Jos oikean laitapakin tonttia hoitavat ensi kaudella Dalot ja AWB, niin tuo jatko sopii ihan hyvin, mutta jos tämä tarkoittaa sitä, että AWB tulee poistumaan kesällä, olen todella pettynyt. Dalot on kelpo pelaaja, mutta keskitykset ja vastahyökkäyksien 1 vs 1 puolustaminen ovat sen verran heikolla tolalla, että työsarkaa riittää todella paljon. Mikäli miehestä halutaan puhua kovan tason Valioliigapelaajana, niin etenkin keskitysten on parannuttava huimasti.
Jonkun verran ollut kesustelua kesän hankintojen tärkeysjärjestyksestä. Kyllähän mielestäni on aivan selvää, että nyt vihdoin tarvitaan se 100% tehtaantakuulla 20-30 maalia takova kaveri piikkiin. Tämä rajaa vaihtoehdot aika vähiin ja itse olen koko ajan lämmennyt enemmän Kanen hankintaan. Toki voidaan hommata myös joku nuorempi kirittäjä, mutta ensi kauteen ei vaan yksinkertaisesti voida lähteä niin, että Unitedin ysipaikalla pelaa joku täysi arpa, koska tuolloin voidaan jälleen ilmoittautua taistelemaan pelkästään CL-paikoista.
1. Sentteri
2. Veskari
3. Prässiäkestävä kk:n pohja
4. Toppari
Ulos Maguire, Martial, Weghorst, Fred/McTominay ja Elanga (koska ei selvästi nauti kovin suurta luottoa EtH:n silmissä). Saa suorittaa toimisto.