Hieno ja tyylikäs statement seuralta. Aikoinaan suhtauduin todella skeptisesti, kun Olesta tuli väliaikaisvalmentaja. Sen jälkeen muistaakseni suhtauduin myös aika skeptisesti siihen, että hänestä tuli ihan pysyvä valmentaja. Näiden vuosien aikana on kuitenkin nähty kentällä sitä Manchester Unitedia, johon itsekin aikoinaan rakastuin. LvG:n munaton pallonhallintapeli ja Mourinhon bussittaminen ovat jo onneksi melko kaukaisia muistoja.
Olen johdolla pistettiin organisaatio parempaan kuntoon ja samalla vakiinnutettiin paikka sinne top-4 sijoille, mikä ei ole ollut todellakaan mikään itsestäänselvyys SAFin aikakauden jälkeen. Viime keväänä näytti jo siltä, että oltaisiin valmiita taistelemaan mestaruudesta, mutta ikävä kyllä tänä syksynä peli on ollut todella kaukana viimekeväisestä. Ihan kokonaan ei tämä mene Olen piikkiin, mutta valmentaja kantaa vastuun kokonaisuudesta. Jonkun aikaa on ollut selvää, että Ole poistuu seurasta viimeistään ensi kesänä, joten olihan tämä päätös harmittava. Tyylikkäämpää olisi ollut poistua kesällä top-4 sijoituksen jälkeen, mutta nyt viimeiseksi otteluksi jäi todella surullinen suoritus. Hienomman lopun olisi Ole työstään ansainnut, mutta ei voi mitään.
Kaikki United-kannattajat, jotka ymmärtävät isomman kuvan, tietävät Olen olleen ylivoimaisesti paras United-valmentaja sitten Fergusonin. Riittävän hyvä hän ei ollut nostamaan joukkuetta ihan sinne absoluuttiselle huipulle, mutta nyt hän on rakentanut sellaiset pohjat, joista joku muu pääsee nauttimaan. Parista edellisestä potkut saaneesta United-valmentajasta ei ole jäänyt pestin jälkeen mitään hyvää sanottavaa, mutta Olelle haluan sanoa kaikesta huolimatta kiitos.
Carrickin nimittämisestä väliaikaisvalmentajaksi voi olla montaa mieltä, mutta positiivista on ainakin se, että isompia pelillisiä muutoksia ei ole varmasti tulossa, mikä on hyvä, sillä tiistaina on edessä todella tärkeä matsi. UCL:ssä on mennyt kuitenkin ihan hyvin ja toivottavasti tämä muutos sai aikaan nyt jonkinlaisen herätyksen joukkueessa. Ehdottomasti positiivisin uutinen on se, että United ilmoitti etsivän väliaikaismanageria loppukaudeksi. Tämä on selkeä merkki siitä, että joku selkeä kohde siellä on tiedossa, joka vapautuu vasta kesällä. Nyt vain sormet ristiin, että se on juuri ten Hag.