Itse antaisin Latelle potkut, ellei tulos ole muu kuin finaalipaikka. Koska en vain jaksa uskoa, että se saavutettaisiin muulla kun tuurilla, a.k.a maalivahdin päälläseisonnalla ja Jaakolan puolenkentän maaleilla. Kyse ei ole siitä, etten tykkäisi latesta, minulla oli oikeastaan aika suuret odotukset kun uutisoitiin Laten oleva seuraava valmentaja. Mutta, Laten tullessa ruoriin, niin jo ensimmäisessä turnauksessa pelaajat erkaantuivat hänestä, WC meni paskasti, ihan helvetin pitkä leiritys meni penkin alle.
Kuukauden sisällä on tullut tappioita tälläisistä maista: Tanska, Slovakia, Ranska, Tshekki
7-0, Tshekki 3-4vl. Viimeistä en tuohon normaalisti kirjaisi, mutta tiedätte kyllä miksi kirjasin. Myös se kertoo jotain, että jos pelaajat järjestäen jättävät tulematta valmentajan takia, niin olisikohan syytä vaihtaa?
@Draco joo ei päässyt Kojo pittemälle kuin puolivälieriin, mutta sitä ennemmin ei ollut tuollaista konttaamista muita maita vastaan ja se puolivälieräottelukin oli enemmän tai vähemmän tuomarifarssi, jopa Kojoa tulee ikävä Marjukan ollessa ruorissa. Nämä ovat toki vain minun mielipiteitäni höystettynä faktoilla, mutta kyllä nämä ovat ihan pätevät syyt potkuihin. Ensi vuonna on kisat Tanskassa, ja silloin voisi mahdollisesti olla paljon halukkaita MM-Kisoihin tulijoita Olympilaisten puuttuvuuden takia, enkä haluaisi että tuo mahdollisuus jää torsoksi Marjukan takia. Ajatelkaa jos Olympialaiset tulee NHL pelaajien kanssa, ja Marjukka valmentaa.. Farssikeiton ainekset ovat pöydällä.