Sori kärjekkäästä muotoilusta, hävettää moiset sanavalinnat multa.
Ei ole duunari, vaan on toki johtajasopimuksella, ja on vastuut eriytetty, mutta on kyllä yhtä kaikki tj:n alla.
No hard feelings. Kaikilla on joskus huono päivä.
On oma yhtiönsä. Lindström on sen hallituksen puheenjohtaja. On "everin perustama" - hifk hockey oy omistaa ainakin minun keskusteluissa kuulemani mukaan 100 prosenttia.
Näin muistelin asian olevan. Ja jos ei olisi, niin olis kyllä taas paska diili HIFK:n kannalta. Onneksi siis HIFK omistaa tuon ravintolapuolen, ja saa operoidessaan siitä huomattavasti isomman siivun, kuin Resteliltä sai.
Noin yleisesti, tragikoominen anekdootti jostain menneisyydestä. Olikohan joku HIFK:n järjestämä fanitapaaminen, jossa sai esittää kysymyksiä johdolle. Yksi kysymyksistä liittyi siihen, miksi HIFK antaa Restelin operoida hallilla ravintolatoiminnassa eikä järjestä sitä itse, että saisi suuremman siivun tuloista. Ulkomuistista heitettynä HIFK:n vastaus oli, että eivät tiedä ravintolatoiminnasta mitään joten eivät voi sitä tehdä. Ja kas kummaa, heti perään herran vuonna 2023 saatiin oma ravintola-alan yritys pystyyn.
Vinkki vitonen ihan kenelle vain ja mihin tilanteeseen vain: jos et itse osaa, niin osta palvelu. Ja ei niin, että ostat "Restelin" toimimaan, vaan ostat sellaiset henkilöt, jotka osaavat sen ravintolatoiminnan.