Lokomotiv ja ManU päässeet sopuun Rangnickin sopparin purkamisesta. ManUn kanssa allekirjoitukset varmaankin maanantaina. Lähteenä Saksan futiksen tunteva ja luotettava Patrick Berger.
Aika laajalta näyttää asiantuntijakonsensus sen suhteen, että Rangnickin alaisuudessa Ronaldo saa joko alkaa tehdä töitä tai istua penkillä.
Tässä toistaiseksi paras twitter-analyysi Rangnickin tulosta Unitediin:
Linkki: https://twitter.com/tancredipalmeri/status/1463903594902691842?t=TjKBklTUJyKMcOskvuQrJQ&s=19
Aika laajalta näyttää asiantuntijakonsensus sen suhteen, että Rangnickin alaisuudessa Ronaldo saa joko alkaa tehdä töitä tai istua penkillä.
Tätähän tässä jo odottaa kun tutustuu miehen juttuihin. Se on kuitenkin helpompi puhua kuin tehdä joten katsotaan. Pelityyli jota hän haluaa peluuttaa sopii Manuun. Nyt katsotaam miten käy Ronaldon. Toisaalta jos on selvää, että kauden jälkeen jatkaa konsulttina niin eipä hänellä sen suhteen ole niin paljon paineita. Sitten kallis, kiukutteleva diiva istuu katsomossa.Aika laajalta näyttää asiantuntijakonsensus sen suhteen, että Rangnickin alaisuudessa Ronaldo saa joko alkaa tehdä töitä tai istua penkillä.
Romanon twiitissä on, että nyt United olisi vahvistanut sopimuksen, ja Ralf olisi myös kiinnostunut mahdollisuudesta jatkaa kesän jälkeen valmentajana.Tätähän tässä jo odottaa kun tutustuu miehen juttuihin. Se on kuitenkin helpompi puhua kuin tehdä joten katsotaan. Pelityyli jota hän haluaa peluuttaa sopii Manuun. Nyt katsotaam miten käy Ronaldon. Toisaalta jos on selvää, että kauden jälkeen jatkaa konsulttina niin eipä hänellä sen suhteen ole niin paljon paineita. Sitten kallis, kiukutteleva diiva istuu katsomossa.
Ilmeisesti tuo tullessaan myös videoanalyytikon ja Lars Konetkan apuvalmentajaksi.Romanon twiitissä on, että nyt United olisi vahvistanut sopimuksen, ja Ralf olisi myös kiinnostunut mahdollisuudesta jatkaa kesän jälkeen valmentajana.
Sivustaseuraajana on hämmentävää, että Ronaldo toimii United-fanien kilpenä kaikelle kritiikille. Monta kertaa on tuntunut siltä, että ei haluta nähdä metsää sen puilta. Siinä missä vaikkapa Bruno on ollut kuin varjo entisestään Maguiresta puhumattakaan on ollut helppo sanoa, että Ronaldo prässää paskasti ja sen vuoksi mm. ManUn hyökkäyspelaaminen on mielikuvituksetonta. Tämän vuoksi voikin sanoa, että maailmassa ei tällä hetkellä (onko koskaan?) ollut ysipaikan pelaajaa joka kestäisi tämän päivän manulaisten arvioinnista puhtain arvosanoin.
Nytkin kun valitaan uutta valmentajaa niin isoin huolenaihe on, että penkittääkö hän Ronaldon vai ei. Vitut olemattomasta pelitavasta tai väärästä kapteenivalinnasta.
Mua kyllä vähän ärsyttää, kun omat fanit tuntuu odottavan että Ronaldo penkitetään ja päästään sanomaan ”mitä minä sanoin”.Tätähän tässä jo odottaa kun tutustuu miehen juttuihin. Se on kuitenkin helpompi puhua kuin tehdä joten katsotaan. Pelityyli jota hän haluaa peluuttaa sopii Manuun. Nyt katsotaam miten käy Ronaldon.
Pogba tosiaan omasta mielestä kanssa paljon isompi kysymysmerkki sopeutumisen suhteen ja tosiaan voi olla, että tämä on se viimeinen niitti lähdölle jos ei sopeudu pelityyliin.Kysymys kuuluu, että ketkä pitäisi voida hankkia keskikentälle ensi kesänä kun McFred-Pogba eivät vain riitä.
Mua kyllä vähän ärsyttää, kun omat fanit tuntuu odottavan että Ronaldo penkitetään ja päästään sanomaan ”mitä minä sanoin”.
