maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Mark Odgen huhuilee, että United hieroo Palacen kanssa kauppaa ensi kesälle, jossa Olise tulisi toiseen suuntaan ja AWB toiseen.
Lisäksi huhutaan voimakkaasti sisään Todiboa, joka siirtyisi suunnilleen sisäisellä siirrolla, koska Nice, sekä Evertonin jääkaappipakastimen kokoista Brantwaithea. Jälkimmäinen olisi kyllä hänkin hyvä lisä: nuori, vasenjalkainen, kookas, erinomainen puolustamaan ja kehityskelpoinen myös kontrolloivaan peliin.Mark Odgen huhuilee, että United hieroo Palacen kanssa kauppaa ensi kesälle, jossa Olise tulisi toiseen suuntaan ja AWB toiseen.
Mitä tämä siis tarkoittaa?Lisäksi huhutaan voimakkaasti sisään Todiboa, joka siirtyisi suunnilleen sisäisellä siirrolla, koska Nice.
INEOS omistaa OGC Nicen, jossa Todibo pelaa. Tuo oli siis puolihassuttelua, mutta ideana on, että Nice tuskin myy Todiboa kenellekään muulle tai kieltäytyy myymästä Unitedille, ja hintakin lienee se maltillinen 40m€/35m£.Mitä tämä siis tarkoittaa?
Tästähän on aiemminkin ollut huhuja ja vaikuttaa ihan realistiselta. Ainakin nykyvalmennuksen papereissa Dalot on hierarkiassa edellä ja se uusi oikea laitapuolustaja lienee tulossa ensi kesänä.Mark Odgen huhuilee, että United hieroo Palacen kanssa kauppaa ensi kesälle, jossa Olise tulisi toiseen suuntaan ja AWB toiseen.
Tämä on sitten sellainen asia mistä ei tiedä mitä ajatella. Benzema on varmaan lähimpänä maailmassa sellaista hyökkäjää, mitä ten Hag halusi Harry Kanesta.Nyt huhutaan tammikuun sentterilainaksi myös Benzemaa täydentämään väistyvien Real-pelaajien trioa, mutta kesällä on sitten jännitettävää.
Siirtoikkuna on auki ja pelaajasiirrot on se mistä media kirjoittaa kaikista eniten, outoa olisi olla spekuloimatta.Minun mielestä on hieman erikoista spekuloida uusilla pelaajilla, kun järjestelmällisen pelitavan ongelmana on ManU:n pelitapa (mitä ei ole) eikä niinkään laaduttomat pelaajat???
Lisäksi huhutaan voimakkaasti sisään Todiboa, joka siirtyisi suunnilleen sisäisellä siirrolla, koska Nice,
Onhan tuo epäreilu asetelma. Toisaalta Red Bull harrastanut vuosia jo samaa varsin systemaattisesti.Toivottavasti tähän puututaan. Esim. muut joukkueet voisivat pakottaa äänestyksen tai jotain.
Eikun ai niin joo.
Onhan tuo epäreilu asetelma. Toisaalta Red Bull harrastanut vuosia jo samaa varsin systemaattisesti.
Ketkäs tämän sääntöuudistuksen muuten äänestivätkään nurin?Eikun ai niin joo.
Minun mielestäni tässä on sekä-että-tilanne. Se on selvää, että valmentaja vaihtuu (jos pelillinen suunta ei muutu täydellisesti) kesällä, mutta kyllä pelaajistoakin pitää uudistaa. Huhut kertovat siitä, että Unitedissa on kysyntää pelaajille.Minun mielestä on hieman erikoista spekuloida uusilla pelaajilla, kun järjestelmällisen pelitavan ongelmana on ManU:n pelitapa (mitä ei ole) eikä niinkään laaduttomat pelaajat???
Ehm, ja City Group. Voidaan olla aika varmoja, että esim. Aleix Garcia, Savio tai Arnau Martinez eivät siirry Valioliigaan muualle kuin Cityyn jne.Onhan tuo epäreilu asetelma. Toisaalta Red Bull harrastanut vuosia jo samaa varsin systemaattisesti.
Ketkäs tämän sääntöuudistuksen muuten äänestivätkään nurin?
Siellähän oli jotain neuvottelua tuossa loppuvuodesta, mutta ne loppuivat nopeasti. Päätyivät sitten Dragusiniin.Tosin huhuista jäi myös silmään että Todibo olisi enemmän kiinnostunut siirrosta Spursiin.
No tämähän on ManU:lle loistava juttu. Kuitenkin varmaan yksi Euroopan lupaavimmista nuorista toppareista kyseessä ja jos tuolla hinnalla lähtee, niin kannattanee tarttua.INEOS omistaa OGC Nicen, jossa Todibo pelaa. Tuo oli siis puolihassuttelua, mutta ideana on, että Nice tuskin myy Todiboa kenellekään muulle tai kieltäytyy myymästä Unitedille, ja hintakin lienee se maltillinen 40m€/35m£.
Mielestäni vielä on aivan liian aikaista hankkia pelaajia muuta kuin lyhyisiin paikkauksiin. Odottaisin itse, että Unitedin jalkapallo-johto on saatu siihen kuntoon, että siellä on tärkeimmät vastuualueet täytettynä ja strategia luotuna. Sen jälkeen ostetaan niitä pelaajia (ja valmentajia), jotka tuohon strategiaan sopivat. Brailsford on ollut vahvasti jo nyt mukana, mutta ei hän pelaajahankinnoista vastaa.Minun mielestäni tässä on sekä-että-tilanne. Se on selvää, että valmentaja vaihtuu (jos pelillinen suunta ei muutu täydellisesti) kesällä, mutta kyllä pelaajistoakin pitää uudistaa. Huhut kertovat siitä, että Unitedissa on kysyntää pelaajille.
Itse taas pidän tätä epätodennäköisenä ellei sitten totaaliromahdusta tapahdu. Ensimmäisen kauden pokaali, FA-cupin finaalipaikka ja sarjan kolmossija on sellainen saavutus, mitä ei ihan viime vuosina ole nähty.Se on selvää, että valmentaja vaihtuu (jos pelillinen suunta ei muutu täydellisesti) kesällä
Itse veikkaan, että tällä hetkellä tuo valmentajakuvio on ihan auki. ETH:n jatko on mahdollinen, mutta se vaatii, että kevätkauden aikana tuohon pelaamiseen saadaan jotain järkeä. Tuo Unitedin pelaaminen on ollut tällä kaudella ihan järkyttävää ja jos mitään muutoksia ei tehdä koko kauden aikana, niin miksi niitä tehtäisiin sitten ensi kaudella? Kohta on käytettävissä myös Mount ja Casemiro, minkä jälkeen ei voida mennä enää materiaalin taakse, vaan keskikenttä on yksinkertaisesti saatava toimimaan. Muussa tapauksessa lähtee valmentaja vaihtoon.Itse taas pidän tätä epätodennäköisenä ellei sitten totaaliromahdusta tapahdu. Ensimmäisen kauden pokaali, FA-cupin finaalipaikka ja sarjan kolmossija on sellainen saavutus, mitä ei ihan viime vuosina ole nähty.
Huomattavasti turvallisempi tapa olisi antaa ten Hagin valmentaa kolmas sopimuskautensa loppuun ja antaa hänelle oikean urheilujohdon tuoma tuki. Jos taas ten Hag kengitään tilanteessa, jossa fanit eivät selkeästi ole valmentajaa vastaan, niin seuraava manageri joutuu aika kovan paineen alle.
Jos homma menee vituiksi, niin ten Hag saa paskan niskaansa ja jos taas onnistuu niin win win omistajille.
Totaaliromahdus on jo tapahtunut. Viime kauden tulokset tulivat viime kauden pelillä, ja nyt ten Hag on julkisen tietoisesti muuttanut peliä aivan täysin, ja se on ollut pelillisesti aivan kamalaa katsottavaa; edes tulosten taakse ei voida mennä, mutta todellisuudessa Unitedin olisi kuulunut hävitä valtava enemmistö peleistään.Itse taas pidän tätä epätodennäköisenä ellei sitten totaaliromahdusta tapahdu. Ensimmäisen kauden pokaali, FA-cupin finaalipaikka ja sarjan kolmossija on sellainen saavutus, mitä ei ihan viime vuosina ole nähty.
Moukka voitti ensimmäisellä kaudellaan kaksi pokaalia (kolme, jos laskee Charity Shieldin), tuli toisella kaudellaan liigassa toiseksi ja pääsi finaaliin ja sai silti kenkää kesken kolmannen kautensa. Ellei tilanne ole mallia SAF-Pep-Klopp, yksi hyvä kausi suojaa seuraavan kauden verran, ei enempää.Ensimmäisen kauden pokaali, FA-cupin finaalipaikka ja sarjan kolmossija on sellainen saavutus, mitä ei ihan viime vuosina ole nähty.
Jos pelaamisessa olisi edes joku viite aivojen käyttämisestä tai määrätietoisesta kehittämisestä, olisin samaa mieltä. Nyt olen aika poletti, että uusi urheilujohto haluaa oman valmentajansa johtamaan projektia säännönmukaisempaan tekemiseen. Tämä tarkoittaa, että ten Hagilla on käytännössä jonnekin maalis-huhtikuulle aikaa muuttaa koko pelillinen kokonaisuus pelitapaa, identiteettiä ja tuloksia myöten. Siinä vaiheessa Unitedilla on nimittäin INEOS ratifioituna, Brailsfordin nimittämä urheilujohto pitkällä työssään ja suunnitelmat piirretty paperille tulevaa kesää ja seuraavia vuosia ajatellen.Huomattavasti turvallisempi tapa olisi antaa ten Hagin valmentaa kolmas sopimuskautensa loppuun ja antaa hänelle oikean urheilujohdon tuoma tuki.
Itse en pidä Mourinhoa täysin pätevänä vertailukohtana koska Mourinho tuli ainostaan tuomaan pokaaleja eikä rakentamaan mitään kestävää ja odotukset menestykselle olivat todella kovat.Moukka voitti ensimmäisellä kaudellaan kaksi pokaalia (kolme, jos laskee Charity Shieldin), tuli toisella kaudellaan liigassa toiseksi ja pääsi finaaliin ja sai silti kenkää kesken kolmannen kautensa. Ellei tilanne ole mallia SAF-Pep-Klopp, yksi hyvä kausi suojaa seuraavan kauden verran, ei enempää.
SJR tekee kyllä ainakin tässä alussa kaiken juuri oikein. Tästä tuli hyvä mieli:
Oli siis käynyt Brailsfordin ja Blancin kanssa tapaamassa MUST:ia ja hyvässä hengessä oli mennyt. Sanomattakin selvää, että ne yhdet floridalaiset iilimadot eivät ole vastaavaa kokousta pitäneet.