Nurmi ei kyllä nimenomaan pelaa jälkipeliä, minkä kanssa hän pääsee vielä paremmin esimerkiksi hesalaisten ihon alle. Ei voi mitään suuria päällekarkauksia toteuttaa, kun mies ei edes puolusta niissä itseään, niin siitä lähtee yleensä vain yksi boksiin. Toki tampereella tuomarit tienaa sen verran paremmin, että Nurmikin heitettiin boksiin kaukalossa olemisesta.pelaa jälkipeliä
Ei oikein voi muuta sanoa kuin että jotkut voi melko huonosti. Hyvä että Makke tuo noin pimeet viestit julki.Nurmen IG- storissa. Mä luulen et kaveri saa buustia näistä.
Mistä Dudas on saanut viestejä?Oon aina pitänyt itteäni sellasena joka elää ehkä jopa liiallisen tunteen kanssa kun seuraan urheilua. Tappiot vituttavat ja voivat pilata loppupäivän/illan kun taas voitot saavat melkeen lähtemään torille. Nyt kun on saanut lukea näitä viestejä mitä Dudas ja Nurmi ovat saaneet osakseen niin ei pysty ymmärtämään. Jengi ei voi hyvin.
Laiton uhkaus jne. taitaa täyttyä. Ei muuta ku poliisin puheille.Nurmen IG- storissa. Mä luulen et kaveri saa buustia näistä.
Oon aina pitänyt itteäni sellasena joka elää ehkä jopa liiallisen tunteen kanssa kun seuraan urheilua. Tappiot vituttavat ja voivat pilata loppupäivän/illan kun taas voitot saavat melkeen lähtemään torille. Nyt kun on saanut lukea näitä viestejä mitä Dudas ja Nurmi ovat saaneet osakseen niin ei pysty ymmärtämään. Jengi ei voi hyvin.
Ei oikein voi muuta sanoa kuin että jotkut voi melko huonosti. Hyvä että Makke tuo noin pimeet viestit julki.
@Siwawaa muistaakseni laittoi jotain kuvakaappauksia Tappara pelin aikanaMistä Dudas on saanut viestejä?
Wilmaviesti vanhemmille todennäköisempi vaihtoehto. Nää topit, ossit ja noelithan on jotain sipoolaisia peräkammarin poikia, joiden isosystereitä kukkopojat käy painamassa.Laiton uhkaus jne. taitaa täyttyä. Ei muuta ku poliisin puheille.
Ei ole millään tasolla tarkoitus puolustella näitä viestejä, mutta kuten tuosta kuvastakin näkyy, niin suurin osa lähettäjistä on 13-15 vuotiaita. Tästäkin helposti lähtee kostonkierre jossa jotkut lähtee noille kuvissa näkyville nimimerkeille painamaan ikävää viestiä, joten mielestäni tässäkin olisi voinut hiukan koittaa peitellä noita nimiä, ja vaikka itse ottaa yhteyttä kyseisten henkilöiden edustamiin joukkueisiin (ne löytyy aika helpolla) tms jotta asiat saisi asiallisesti käsiteltyä.Ei oikein voi muuta sanoa kuin että jotkut voi melko huonosti. Hyvä että Makke tuo noin pimeet viestit julki.
Toisaalta samaa paskaa liikkuu myös näiden muksujen keskellä. Jos nämä jollekin Nurmelle laittvaat tollaisia niin tuskin omat koulukaverit yms. jäävät kakkoseksi. Nämä samat sankarit siis jakavat tuollaista myös omille ikätovereilleen.Ei ole millään tasolla tarkoitus puolustella näitä viestejä, mutta kuten tuosta kuvastakin näkyy, niin suurin osa lähettäjistä on 13-15 vuotiaita. Tästäkin helposti lähtee kostonkierre jossa jotkut lähtee noille kuvissa näkyville nimimerkeille painamaan ikävää viestiä, joten mielestäni tässäkin olisi voinut hiukan koittaa peitellä noita nimiä, ja vaikka itse ottaa yhteyttä kyseisten henkilöiden edustamiin joukkueisiin (ne löytyy aika helpolla) tms jotta asiat saisi asiallisesti käsiteltyä.
