Mainos

Maikkari esittää: MTV3 Chat

• 62 690
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Myydään vähän käytetty viikate. Kaksi iskua, kaksi uhria. Kyselyt Ry:n toimistosta.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
ääne koski girl 92, mä oon niinq tosi pettyny suhun ku sä teit mulle oharit tänään!!

oisqo ketää rehellisii tyttöi koskelt, tai vaikka suolahdest, tai sit sumiaisilt?!? asuux siel ees ketää, siis sumiaisil?

P.S. Boron Pizzeria rules!

t: koski boy

Ei siellä kukaan asu, mene pentu takaisin nurkkaan kasvamaan. -Valvoja-

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
koski boy, mä oisin kyl tullu mut mun äiti sano et ei saa ikinä mennä sokko treffeil. jos mä oisin saanu päättää mä oisin kyl tullu. mä toivon et sä tykkäät musta vielä.... t: ääne koski girl 92

Äitisi on kyllä oikessa! Äidit rulex! T: Valvoja (äiti)

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
ääne koski girl 92, okra. Mut sen mä sanon et sun äiti on ihan tyhmä!! Mix me ei muqa saatas tavata?!? Mä en tajuu. No ei taia sekää kyl mitää tajuta heh. Laita vaix numbas tonne 899-sivulle ni soitellaa..

t: koski boy

Soitetaan nyt tähän hetkeen sopiva kappale:

PMMP - Päiväkoti

Osoititte tasonne. -Valvoja-

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
onx ketään jokeri fania taustalla?

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viikate on tuotu jääkiekkomuseoon kunniapaikalle. Tekstinä "tällä maalivahdin mailalla aloitettiin järjestelmällinen lahjattomien paskiaisten telomisaalto joka johti lopulta sm-liigan nousemiseen maailman kovatasoisimmaksi jääkiekko-liigaksi, Suomi ja jääkiekkoileva maailma kiittää."

T: 44rn3 H0nk15

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Mix se yx Nihgtwishin partajeesus mollas lauantain emmagaalas artistei jotka on päässy tekee musaa esim. jonki kilpailun kautta?? Olin siel ja mä kuulin ton, oon tosi vihane sille.

nägyks mua telqussa!?!?!?!!11!!?++?!1++1

smak ja tuisku ja jesse on ihanii!!!

Ei sinua kukaan tv:ssä halua näyttää, kun olet niin ruma.

Smak, Tuisku ja Jesse on hanurista, Arch Enemy, Slayer ja muut syö tuollaisia aamupalaksi.

-Valvoja-

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Löytyiskö täält s-seuraa 10-15 wee tytöistä 55 vuotiaalle kokeneelle miehelle..
Osaan paljon temppuja...
txt privana..Odotan kuumana viestiäsi

Suosikkijoukkue
HIFK
Siis yäk, vai tunnexä vanhus Antti Tuiskun?

Jos tunnet ja järkkäät mulle treffit sen kaa, ni voisin antaa sullekii.

T: tyttö 13 v.

Valvoja: Normaalisti emme julkaise tällaisia alaikäisten seksi-ilmoituksia, mutta tämä olkoon esimerkkinä. Ei siis näitä!

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viittix jok laittaa se daimresepti ny jo???????????++!!!!!!!!1
ehän oo lihava ku painan yheksänkynt kiloo ja oon 153centtii pitkä???????1?? käyttääx muut tääl vaippoi?? meiän isoveliki käyttää viel ku mutsi käskee. mun mielest vaipan käyttö on ihan ok. meiän luokan jäbät tsiigaa mun perset ja hiplailee sitä, mut ne ei tiiä et se onki VAIPPA!!!!!!!????

Valvoja. Paljonx viive? Terkut uhmiksel, miksul, kaleval ja muil höpönassuil. joku teist on tän babyn faija.

T: kAlPagirl 14-wee

Kallon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Liverpool
Paljonko on viive? Miksi mun eka viesti ei tullut näkyviin? Miksi tuo puhuva pää on yön timo?

T: Paljon kysymyksiä

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Valvoja oletko mestiksen parhaan seuran Vååsån Sbordin fäni? Soprt liigaan kaudelle 2005-2006 ja seuraavana vuonna ihqu aurigokunigas Ju-hani Tåmminen johtaa SoprTin ÄNHOOÄLLÄÄN ja Soprå vie Stänleykuppin kevääl 2007 - woitttaa 100-0 Diittroittin.

T: jaska85

Valvoja-Mikko: Kannatan h(K)alpaa - joten en kommentoi epäasiallisia kysymyksiä.

Laitalinkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lanataanpa

Viestin lähetti Holocaust
Valvoja oletko mestiksen parhaan seuran Vååsån Sbordin fäni?

Onnistuikohan tämä

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vitsi mä haluan poika ystävän. Onko täällä alle 1 5 toista vuotiaita poikia. T: Epä toivoi nen Teinix

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Nainen! Nyt mun luo tiskaan, vettä säästyy ja maailma pelastuu. Nimim. 28v nuori menevä ja juova

Kerro lisää - Valvoja -

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voisko se "syökää kanaa" possu tulla vieraaxx, se oli niin söpö!!!

Joo-o...muuten kyllä, mutta taidettiin syödä se maikkarin pikkujouluissa. - valvoja Esko

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
LOGO RANTAPALLO

Myydään varastetut puolinopeusvideot. Kuljetus sis hintaan Joensuun alueella.

Varastetun tavaran julkinen myyminen on ankarasti kielletty -Valvoja-

MOICCA!!!

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
36-v xxl vaippahousu yh isä etsii toista yh ihmistä! Vain text! T:yh

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.