sen toki päättää Manun johto ja valmentajat, ei jatkoajan tietäjät.
Mihin näistä itse kuulut?
sen toki päättää Manun johto ja valmentajat, ei jatkoajan tietäjät.
Mihin näistä itse kuulut?
Nimenomaan löysit se pointin. En kumpaakaan. Ehdottomasti en tietenkään kuulu Manun johtoon ja jatkoajan tietäjiin en edes haluaisi kuulua jos taso on sitä mitä tämä sinunkin viestisi osoittaa.
Oisko tämä nyt se 4-4-2 timantti? Carrick ainakin puheli, että haluaa Frediä vähän ylemmäs rikkomaan. Toinen vaihtoehto olisi tuollainen rangnickmainen 4-4-2 joka menee muotoon 4-2-2-2 mutta tähän en ihan usko.
Yksi vaihtoehto on myös Cityn tyylinen 4-3-3, jossa Bruno on valeysinä. Ei ollut mitään odotuksia tämän illan ottelua kohtaan, mutta nyt olen varovaisesti innostunut. Avauskokoonpanon perusteella voisi ainakin päätellä ettei lähdetä peruuttelemaan samalla tavalla kuin Villarealia vastaan. McFred tukee toivottavasti aktiivisesti prässätessä noita kolmea ylintä pelaajaa ja Maticin tehtävä on huolehtia ettei puolustuslinjan eteen synny liian isoja tiloja.Oisko tämä nyt se 4-4-2 timantti? Carrick ainakin puheli, että haluaa Frediä vähän ylemmäs rikkomaan. Toinen vaihtoehto olisi tuollainen rangnickmainen 4-4-2 joka menee muotoon 4-2-2-2 mutta tähän en ihan usko.
Ainakin Livetulokset on laittanut sen nimenomaan tuohon muotoon. Tai no, 4-3-1-2 sikäli kun siinä mitään oikeaa eroa on. Samoin tuolla lukee, että Sancho on vasemmalla ja Rasse oikealla, mutta luultavasti vaihtelevat paikkoja muutenkin niin paljon, että samapa tuo.Yksi vaihtoehto on myös Cityn tyylinen 4-3-3, jossa Bruno on valeysinä. Ei ollut mitään odotuksia tämän illan ottelua kohtaan, mutta nyt olen varovaisesti innostunut. Avauskokoonpanon perusteella voisi ainakin päätellä ettei lähdetä peruuttelemaan samalla tavalla kuin Villarealia vastaan. McFred tukee toivottavasti aktiivisesti prässätessä noita kolmea ylintä pelaajaa ja Maticin tehtävä on huolehtia ettei puolustuslinjan eteen synny liian isoja tiloja.
Xg Chelsealle 2.35-0.56. Onnistuneet syötöt 500-235. Jos Rangnick saa noita tilastoja vietyä edes lähelle vastapuolta kun pelataan Poolia, Citya tai Chelsea vastaan, niin melkoinen saavutus. Sitä kuitenkin toivotaan.mutta ei tänään kyllä yhtään tuota enempää ansaittu.
Xg Chelsealle 2.35-0.56. Onnistuneet syötöt 500-235. Jos Rangnick saa noita tilastoja vietyä edes lähelle vastapuolta kun pelataan Poolia, Citya tai Chelsea vastaan, niin melkoinen saavutus. Sitä kuitenkin toivotaan.
Aina kun mietit hyvän pelaajan tekemän maalin xG:tä kysy itseltäsi, olisko Andy Carroll tehnyt tuosta maalin?Ihan turha tilasto.
Tämä on muuten hyvä huomio. Paljonkohan tuolle tilanteelle arvotettiin xG:tä?Jos hyökkää jalkapallossa kahdella nollaa vastaan, niin luulisin tämän vähän enemmän nostavan maaliodottamaa lähelle yhtä.
Ihan turha tilasto.
Tänään ei ole ollut vielä yhtään uutisia RR:n julkaisemiseen liittyen eli tuskin tapahtuu tänään...?