R
Rightin Maila
Tietoa myös että rikosilmoitus olis tehty 20.5. tapahtuneesta välikohtauksesta. Tuolloin Antony oli Englannissa.
Jep. Mulle tosin jäi epäselväksi, että onko väitetty teko tapahtunut Englannissa vai Brasiliassa?
Tietoa myös että rikosilmoitus olis tehty 20.5. tapahtuneesta välikohtauksesta. Tuolloin Antony oli Englannissa.
Jep. Mulle tosin jäi epäselväksi, että onko väitetty teko tapahtunut Englannissa vai Brasiliassa?
Itse saan tuosta sen käsityksen, että tapahtuma-aikoja on useita mutta ilmoituksen aikaan pelaaja on ollut Englannissa. Ei mikään luotettavin lähde, mutta huolestuttava tilanne kyllä.
Tjaa. Nyt kun tuota on tarkemmin lukenut, niin kyllä siellä sanotaan pahoinpitelyn tapahtuneen Sao Paulossa 20.5. eli samana päivänä kuin oli matsi Bournemouthia vastaan. Antony pelasi tuossa pelissä.
Eli joko tässä on käännöskukkanen, muuta epäselvää tai sitten bööna huijaa. Katsellaan rauhassa mitä tästä vielä paljastuu.
Antony vaan tasoittaa polkua Greenwoodin paluulle. Ei muuta kun kesällä molemmat täyteen kuntoon ja eteenpäin.
Sir Ratcliffe Jim?Matt Lawtonin mukaan SRJ on Rainen ja Glazereiden kanssa neuvotteluissaan pitkällä.
Oon Lännen nopein!Sir Ratcliffe Jim?
Romanon mukaan Moussa Dembele lähtee vapaana agenttina testailemaan uusia ympyröitä. Jos Kane jää Spursiin, mutta Højlund saadaan naarattua, Dembele voisi olla erittäin hyvä haku ilmaiseksi. Profiililtaan ja tasoltaan oiva ja luotettava kärkipelaaja vuodeksi tai pariksi.
Mutta tällä kaudella 24 loukkaantumista vähemmän.Toisaalta sitten jos Dembeleen vertaa, niin Martialilla on alla todellinen tykkikausi.
Mutta tällä kaudella 24 loukkaantumista vähemmän.
Ois varmasti vähän vmäinen puolustus kun olis Wan-Bissaka, Martinez ja Disasi jaloissa liukumassa. Tervetullut lisä tavallaan.
Minusta uskottavin spekulaatio tuolle on että Greenwoodia ei voida saada ulos muuten kuin lainalle:Greenwood ollaan ilmeisesti laittamassa lainalle. Itse en kyllä oikein jaksa innostua tästä, tarkoittaa kuitenkin käytännössä sitä että Greenwoodin suhteen on edelleen tulevaisuuden suunnitelmaa
Kuvaavaa tosiaan on, että United arvottaa Hendersonin 50% kalliimmaksi kuin Rayan. Verbruggen taas on selkeä varavaihtoehto tuollaiselle ykköskorin hankinnalle. Hän ei ole ratkaisu nykyhetkeen, sillä taso heittelee aivan liikaa ja etenkin, koska tietyt ominaisuudet, kuten syöttely, eivät ole vielä vaadittavalla tasolla. Joten joo, joku muu luultavasti alottaisi enemmistön peleistä.Rayan tämänhetkistä pyyntihintaa ei olla maksamassa. MEN:n on huhunnut maalille tuota Anderlechtin nuorta Verbruggenia. Onko kenelläkään hänestä tarkempaa tietoa, vähän pelkona että jos hän tulisi sisään, että DDG jatkaisi ykkösenä
Greenwood ollaan ilmeisesti laittamassa lainalle. Itse en kyllä oikein jaksa innostua tästä, tarkoittaa kuitenkin käytännössä sitä että Greenwoodin suhteen on edelleen tulevaisuuden suunnitelmaa.
Chelsean pyyntihinta on tosiaan aika älytön, onneksi nuo viestit mitä tulee on sen suuntaisia, että ketään ei olla hankkimassa hinnalla millä hyvänsä. Mountin tapauksessakin pelaaja itse haluaa siirtoa, Chelsea tarvitsee rahaa ja tarvittaessa voidaan odottaa ja ottaa ilmaisena myöhemmin.Sanotaan näin, että naama kyllä sulaisi, jos United hommaisi Mountin Chelsean vaatimalla (tai edes lähelle Chelsean vaatimalla) summalla ja Costa jäisi hankkimatta.
Chelsean pyyntihinta on tosiaan aika älytön, onneksi nuo viestit mitä tulee on sen suuntaisia, että ketään ei olla hankkimassa hinnalla millä hyvänsä. Mountin tapauksessakin pelaaja itse haluaa siirtoa, Chelsea tarvitsee rahaa ja tarvittaessa voidaan odottaa ja ottaa ilmaisena myöhemmin.