Kyllä, ja asiaan tulee ehdottomasti puuttua, mutta kun puhutaan henkilöistä jotka ovat vasta päässeet ylä-asteelle, niin julkinen puiminen nimien ja naamojen kera ei ainakaan omasta mielestä ole se oikea tapa.Toisaalta samaa paskaa liikkuu myös näiden muksujen keskellä. Jos nämä jollekin Nurmelle laittvaat tollaisia niin tuskin omat koulukaverit yms. jäävät kakkoseksi. Nämä samat sankarit siis jakavat tuollaista myös omille ikätovereilleen.
Tämähän tässä somessa on niin surullista. Ihmiset voivat netin välityksellä suoltaa mitä tahansa, mutta sitten kun puhutaan puhelimessa tai kasvotusten niin voidaan olla ihan normaalejakin.
Joo no en nyt tiedä olisiko ns. oman seurankaan yhteydenotto oikea tapa.Kyllä, ja asiaan tulee ehdottomasti puuttua, mutta kun puhutaan henkilöistä jotka ovat vasta päässeet ylä-asteelle, niin julkinen puiminen nimien ja naamojen kera ei ainakaan omasta mielestä ole se oikea tapa.
Kyllä se nimenomaan on oikea tapa. Hyvin tuo teinareille iskun todellisuuteen, että tämmöset viestit oikeesti voi päästä julki, laitat niitä kelle tahansa, mutta etenkin jos laitat niitä julkkikselle.Kyllä, ja asiaan tulee ehdottomasti puuttua, mutta kun puhutaan henkilöistä jotka ovat vasta päässeet ylä-asteelle, niin julkinen puiminen nimien ja naamojen kera ei ainakaan omasta mielestä ole se oikea tapa.
Kommentoin yleisesti, sillä en mitään profiileja lähtenyt katselemaan. Se että jengi lähettelee täysin sekopäisiä viestejä somealustoilla on sellanen ongelma, että niitä kirjotuksia saisi tuoda enemmänkin julki. Nyt sattui olemaan vissiin teinit asialla, mutta kyllä vanhemmatkin osaa. Livenä nää jätkät olis ennemmin pyytänyt selfiee Makken kanssa, kuin kehottanut tappamaan ittensä. Saisi vanhemmatkin antaa parempaa somevalistusta penskoilleen, niin kieroutunut toi somemaailma joillekin on.Ei ole millään tasolla tarkoitus puolustella näitä viestejä, mutta kuten tuosta kuvastakin näkyy, niin suurin osa lähettäjistä on 13-15 vuotiaita. Tästäkin helposti lähtee kostonkierre jossa jotkut lähtee noille kuvissa näkyville nimimerkeille painamaan ikävää viestiä, joten mielestäni tässäkin olisi voinut hiukan koittaa peitellä noita nimiä, ja vaikka itse ottaa yhteyttä kyseisten henkilöiden edustamiin joukkueisiin (ne löytyy aika helpolla) tms jotta asiat saisi asiallisesti käsiteltyä.
Mielestäni oikein toimittu, kun jätti nimet näkyviin. Kannattaa joidenkin hieman miettiä, että mitä kirjoittaa nimellään nettiin.Nurmelta pieni moka, kun jäi nimet näkyviin. Tuosta poliisille eteenpäin ja nuorille sossuilmoitukset. Se kyllä nöyristää, kun kotiinkin menee tieto
Tuollaisia kommentteja laitetaan ja vielä omalla nimellä ja kuvalla?Nurmen IG- storissa. Mä luulen et kaveri saa buustia näistä.