomataan että yli piste/peli tahtia odotetaan ja liki neljääkymmentä maalia. Sääli kun kaikki eivät tiedä että nykyliigassa nuo alkavat olla hyvin harvinaisia asioita...Viestin lähetti psychodad
Mitä ihmettä siltä oikein odotetaan?
Viestin lähetti Retired
On äijä snaipperi tai ei, niin liigaan sopeutuminen ei useita kuukausia vie. Bartek saapui Raumalle joskus pitsin aikoihin eli heinäkuun loppupuolella eli mies on totutellut SM-liigan pelityylin vajaat 3 kuukautta lyhkäsellä matikalla. Sanokaa mulle millon se sopeutuminen on saatu loppuun ja tuloksia alkaa tulee?