Mitä nyt noita Rangnickin taktiikka-analyysejä katsoin, niin pallonriiston jälkeen hyökkäävät lähtee miljoonaa eteenpäin kohti maalia ja tässä Ronaldo on edelleen maailman parhaita hyökkääjiä.
Jos Ronaldo saadaan osaksi pallotonta peliä hän on Unitedin vaarallisin ase ja Rangnick tietää tämän. En millään jaksa uskoa siihen, ettei Rangnick haluaisi katsoa tätä korttia.
Suoraan sanottuna harmittaa, että Ronaldo on alkanut jakaa porukkaa tällä tavalla ja saa lukea näitä ”ylimielinen diiva” kommentteja pari kuukautta sen jälkeen kun on ensin itku silmässä ylpeänä otettu mies vastaan.
Ronaldo on United-legenda jonka ykkösprioriteetti on aina ollut voittaminen ja uskon, että on valmis tekemään kaiken sen eteen jos valmentaja osaa myydä asian hänelle oikein niin, että hänestä on isoin hyöty joukkueelle.
Mua kyllä vähän ärsyttää, kun omat fanit tuntuu odottavan että Ronaldo penkitetään ja päästään sanomaan ”mitä minä sanoin”.
Mitä nyt noita Rangnickin taktiikka-analyysejä katsoin, niin pallonriiston jälkeen hyökkäävät lähtee miljoonaa eteenpäin kohti maalia ja tässä Ronaldo on edelleen maailman parhaita hyökkääjiä.
Jos Ronaldo saadaan osaksi pallotonta peliä hän on Unitedin vaarallisin ase ja Rangnick tietää tämän. En millään jaksa uskoa siihen, ettei Rangnick haluaisi katsoa tätä korttia.
Suoraan sanottuna harmittaa, että Ronaldo on alkanut jakaa porukkaa tällä tavalla ja saa lukea näitä ”ylimielinen diiva” kommentteja pari kuukautta sen jälkeen kun on ensin itku silmässä ylpeänä otettu mies vastaan.
Ronaldo on United-legenda jonka ykkösprioriteetti on aina ollut voittaminen ja uskon, että on valmis tekemään kaiken sen eteen jos valmentaja osaa myydä asian hänelle oikein niin, että hänestä on isoin hyöty joukkueelle.
Varmasti haluaa katsoa. Mutta sehän tässä on, että Ronaldon tekemisen pitää muuttua täysin, että tuosta olisi kokonaistilanteelle hyötyä ja että käyttöä olisi Rangnickin prässissä. Kaikkein enitenhän hän on korostanut sitä, että prässäämisessä olennaisinta on, että se tehdään heti ja täysillä. Sitähän se gegenpress tarkoittaa. Ronaldo on tällä kaudella ollut tuollaisen pelaamisen totaalinen antiteesi. Se kävely pallollisen topparin vieressä ei varsinkaan voi enää jatkua, tämä lienee kaikille ihan selvä(?).Jos Ronaldo saadaan osaksi pallotonta peliä hän on Unitedin vaarallisin ase ja Rangnick tietää tämän. En millään jaksa uskoa siihen, ettei Rangnick haluaisi katsoa tätä korttia.
Näin ne asiat koetaan. Totuus on kuitenkin muuta:No just joo, kliinistä maalintekijää ei ole tuossa joukkueessa ollut aikoihin. Joku Arsenalista ryöstetty van Persie on edellinen 20 liigamaalin ylittäjä ja jostain Rashfordista tai Martialista ei ole kliiniseksi viimeistelijäksi. Jos joku ATM Fernandes on maalinteon keihäänkärki, niin unohtakaa ne mestaruudet seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi.
Ei ole mitenkään sattumaa, että tuo edellinen mestaruus on muuten vuodelta kun viimeisin hyökkääjä naulasi paikaltaan 26 maalia.
Eli koodinimi van Nistelrooy, Persie tai Primetime-Rooney/Ronaldo tarvitaan. Nyt markkinoilta tuli haaviin Ronaldo, joka kaikkine puutteineen on juuri sitä mitä lääkäri määrää, sillä Martial/Rashfordin maalipaikoissa onnistuminen on aina iloinen yllätys ennemmin kuin ”näin tämä kuuluukin tehdä” -statement.
Make kirjoittaa tässä kyllä kuin suoraan allekirjoittaneen suusta. Onhan Rollen pelissä ollut ihan selkeitä puutteita ja toivottavasti Rangnick saa miehen mukaan kollektiiviseen koko joukkueen tekemiseen. Oikeastaan olen aika varma että saa.Mua kyllä vähän ärsyttää, kun omat fanit tuntuu odottavan että Ronaldo penkitetään ja päästään sanomaan ”mitä minä sanoin”.
