Manchester United FC 2022–2023 – ”Creating a Fighting Machine”

  • Viestiketjun aloittaja RystyLitsari
  • Alkaa
  • 429 924
  • 4 051
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kane olisi tietysti laatupelaaja, mutta kuinka moneksi vuodeksi? 100 miljoonaa kolmesta laatuvuodesta olisi todella hölmö sijoitus, joten luulenpa (toivon) että tuo jää toteutumatta. Jos hinta poljettaisiin jonnekin 60-70 millin tietämille, tilanne olisi eri.
Tämähän se on, toisaalta jos niihin kolmeen vuoteen tulisi vaikka Valioliigan voitto ja UCL niin olisin asian kanssa ihan sinut. Esimerkkinä vaikka tuo Casemiron siirto, jossa maksettiin kokeneesta pelaajasta paljon mutta se on ihan perhanan hyvä.

Osimhenin 150 miljoonaa on kyllä ihan törkeä hinta mutta onhan näitä makseltu ennenkin.

En tiedä, aiemmin sanoin että jos toinen näistä tulee niin olen tyytyväinen ja pysyn tässä kannassani.
 

Jumo86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, JYP, NHL
Oisko toi Henderson+~60m€ sit hyvä hinta Kanesta? Toisaalta voisi olla win-win kauppa. Mut sit se Ddg pidettävä noin se 3v mukana, ku sen verta muitakin paikattavia kohteita. Ddg vois koko kesän potkia palloa eri kiintopisteisiin niin jos se pallolla pelaaminen vähän paranisi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tämähän se on, toisaalta jos niihin kolmeen vuoteen tulisi vaikka Valioliigan voitto ja UCL niin olisin asian kanssa ihan sinut. Esimerkkinä vaikka tuo Casemiron siirto, jossa maksettiin kokeneesta pelaajasta paljon mutta se on ihan perhanan hyvä.
Totta! Ajattelin juurikin Casea kun kirjoitin tuon 60-70 miljoonaa. Sillä hinnalla Kane olisikin fiksu ratkaisu. Toki silloinkin fakta olisi, että DDG, Varane, Casemiro, Bruno, Eriksen ja Kane vanhenisivat suunnilleen samaan aikaan. Siinä olisi jonnin verran korjausliikkeitä edessä.

Osimhenin 150 miljoonaa on kyllä ihan törkeä hinta mutta onhan näitä makseltu ennenkin.
Tämäkin totta. Ihan sairas summa, mutta toisaalta tuo oli huhu enkä muista oliko Osimhenillä jopa release clause sopparissaan. Mutta siis jos joku (realistisesti hankittavissa oleva) pelaaja maailmassa olisi tuon väärti, niin Osimhen. (PSG on hommaamassa Kvaratskheliaa 160 miljoonalla...)

Gianluca Di Marzion mukaan Unitedin ykköskohde on juurikin Osimhen, ja samaa on sanonut muutama muukin. Di Marzion mukaan United johtaa kisaa ennen mm. PSG:tä ja Chelseaa, mutta tämä kisa vaihtanee kärkikuskia kuin formula gp. (Toivotaan että olisi mallia Monaco).

Oisko toi Henderson+~60m€ sit hyvä hinta Kanesta? Toisaalta voisi olla win-win kauppa. Mut sit se Ddg pidettävä noin se 3v mukana, ku sen verta muitakin paikattavia kohteita. Ddg vois koko kesän potkia palloa eri kiintopisteisiin niin jos se pallolla pelaaminen vähän paranisi.
Jos Deano myydään, se tarkoittaa uuden kärkivahdin ostamista. Sellaisen hinta, on se sitten Raya, Sanchez tai Costa, kieppuu siellä 50-60 millin tienoilla.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
No niin, kolehti pystyyn! Voin muutaman kympin laittaa peliin. ManUn toimisto luonnollisesti Napapiirille sitten.
Mulla on jo 2 kassia täynnä tyhjiä tölkkejä. Joten alku on ainakin vakuuttava.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Siis hetkinen! Joka toisen fanin pitää laittaa se kuusi taalaa tiskiin. Järjestetääs arvonta, eli aakkosjärjestyksessä nimimerkin mukaan, boldatut maksavat (ja saavat päätösmahtia):

@Acid
@arpa80
@Barney
@Buster
@Delter
@Dominaattori
@Gostisbehere
@Heddy#77
@hiitti
@Jakke76
@Jarnan Rysty
@Jeffrey
@JMT
@Jumo86
@JZZ
@Lert
@liuzka
@maken veivi jr.
@MarkoPalo
@massimo
@Micqou
@Nerozki
@OsmoK
@Pohjoisesta
@Sinkilä
@soumah#11
@Spartacus
@Stonemaki
@V-G-
@ZapBis

@Big Joe isolla rahalla ja pienellä päätösvallalla!
@Malkkinen isolla rahalla ja avauskokoonpanon vakiopaikalla.

Parit kysymykset tähän alkuun:
1. Sopiihan kaikille, jos minä toimin Jatkoajan keskitettynä varainkerääjänä?
2. Unohdinko jonkun?
3. Haluaako @mikko600 osallistua?

Edit. Lisäys.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Siis hetkinen! Joka toisen fanin pitää laittaa se kuusi taalaa tiskiin. Järjestetääs arvonta, eli aakkosjärjestyksessä nimimerkin mukaan, boldatut maksavat (ja saavat päätösmahtia):

@Acid
@arpa80
@Barney
@Buster
@Delter
@Dominaattori
@Gostisbehere
@Heddy#77
@hiitti
@Jakke76
@Jarnan Rysty
@Jeffrey
@JMT
@Jumo86
@JZZ
@Lert
@liuzka
@maken veivi jr.
@MarkoPalo
@massimo
@Micqou
@Nerozki
@OsmoK
@Pohjoisesta
@Sinkilä
@soumah#11
@Spartacus
@Stonemaki
@V-G-
@ZapBis

Parit kysymykset tähän alkuun:
1. Sopiihan kaikille, jos minä toimin Jatkoajan keskitettynä varainkerääjänä?
2. Unohdinko jonkun?
3. Haluaako @mikko600 osallistua?

Mä omistan jo pienen osan yhdestä skotlantilaisesta divarijengistä niin tulee kato se samojen omistajien jne.

Joo sitä ollaan muuttamassa, mutta mä olen periaatteen mies.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Parit kysymykset tähän alkuun:
1. Sopiihan kaikille, jos minä toimin Jatkoajan keskitettynä varainkerääjänä?
2. Unohdinko jonkun?
3. Haluaako @mikko600 osallistua?
Voidaanko ulkoistaa homma Valavuorelle? En haluaisi että kenenkään rahat menee hukkaan.
 

Jeffrey

Jäsen
Onhan sitä toivonut, että fanit laittaisivat oman varainkeruun pystyyn ja sitä kautta osallistuisivat seuran omistukseen. Nyt vaan kun summat ovat karanneet niin valtavaksi, niin tuollaisen varainkeruun järjestäminen menee ihan mahdottomaksi. Käytännössä se vaatisi sitä, että uusi ostaja kykenisi ostamaan koko seuran - kuitenkin sillä ajatuksella, että myisi omistuksia faneille pikkuhiljaa sitä mukaan kun varainkeruu etenee.

Tuskin tämä etenee, mutta eiköhän oma investointi voisi olla jotain ihan muuta kuin tuo 3 dollaria mikäli tällainen hanke jollain ilveellä saataisiin etenemään.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Laitan itsekkin sen 3 puntaa ja alan ehdotella sovelluksessa Balotellin, Pogban jne tyylisiä hankintoja.

Ei vaan, mielenkiintoinen idea kyllä. Olisi jännä nähdä miten tällainen toiminta onnistuisi ja milloin vaan ennemmin tämä kuin Qatarin sijoittajat. Joku ehdottaa Bellinghamin hankintaa sovelluksessa ja sitten porukka heittelee virtuaalikolehtiin rahaa hankintaa varten.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Nyt kun homma näyttää vääjäämättömästi sille että Manu siirtyy suomalaisen omistukseen. Niin toivon mukaan Old Traffordilla jatkossa VIP vieraat saavat katkarapuvoileipien sijasta aidon HK:n nakki mukin. Stadionin edustalle on saatavat jotain hienoa suomalaista design tyyliä. Jotain mikä ympärillä miljoonat kannattajat haluavat ikuistaa itsensä reissun aikana. Mietin hetken että mikä voisi olla tämä ikoninen homma. Eihän tässä ole kuin yksi vaihtoehto olemassa. Sunny Car Centerin tolppa olisi aikamoinen nähtävyys tuolla.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Vihdoinkin saadaan Suomi jalkapallon maailmankartalle! Rive ManU:n peräsimeen ja kehittämään suomijunnuja maajoukkueen palvelukseen.

Suomi! Suomi!
Mä näkisin Mixun kuitenkin parempana vaihtoehtona Rivelle. Kokemusta Skotlannista, niin tietää mitä saarella vaaditaan.
 

Jeffrey

Jäsen
Siinä mielessä Suomi voisi tarjota mahdollisuuksia Unitedille, että täällä kuitenkin olisi suuryrityksiä jotka voisivat lähteä talkoisiin mukaan.

Tietysti yksi keskeisimmistä asioista voisi olla stadikan nimioikeuksien myyminen ja tuosta saatavien rahojen sijoittaminen pelaajistoon. En malta olla ajattelematta miltä tuntuisi astella Wincapita Old Traffordille.
 
Vihdoinkin saadaan Suomi jalkapallon maailmankartalle! Rive ManU:n peräsimeen ja kehittämään suomijunnuja maajoukkueen palvelukseen.

Ei taitaisi siinä kannattajien omistukseen tulevassa seuran puolikkaassa herättää innostusta jos manageriksi tulisi peruskoulun opettaja pienestä pohjoismaasta...

Muutenkin saattaa olla aika monen mutkan takana suomalaisomistus, BBC ei ilmeisesti edes noteeraa tarjousta vakavastiotettavaksi, ainakin tunti sitten tulleessa uutisessa Ratcliffen ja Jassimin tarjoukset listattiin ainoiksi julkisiksi tarjouksiksi.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onhan sitä toivonut, että fanit laittaisivat oman varainkeruun pystyyn ja sitä kautta osallistuisivat seuran omistukseen. Nyt vaan kun summat ovat karanneet niin valtavaksi, niin tuollaisen varainkeruun järjestäminen menee ihan mahdottomaksi. Käytännössä se vaatisi sitä, että uusi ostaja kykenisi ostamaan koko seuran - kuitenkin sillä ajatuksella, että myisi omistuksia faneille pikkuhiljaa sitä mukaan kun varainkeruu etenee.

Tuskin tämä etenee, mutta eiköhän oma investointi voisi olla jotain ihan muuta kuin tuo 3 dollaria mikäli tällainen hanke jollain ilveellä saataisiin etenemään.

Jestas mikä ilonpilaaja täällä lorvailee. Minun silmissäni ManU on jo MUN, kuten ottelulähetysten grafiigoissa lukee ManU:n nimen kohdalla.
Suomessa taustatukea voisivat antaa Valavuoren lisäksi varmaan ainakin Harkimo(t).
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minä voin maksaa vähän enemmänkin ja samalla ratkeaa hyökkääjän hankinta. Pieni kuntokuuri ManU:n fysioiden ohjeilla, niin kyllä minusta kliinisempi viimeistelijä saadaan kuin Weghorstista. Sitä paitsi 40-v. on vain numero.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Siis hetkinen! Joka toisen fanin pitää laittaa se kuusi taalaa tiskiin. Järjestetääs arvonta, eli aakkosjärjestyksessä nimimerkin mukaan, boldatut maksavat (ja saavat päätösmahtia):

@Acid
@arpa80
@Barney
@Buster
@Delter
@Dominaattori
@Gostisbehere
@Heddy#77
@hiitti
@Jakke76
@Jarnan Rysty
@Jeffrey
@JMT
@Jumo86
@JZZ
@Lert
@liuzka
@maken veivi jr.
@MarkoPalo
@massimo
@Micqou
@Nerozki
@OsmoK
@Pohjoisesta
@Sinkilä
@soumah#11
@Spartacus
@Stonemaki
@V-G-
@ZapBis

Parit kysymykset tähän alkuun:
1. Sopiihan kaikille, jos minä toimin Jatkoajan keskitettynä varainkerääjänä?
2. Unohdinko jonkun?
3. Haluaako @mikko600 osallistua?
Vähän ollut hiljaiseloa tämän kauden osalta tässä ketjussa. Mutta mielelläni sijoitan sen 6 taalaa ja en tarvitse edes päätösmahtia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös