Se on totta, mutta silti 0,25 ja kaksi maalia..Paitsiomaalihan on 0 xg, koska se on paitsio, ei maalipaikka.
Se on totta, mutta silti 0,25 ja kaksi maalia..Paitsiomaalihan on 0 xg, koska se on paitsio, ei maalipaikka.
Se on totta, mutta silti 0,25 ja kaksi maalia..
Mielestäni kaikki Unitedin ottelut kannattaa jättää jatkossa katsomatta. Tämä päätös olisi pitänyt tehdä jo muutama kausi sitten. Ihan sama, kuka siellä koutsaa. Ylipalkattujen diivojen ja somepersoonien päiväkoti tämä joukkue on ollut jo yli kymmenen vuotta. Täysin arvoton vaihe hienon seuran historiassa.Tämän suorituksen jälkeen voin sanoa että seuraava Manu ottelu minkä katson on sellainen missä päävalmentajana ei ole Ten Hag
Hyi helvetti mitä ripulia
Itse taas olen aina ollut sitä mieltä, että pelit katsotaan aina... En minä ainakaan pysty hylkäämään kannattamaani seuraa jos menee huonosti ja sitten taas hyppäämään takaisin kelkkaan kun menee paremmin.Mielestäni kaikki Unitedin ottelut kannattaa jättää jatkossa katsomatta.
Itse taas olen aina ollut sitä mieltä, että pelit katsotaan aina... En minä ainakaan pysty hylkäämään kannattamaani seuraa jos menee huonosti ja sitten taas hyppäämään takaisin kelkkaan kun menee paremmin.
Etupuolelta.Entäpä jos alkaa teippaamaan sitä ruutua jälleen, mutta mistä kohtaa pitäisi aloittaa?
En minä ainakaan pysty hylkäämään kannattamaani seuraa jos menee huonosti
Ei ole tarkoitus hypätä lähitulevaisuudessa takaisin, vaikka jollain taikaiskulla tuosta miljardien arvoisesta paskakasasta alkaisikin taas yhtäkkiä nousta mestaruuspokaaleja. Mitä ei nyt tule tietysti tapahtumaankaan moneen vuoteen.Itse taas olen aina ollut sitä mieltä, että pelit katsotaan aina... En minä ainakaan pysty hylkäämään kannattamaani seuraa jos menee huonosti ja sitten taas hyppäämään takaisin kelkkaan kun menee paremmin.
Onkohan joku vedonlyöntifirma laittanut jo kohteeksi kumpi tapahtuu aiemmin; Ten Hagille kasvaa hiukset päähän vai United voittaa Valioliigan hänen alaisuudessaan?
Hei, onneksi on aina ensi kausi!
Kaljun vastalause pelin jälkeisessä pressissä
Tämä oli ihan kamalaa kuunneltavaa.
OGS tyhjensi tuon argumentin niin perusteellisesti jo vuosia sitten, että kolina vain käy:
Mitäs OGS puuhaa tänä päivänä? Käsittääkseni ei ole valmentanut. Tässä alkaa varmaan puudutus rommi vaikuttamaan, mutta semmoinen Nistelrooy+ OGS ja ehkä vielä joku muu ja saadaan kunnon nostalgia pläjäys ja sitten mennään.
Tämä oli ihan kamalaa kuunneltavaa.
OGS tyhjensi tuon argumentin niin perusteellisesti jo vuosia sitten, että kolina vain käy:
Valmentelee tyttärensä junnujoukkuetta yms. sellaista. Ei kuulemma halua ottaa vastaan mitään isoja pestejä heti, vaan opiskelee peliä ja joukkueen johtamista.Mitäs OGS puuhaa tänä päivänä? Käsittääkseni ei ole valmentanut. Tässä alkaa varmaan puudutus rommi vaikuttamaan, mutta semmoinen Nistelrooy+ OGS ja ehkä vielä joku muu ja saadaan kunnon nostalgia pläjäys ja sitten mennään.
Epäilemättä, kun päästellyt myös tällaisia
Ei minusta.On hieman karannut kontekstista twitterissä ja muualla.