Maikkari esittää: MTV3 Chat

  • 61 717
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

M10

Jäsen
Moix, kokemusta on neljän lapsen keisarileikkauksesta. Mies jätti pari päivää sen jälkeen ja muutin Korsoon yksiöön lasten kaa. No, nyt kaikki taas ihan ok, on nääs uus miäs kierrossa. Kai, 44v. Ok ohan meil ikäeroo 25vuotta mut se on kyl tosi muksa. Onks muita lasten äitejä??? KOkemuksii...=???? -Tuija
 
moix vaan... en oo yh äiti mut yh isä oon: 12 lasta kaikki eri äitien kaa. Vanhin niistä, Jakke 29 pääsi just vankilasta ja hakee yhteis haussa metalli puolelle amitsuun, kun taas nuorin, Lissu 3kk, pasko just vaippoihinsa... taas isiä viedään...
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
tE ETTE TIEDÄ MITÄÄN,MINÄ TIEDÄN KAIKEN!
vOI KRISTUKSEN VITTU MITEN JYRÄKKÄ SAUNDI VANHASSA niskalaukauksessa voikaan olla.
 

irGGu

Jäsen
hei mun pää räjähtää yx poika sano et mää oon ihan hirmusen kamala räpätäti ja lihava pissis ja kaikkee ja nyt musta tuntuu niin pahalta että taidan vetää ranteet auki tästä hyvät päivän jatkot kaikille ja elämä on muutenki huonoa koulussa ei mene hyvin ja niin pois päin oonko ainoa?!?11!

Valvoja: hyvä, tuollaisista sietääkin päästä eroon.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
KISA Kari Jalonen

Nyt ei kannata lähettää viestejä kisaan, koska tällä hetkellä mikään kisa ei ole käynnissä - Valvoja -
 

Cucamonga

Jäsen
peLaax kukaa täälT Kultakalaa??!!! Just Täydrllismen mun nimi o Aaa134567 pyytäkää kamuksa habossa!!! Jos pyydät niin oks sul treidaa kamaa plastotuolit on kuumaa kamaa!!!!

<<Anon13456887652345678>>
 

M10

Jäsen
REKISTERÖITYMINEN NIMIMERKKI *Kirkan Paska*

Kuten jo tässäkin lähetyksessä niin monesti ollaan kerrottu, nimimerkkiin ei saa liittää loukkaavia sanoja tai kirosanoja. T: valvoja
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
"Radion selostaja Saku Koivun otteista"

Kyseessähän olikin melkein valtakunnallisen "radion" ei-sitten-yhtään-puolueellinen hämeenlinnalaisselostaja.

"Toi jätkä on ihan paska eikä osaa mitään. se pitäis ampua"
-5-vuotias päiväkerholainen kun näki Pelen pelaavan futista.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mulla on Tojota jossa on tehoja yli 300 heppaa, aromipesä raikuen ajetaan yh-äidin kanssa aina tsekkaamaan keskustan top5 jätkät,
sillävälin kun valvoja näyttää tissit takapenkiltä. Mun tojotassa on viive vähemmän ku 10 sekkaa ja logolehmä konepellillä.
KISAtojota menee kovempaa kun bemari, ellei kuskina ole raskaana oleva teini joka haluaisi jutella koirista.
Jokatapauksessa te kaikki ootte ihania ja terkut naapurin pavelle.
Loppuillasta vielä vilkutetaan mun kanille kaikki. Ja vieraana ensi yönä mun tojotassa on Neumann.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Viestin lähetti Fanfaari
!!!! ???? Valvoja hei, mikä koulutus tohon työhön tarvitaan ???? !!!!

!!! t. tulevavalvoja97 !!!!

Koulutus katsotaan vain haitaksi. Valvojaksi tullaan suoraan peruskoulusta, mielellään sekin on keskeneräinen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hei valvoja, ååksää jokerifani?mä aloin kannattaan jokereitakun hpkonkin ainavaan pronssilla valtteri on ihq
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
ketä teillä oli ruokana tänään? -Karhulan Karju-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös