Vähän tuli eilisestä mieleen kun Amad avasi, Antony ei tullut kentälle ja taktiikka oli järkevämpi, että onko joku vähän antanut palautetta ylempää.
Voihan se olla niinkin, toisaalta kyllähän pelaajat tuntuu myös oppivan. Tietysti paljon tekee jo se, että esimerkiksi Casemiro taisi pelata kauden parhaan pelinsä. Vaikka hänkin on kaiken voittanut konkari, niin kyllä se vaan saattaa muutaman pelin ottaa ennen kun sopeutuu uudelle pelipaikalle ja tämä vielä pidemmän loukkaantumisen jälkeen. Casemirosta myös huokui nyt sitä viime kaudelta tuttua johtajuutta - joka kenties aikaisemmin oli peliotteiden ohella hukassa. Lisäksi esimerkiksi McT oli piikissä todella hyvä ja myös nuoret ailahtelevat pelaajat näyttivät jälleen sitä huippupotentiaaliaan - etenkin tietysti Mainoo.
Itse näkisin eilisen ennemminkin positiivisena pilkahduksena. Jälleen kuitenkin tanssittiin aika ohuilla jäillä ja kun itse ei onnistuttu maaleja tekemään niin joku vierailijan hyödyntämä hyökkäys olisi saattanut muuttaa koko pelin kuvan.
Niinkin yksinkertainen asia kuin EtH:n kielitaito tuntuu menevän eteenpäin. Junnut menevät eteenpäin ja ehkä jopa osa kokeneemmista. Eihän tähän tilanteeseen voi missään nimessä tyytyväinen olla, mutta mielestäni nyt tilanne on kuitenkin hieman eri kuin SAF:n jälkeen muiden managerien kanssa. Vauhti on toki tuskastuttavan hidas, mutta ainakin omaan silmään niitä kehityksen kukkasia kukkii siellä täällä. Se on sitten se seuraava asia muodostuuko niistä kukkasista ikinä niittyä? Kuitenkin se jos tällä kokoonpanolla peli kyetään voittamaan, on silloin tehty useita asioita myös hyvin.
Itse uskon edelleen, että jos se joukkueen gore saadaan kuntoon kesän aikana niin ensikaudesta voi tulla hyvinkin mieluisa. Topparipari Casemiro-Evans ja keskikenttä Mainoo-Amrabat on ihan auttamattoman kevyt eikä missään muussa joukkueessa kuin Unitedissa ihmeteltäisi miksi tällä ei tule menestystä. Eikä se ole pelaajien oma vika, he tekevät parhaansa myös väärillä pelipaikoilla tai lukiopoikina. Toivottavasti kesällä laitetaan kaikki paukut tuohon ja sitten laitoja tai kärkiä jos tilanne sen mahdollistaa. Laitapakkeja ja laitahyökkääjiä on kuitenkin rosteri pullollaan ja kärkeen voidaan heittää McT tai Wheatley pahana päivänä. Tämä toki kaukana optimiratkaisusta, mutta ei tätä kautta olisi pelastettu vaikka siellä olisi ollut Kane Hojlundin aisaparina.
Viimeksi muokattu: