paljo viive? Pääseex sinnä valvojakx, kun osaan laittaa piklunt oikeesee paikkaan niinq, ymmärräksä. tää hoMma on vaan vähän perseestä kun kaiki nobot lähettelee tänne viestejjjj.mut bytevei mä oon silti paras
Sinna valvoo tänäänkin. Laittakaapas vaikka mielipiteitä siitä, pitäisikö Ifk:n tulevista valmentajista tiedottaa Helsinkiläisille mustalla tai valkoisella savulla joka tulisi DDR hallin savupiipusta.
mul ois yx tosi nolo kyssä...ku jätkä kysyy et "onx sul posliini?" ni mitä se meinaa ku en oo iha varma ku kaikki sanoo vähä kaiken näköst???ois kiva jos kertositte mitä se oikee tarkottaa? voisix vaix valvoja auttaa mua???????
Valvoja tykkää posliinista. Soitan sinulle lähetyksen jälkeen, niin sovitaan tapaaminen jossain. Kerron sinulle kaiken posliinista.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3--jan latvala on veri ihq - <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Onx muita valtteri ja latvala fanittajii???????
Huomio raimo, huomio raimo äiti ei odota neuvonnassa vaan, meikältä on puhelin hukassa eli jossain niin jos se raimo laittais puhelin numeron niin vois soittaa.
Emme julkaise puhelin numeroita joten tsekka pm -valvoja-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy