Pelastaax mazi meirän kauren? PaUili o tosi kova tiäksää1! -PataGirl96-
Valvoja: Paskat teidän kautta mikään pelasta, senkin sohvaperuna. Masin rahat meni Forsbackaan ja Pauli oli ja meni. Hommaa itteles elämä ja unohda jo nuo patapaidat dorka.
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Valvoja! Onx mus jotain vikaa kun asun Poris ja tykkään semmosesta joukkueesta jonka paidat on semmoisia pissanvärisiä? T: El-Viis-Ööl PS. Ketä semmonen tähtismarkku oikeen on?
Pääsisit helpommalla jos menisit saunan taa ja ampuisit itsesi ennenkuin joku tekee sen puolestasi. - V -
Oligs vähä huigee se snelmanin villen maaLi minkä se teki saipapelis??? ViLLe on lugun kuumimpii pelaajii ens kaudel... SNEBU ON IHQ!!! <3 -*HalGirl94*-
Nyt olet horo nähnyt unta, Snellman ei tehnyt yhtä maalia -Valvoja
Os sä HalGiRLl94 vaa hiljaa meill ö tiäksää zesse ja se on tehny yhe maali ja 1+1 jossKus c-JunnuiS!1!111! Se o tiäksää kova StaRa!1!1 -PataGirl96-
Valvoja: Olkaas nyt tytöt hiljaa ja älkää sekoittako tuollaisia nimiä keskusteluun, jossa puhutaan jääkiekosta. Joensuu oli muistaakseni kaupunki ja Snelman joku makkara. Keskittykää nyt vaan siihen Forsbackaan joka on todellinen stara.
Mä näin viimeyön tosi ihanaa unta!!Antti Tuisku oli siinä ja me suudeltii ja meil oli tosi ihanaa!!! oispa se totta oiskohan mulla tsänsei? -Anttifangirl88-
Valvoja: Se Antti taitaa vaan olla homo, joten pahoitteluni. Tuskin käy flaksi.
moi must o kivaa qu skolet loppuu ja loma alkaa mun isobroid lupas hakee meil kaljaa ja tupakkaa.ensin mennään guitengi skeittaan.ketää muit menos syxyl yläasteel??? t:jokke-92
Mikäs loma nyt oikein alkaa? Ja mistä sitä kaljaa saa? T:Valvoja