Jos kyseessä olisi minun suosikkijoukkueeni pelaaja, kritisoisin häntä ja lujaa tällaisesta oman joukkueen muroihin kusemisesta.
En jaksa etsiä viestihistoriaasi, mutta kritisoitko lähikauppiaan pelikiellosta?
Jos kyseessä olisi minun suosikkijoukkueeni pelaaja, kritisoisin häntä ja lujaa tällaisesta oman joukkueen muroihin kusemisesta.
Nojaa... Kyllä olen Makkessa nähnyt pehmeyttä verrattuna viime kertaiseen. Ei ole näkynyt vielä hirveästi sitä Jagrmaista härkämäisyyttä ja perseen tarjoamista kulmassa. Eikä sitä tahtoa nousta väkisin kiekon kanssa maalille. Vähän turhan helposti häviää nyt vielä kaksinkamppailut.Minä ymmärrän Makken turhautumisen ihan täysin. Hän on asettanut itselleen ja joukkuelleen kovat menestyspaineet, mutta ei saa tällä hetkellä apuja riittävästi muilta vaan joutuu yrittämään itse kaikkia ratkaisuja ja sehän ei nykykiekossa enää onnistu. Tilanteet luodaan yhteispelin kautta eikä yksilösuorituksin. Siksi hänen pelinsä näyttää huolestuttavan huonolta. Nyt Makke jää kentällä ihan yksin.
Makke tarvitsi ketjuunsa kunnon keskushyökkääjän ja toiselle laidalle jonkun muun kuin puukäsi-Haapasen. Vasta sen jälkeen voidaan odottaa, että nähtäisiin ”vanha” Makke, joka saa vastustajat epätoivon partaalle.
Mun silmiin nimenomaan tätä väkisin maalille puskemista on näkynyt ihan liikaa. Nurmen tulisi Palmun ohella yksinkertaistaa peliä ja saada kiekko liikkeelle nopeammin, mutta tämä vaatii koko viisikon yhteistyötä. Ilman kollektiivista viisikkoa kiekon liikuttelu nopeasti on ihan hiton haastavaa.Eikä sitä tahtoa nousta väkisin kiekon kanssa maalille. Vähän turhan helposti häviää nyt vielä kaksinkamppailut.
Mun silmiin nimenomaan tätä väkisin maalille puskemista on näkynyt ihan liikaa. Nurmen tulisi Palmun ohella yksinkertaistaa peliä ja saada kiekko liikkeelle nopeammin, mutta tämä vaatii koko viisikon yhteistyötä. Ilman kollektiivista viisikkoa kiekon liikuttelu nopeasti on ihan hiton haastavaa.
Itse olen ainakin ihmetellyt tuota ylivoiman peluutusta, kun ollut usein laidalla. Monta vuotta pelattiin Korpikoskelta maalin takaa maalin eteen Nurmelle ja Nurmi painoi sieltä maaleja aika monta. Ei se ylivoima niin huikeeta ole ollut ettei tuota voisi ainakin yrittää.Makkella on vähän ihmeellistä tuo peli. Toisaalta hyviä ratkaisuja ja kulmissa edelleen kyllä kova luu, mutta sitten esimerkiksi ylivoimalla aivan täysi turhake. Mistäköhän kiikastaa? Onko itseluottamuksen kanssa ongelmia, vai... tekikö Pärssinen ja tulikuuma Pyyhtiä kaverista paremman kuin mitä oikeasti on? Pelasi myös ensimmäisellä finaalikaudella herrojen Ishakov ja Kestner kanssa, ei huono ketju tuokaan. Ei siinä, mahtuu edelleen mun Tepsiin vaikka loppu-uraksi mutta parempaa tarvitaan.
Ei näköjään maksa Makke Porissakaan vuokraa, kun asuu teidän pään sisässäSiis ei jumalauta kun Nurmi keräilee...
Mitä Nurmi keräilee siis? Keräily on kyl ihan jees harrastus varmasti.Siis ei jumalauta kun Nurmi keräilee...
Siis ei jumalauta kun Nurmi keräilee...
Ihan kova pelaaja on, en sitä kiellä mutta kokonaisuutena vituttaa jos jääkiekossa filmaa, eikö sua?Ei näköjään maksa Makke Porissakaan vuokraa, kun asuu teidän pään sisässä
Mitä Nurmi keräilee siis? Keräily on kyl ihan jees harrastus varmasti.
Katsoitko uusintaa?Ihan kova pelaaja on, en sitä kiellä mutta kokonaisuutena vituttaa jos jääkiekossa filmaa, eikö sua?
Katsopas ystäväni kaukalon kulmasta kuvattu uusinta uudelleen. Selvästi osuu naamaan, se että myykö sen jälkeen ekstraa niin voi olla montaa mieltä mutta sitä ei tee jääkiekossa eikä edes Liigassa pelkästään Markus Nurmi.Ihan kova pelaaja on, en sitä kiellä mutta kokonaisuutena vituttaa jos jääkiekossa filmaa, eikö sua?
Kyllä muakin vituttaa, kun Joensuu itkee joka tilanteesta, mutta en mää silti toisten palstalle tuu siit avautuu...Siis ei jumalauta kun Nurmi keräilee...
Sentään ei filmaa...Kyllä muakin vituttaa, kun Joensuu itkee joka tilanteesta, mutta en mää silti toisten palstalle tuu siit avautuu...
Oiskohan siellä vielä hitsaushommia tarjolla, mees vilkaseen.Ihan kova pelaaja on, en sitä kiellä mutta kokonaisuutena vituttaa jos jääkiekossa filmaa, eikö sua?