@Barney vieläkä tosiaan löytyy luottoa AWB:an? Itse näkisin, että oikealle on pakko saada hyökkäysvoimaisempi pelaaja. Dalot voisi jatkaa rotaatiossa.
Optimitilanteessa toki, mutta mitkä ovat hankintojen suhteen ne prioriteetit? Itse olen sitä mieltä, että mieluummin hankitaan vähemmän oikeasti laadukkaita pelaajia kuin enemmän toivotaan-toivotaan -hakuja. Todennäköisesti tuo oman hahmotelmani nelikkokin tulee olemaan liian kallis, vaikka siitä puuttuu kokonaan oikea laitapuolustaja.
Itse priorisoin ainakin tuota laitapuolustajaa tärkeämmiksi hankinnoiksi kutospaikan pelaajan, hyökkääjän, topparin ja sellaisen pelaajan, joka pystyy pelaamaan sekä keskikentällä että laidalla. Kutospaikka, hyökkääjä ja toppari ovat ihan selkeitä hankintoja, mutta myös Bruno tarvitsee apua keskikentälle paikkojen luontiin. Koodinimi "Nkunku" tarjoaa tuon avun lisäksi yhden rotaatiovaihtoehdon laidalle, mikä on tärkeää, jos Diallosta tai Pellistristä ei ole vielä ottamaan tuota paikkaa ensi kaudella.
Optimitilanteessa ten Hag toisi Mazraouin ilmaissiirrolla mukanaan, mutta marokkolainen on ilmeisesti menossa Barcaan. Tällä hetkellä tuo oikean laidan tilanne näyttää huonolta, mutta todennäköisesti Unitedin on vain luotettava siihen, että jompi kumpi vaihtoehdoista nostaa tasoaan uudessa valmennuksessa. Itse näen molemmilla potentiaalia siihen. Dalot on hiomaton timantti ja AWB ei ole suinkaan ainut pelaaja, jonka taso on täksi kaudeksi romahtanut ihan merkittävästi. Jotain kompromisseja on todennäköisesti pakko tehdä ja mieluummin itse teen sen kompromissin laitapuolustajaosastolla kuin esimerkiksi toppariosastolla.