Ronaldo on toki ollut ehkä yksi näkyvimpiä kritiikin kohteita ja hänestä on kirjoitettu paljon, mutta siinäkin osasyy on se, että hänelle löytyy myös puolustajia, joita voisi myös syyttää siitä, että he eivät näe metsää puilta. Ilman muutamia Rollen puolustajia täällä olisi käsitelty #7 varmasti vähintään puolet vähemmän.
Eli jos korjaa täällä olevia vääriä olettamia Ronaldosta, niin saat käännettyä sen muotoon "Ei Ronaldoa olisi haukuttu niin paljon, jos Ronaldolla ei olisi puolustajia täällä". Ja tietenkin tarkoitit minua tässä, ehkä jotain muutakin kirjoittajaa.
En jaksannut vastata teille Manu -palstan puusilmille, kuten sinulle viimeisimpiin viesteihin, koska se on helvetin raskasta, koska te ette kykene näkemään peliä, muuta kuin yhdellä tavalla. Ja jos joku näkee pelin eri tavalla, niin hän on yksinkertaisesti mielestänne väärässä, vaikka se ei välttämättä näin ole. Ja lisäksi, olen itse varma, että olen ollut kokoajan oikeassa, se nähdään toki esim. kauden jälkeen. Voin toki olla väärässäkin, minä sentään tiedostan sen. Tässä on eroa. Minä tiedän olevani oikeassa, mutta voin olla väärässä. Te sen sijaan luulette toisen mielipiteen olevan väärässä ettekä edes ymmärrä, että saatatte itse olla väärässä.
Väitteeseesi, että Ronaldon puolustajat on syypäitä, on absurdi, sillä meitä ei ole montaa ja teitä paskanjauhajia on hemmetin moinen määrä joille jokaiselle pitää vastata pieniin yksityiskohtiin kirjoituksissa, jotka eivät edes ole pointtina.
Ööö...Missäköhän olen noin kirjoittanut. Pointtina oli, että Ronaldosta ei olisi kirjoitettu noin paljon, jos täällä ei olisi Ronaldoa kiivaasti puolustavia kirjoittajia. En usko, että kukaan voi olla tästä eri mieltä. Rollen puolustajat ovat ruokkineet keskusteluja ja pidentäneet vääntöjä, eikä siinä mitään, kuuluu keskustelupalstalle. Tämä em. lienee ihan fakta eikä siinä oteta edes kantaa siihen, kuka on oikeassa. Se vaan saa kaiken näyttämään ulkopuolisen silmiin siltä, että Ronaldo olisi kaiken paskan aiheuttaja. Ei ole. Muita syyllisiä, kuten Maguire, jota ei vaan täällä juuri kukaan jaksa edes puolustaa, joten keskustelu jää hänen osalta lyhyiksi.
Minä en tiedä olevani oikeassa. Korkeintaan luulen ja olen näkemykseni perustellut, aivan kuten @Barney tai @V-G- (ovat perustelleet asiat vielä muukin paremmin). Sulla on sun oma näkemyksesi, mutta sen perustelut eivät vain vastaa omia havaintojani eivätkä ne vakuuta, nimenomaan kun katsotaan peliä kokonaisuutena. Mutta hienoa, että tiedät olevasi oikeassa. Ihailtava itsetunto
Kyllä, se on absurdia, kun en ole teitä juuri mistään syyttänyt.
Eteenpäin.
Tämä on ihan naurettava päätelmä. Ronaldoa on puolustettu sen takia, että näkemykset Ronaldosta on vääriä tai joku muu (esim. minä) näkee asiat toisin. Pahoittelut siitä, että olen puuttunut yleisellä keskustelupalstalla tapahtuvaan rinkirunkkaukseen.
Se ongelma on siinä, että mä kyllä pystyn näkemään asiat myös siltä kannalta, kuten näette, mutta ne todellakaan ei ole perusteltuja muuta kuin prässäyksen osalta. Jos se jätetään pois, Ronaldo on ollut omassa roolissaan uudessa joukkueessa loistava, parantaa voi paljon ja varmasti parantaa, mutta maalimäärät on korkeat ja muutenkin antanut sen, mikä hän on pelaajana. Jos hän on väärä pelaaja, olkoon niin, mutta sen toki päättää Manun johto ja valmentajat, ei jatkoajan tietäjät.