Joo ei toki ollut.Silloin käy kun ei kulje. Ihan tasapuolisesti kaikkia vastaan. Tämän iltainen tilanne ei puolestaan kyllä pahimmasta päästä ollut. Melko myöhään tuli vihellys.
Ei ala. Ei kiinnosta sitä vertaa. Mutta jos mies olisi onassa joukkueessa, mua ottaisi päähän.Taasko alkaa Raumalaisten invaasio tähän ketjuun? Ja kohta on joku taas kirjoituskiellossa.
Ei ala. Ei kiinnosta sitä vertaa. Mutta jos mies olisi onassa joukkueessa, mua ottaisi päähän.
Nolo kommentti, ja tiedät sen itsekin.Itseäni ottaisi päähän enemmän että omassa tiimissä on joku amisviiksi joka huutelee vitun hinttiä vastustajille.
Nolo kommentti, ja tiedät sen itsekin.
Nyt on pakko toistaa tämä kysymys - tiesi ihan varmasti olevansa paitsiossa.
Alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi muidenkin vastustajajoukkueiden kannattajat ei herrasta oikein tykkää...
Itse en oikein allekirjoita sitä, ettei Nurmi kestä paineita. Miehen uraa seuranneena ja hänen omia kertomuksia kuunnelleena olen tullut siihen tulokseen, että Nurmi ei oikein kestä heikkoja otteita itseltään. Onko kyse sitten itseluottamuksen puutteesta vai mistä, mutta silloin kun Nurmella ei kulje, mies turhautuu itseensä. Ei sellaisessa tilanteessa mitään erityistä painetta tarvita. Kuten tänään, ei kyse mistään paineesta ollut. Peli oli jo ohi ja panokset otettu pois pöydältä. Taas edellis keväällä suoritti vahvasti vaikka kaikki paineet ladattiin niskaan. Niin paljon kun miehestä pidänkin, fakta on se, ettei hän ole se tasaisin suorittaja, vaikka kaikki taidot on olemassa. Henkisellä puolella tekemistä.Nurmessa on näkynyt samoja elementtejä kuin kevään 2021 pudotuspeleissä. Silloin pää ei suoranaisesti kestänyt. Keväälle 22 tapahtui kuitenkin muutosta ja kasvua. Silloin oltiin päätetty että pelataan kovaan kunnes pilli soi. Jälkipelit oli ns. "kielletty". Lopputuloksen tietää moni. Nyt maitojunalla takaisin kotiin ja paineet ovat taas niskassa. Näitä paineita Nurmi ei ole selvästi pystynyt käsittelemään. Toivottavasti joku osaa auttaa koska nyt homma alkaa menemään pahasti sivuraiteille.
Kysymykseen että käykö Nurmi kuumana ainoastaan Lukkoa vastaan niin ei mutta kyllä siinä pientä extralatausta on kuten varmaan meillä kaikilla. Tuskin Reunanenkaan jokaisen tekemänsä maalin jälkeen nuoleskelee Lukon logoa tai Lukon kannattajat käy pilkkaamaassa vastustajan osiossa heidän pelaajiaan (ainakaan toivottavasti). Hienointa kuitenkin että urheilu herättää tunteita.
Jep, onneksi Reunasessa oli tarpeeksi miestä sentään pyytää anteeksi amiksen röökipaikalle sopivaa möläytystään.Nolo kommentti, ja tiedät sen itsekin.
Itse en oikein allekirjoita sitä, ettei Nurmi kestä paineita. Miehen uraa seuranneena ja hänen omia kertomuksia kuunnelleena olen tullut siihen tulokseen, että Nurmi ei oikein kestä heikkoja otteita itseltään. Onko kyse sitten itseluottamuksen puutteesta vai mistä, mutta silloin kun Nurmella ei kulje, mies turhautuu itseensä. Ei sellaisessa tilanteessa mitään erityistä painetta tarvita. Kuten tänään, ei kyse mistään paineesta ollut. Peli oli jo ohi ja panokset otettu pois pöydältä. Taas edellis keväällä suoritti vahvasti vaikka kaikki paineet ladattiin niskaan. Niin paljon kun miehestä pidänkin, fakta on se, ettei hän ole se tasaisin suorittaja, vaikka kaikki taidot on olemassa. Henkisellä puolella tekemistä.
Itse en oikein allekirjoita sitä, ettei Nurmi kestä paineita. Miehen uraa seuranneena ja hänen omia kertomuksia kuunnelleena olen tullut siihen tulokseen, että Nurmi ei oikein kestä heikkoja otteita itseltään. Onko kyse sitten itseluottamuksen puutteesta vai mistä, mutta silloin kun Nurmella ei kulje, mies turhautuu itseensä. Ei sellaisessa tilanteessa mitään erityistä painetta tarvita. Kuten tänään, ei kyse mistään paineesta ollut. Peli oli jo ohi ja panokset otettu pois pöydältä. Taas edellis keväällä suoritti vahvasti vaikka kaikki paineet ladattiin niskaan. Niin paljon kun miehestä pidänkin, fakta on se, ettei hän ole se tasaisin suorittaja, vaikka kaikki taidot on olemassa. Henkisellä puolella tekemistä.
Sama kommentti kuin edellisen Lukko ottelun jälkeen. On meillä loistava pelaaja nimeltä Nurmi joka on päässyt Raumalaisten ihon alle.Palaan Nurmeen viikon breikin jälkeen. Äärimmäisen taitava pelaaja, mutta mikäli pää ei kestä nähtyä enempää, there is a problem.
Se on just näin mitä sinä ja @Kampitus sanotte.Olet varmasti osittain oikeassa mutta itse käsitän nämä jokseenkin samaan kategoriaan. Tai mulle se on lopulta sama että eikö Nurmi kestä paineita vai turhautuuko omaan tekemiseensä mutta fakta on että tällä hetkellä pää ei kestä ja fokus menee aivan turhiin asioihin.
Hahahah, oikeesti asiat ovat oikein hyvin. Suorastaan mainiosti. Jätän osaltani asian tähän (ellen vielä vastaa jollekulle muulle supraan kommenttiin). Mulla tarkoituksena vaan nostaa, että MNurmi on mielenkiintoinen peluri, koska kasetin pettäessä petaa paikan meille vastustajille. Mutta kaikki ookoo. Kiitos pinnoista, Nurmi & co ;)Sama kommentti kuin edellisen Lukko ottelun jälkeen. On meillä loistava pelaaja nimeltä Nurmi joka on päässyt Raumalaisten ihon alle.
Miten pielessä ihmisen siviilielämän pitää olla, että tulee ansaitun murskavoiton jälkeen tulla kuittailemaan hävinneen joukkueen keskusteluketjuun, sen sijaan että tuulettaisi kotipesässään täysin ansaittua voittoaan.
Nolompi kommentti vielä, ja harmitus on suuri. Näköjään.Jep, onneksi Reunasessa oli tarpeeksi miestä sentään pyytää anteeksi amiksen röökipaikalle sopivaa möläytystään.
Tämä ei ollut tarkoitus. En ole koskaan verrannut Nurmea, tai muitakaan tipsun pelaajia Reunaseen. Siksi pidin kommenttia alun alkaekin höpsönä.En nyt ymmärrä pointtiasi. On tyhmää tulla tänne voivottelemaan Tepsin pelaajasta kun oma pelaaja pölväilee paljon pahemmin.
Et nyt tainnut ymmärtää varmaan?Tämä ei ollut tarkoitus. En ole koskaan verrannut Nurmea, tai muitakaan tipsun pelaajia Reunaseen. Siksi pidin kommenttia alun alkaekin höpsönä.
Kysymykseen että käykö Nurmi kuumana ainoastaan Lukkoa vastaan niin ei mutta kyllä siinä pientä extralatausta on kuten varmaan meillä kaikilla. Tuskin Reunanenkaan jokaisen tekemänsä maalin jälkeen nuoleskelee Lukon logoa tai Lukon kannattajat käy pilkkaamaassa vastustajan osiossa heidän pelaajiaan (ainakaan toivottavasti). Hienointa kuitenkin että urheilu herättää tunteita.
Sikäli jos Nurmi jotain erityistä Lukkoa kohtaan tuntee ja se ohjaa hänen pelaamistaan, hänen kannattaisi huomioida yllä olevat asiat. Nyt hänen toimintansa naurattaa tai aiheuttaa myötähäpeää meidän puolella.
Samaa voi sanoa teidän lähikauppiaasta joka on edelleen (vittu) kymmenen vuoden jälkeen katkera siitä ettei päässyt pelaamaan Tepsissä edareissa.
Tiiätkö sen tilanteen kun eroat rakastamastasi henkilöstä siksi koska se toinen haluaa susta eroon, ja sä vielä 50v päästä itket sitä yksinään sohvan nurkassa. Sellainen tää teidän lähikauppias on. Luuseri joka aiheuttaa myötähäpeää ex puolisonsa puolella.