Maikkari esittää: MTV3 Chat

  • 61 637
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

Saipa#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa,Fc Lahti,Boston Bruins, Crystal Palace,Lecce
Päivän kysymys: Mikä seuraavista ei pelaa jääkiekon Sm-liikassa vaihtoehtot 1:SaiPa 2:Ässät 3:Jokerit 4:Valvojan munkittajat vai 5:Kalpa. Kilpailuviestin hinta 16,99€. Kaikkien vastanneiden kesken arvomme 1 puhuva-pää sinkun.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Saipa#88
Päivän kysymys: Mikä seuraavista ei pelaa jääkiekon Sm-liikassa vaihtoehtot 1:SaiPa 2:Ässät 3:Jokerit 4:Valvojan munkittajat vai 5:Kalpa. Kilpailuviestin hinta 16,99€. Kaikkien vastanneiden kesken arvomme 1 puhuva-pää sinkun.
gyl seo tepsi
 

irGGu

Jäsen
Viestin lähetti Hiili
HEI JUONTAJA! Koska teille tulee se punkkari"kirjailija" ja Sami Helenius vieraax??? Valvojalle terGGui! irGGu on ihQ! :)

Ooh, hei vau. Tää chattihan on ehdottoman upee paikka. MäÄ tAiDaN aLkAa OlEiLeMaAn TäÄlLä UsEeMmInKiN.

irGGu on ihQ! IIIIIIIIkkkkkKKK!


(miten noin voi oikeesti kirjottaa, siis jokatoinen ISO ja jokatoinen pieni. Ei mun sormet toimi, hidasta ja hankalaa..)
 

JanJ

Jäsen
eiks herjaavat nimimerkit kielettyi ton yhden tarkoittaa pissaaValvoja hei
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
...l m n o Pee q r s t...

moo osaa aakkoset =) -giRlie95-
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
VITTU MUL ON SUOMEN ISOIN KYRPÄ! T:PANOMIES TOIJALASTA!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hei! Ketä on Paluksen top5 kimmat? Valvoja sano mun koiralle moi! Sil on juoksuaika!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Leiska
KuKa?

Miksi?

Hei valvoja! Moikkaa mun kuuskätistä kyykäärmettä ja pussitonta kengurua!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ketä?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
miksi mullon suu täynnä kuivaa heinää ja toimistotyttöjen salaisissa unissa kaikkien kanssa peuhaan?


eiköhän seo parempi että tääkin herra peuhu jatkaa iha kotia päin
-Valvoja isolla veellä-
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
KUka teist on söpöin leijona?Must se on kyl toi NikoK*luv*, mut jereki on aika ihana! En mä osaa sanoo!1 Lejonat voittaa!
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
KaunO-UrMaZ LiPErin yLä-AsteElta o mun HAni, mä ownAAn tÄn vieZtin SillE <3*ihqpejpe*<3
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös