Machulda ja muita Jokereihin?

  • 21 987
  • 190

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Peltosen vakuutusrahat käyttöön!

Viestin lähetti cobol

Seuratkaapa illan matsia HIFK-Jokerit.

No en todellakaan tuota peliä lähde vapaaehtoisesti seuraamaan. Onneksi vieraspelit eivät kuulu kausikorttiin.


Viestin lähetti cobol

Sitten tapaus Bänhäimiin. Kahden aivotärähdyksen jälkeen varoo laitoja ja kulmia kuin entinen mummo liukkaita katukäytäviä. Tämän vuoksi en usko, että Bänhäimistä on juuri mihinkään kun tosipelit alkavat.

Banhamista en olisi huolissani. On parantanut pikkuhiljaa niiden tälliensä jälkeen, eikä hän siellä kulmissa mitään teekään. Riittää, että käyttää sitä pyssyään ja ampuu aina kun maali näkyy.

Viestin lähetti cobol

Asetan kysymyksen näin: jos näillä mennnään, viimeistään välierissä tulee noutaja. Halutaanko jatkoon, loppuun asti vai mennäänkö ns. "meidän pojilla, katsotaan onko niissä yhtään munaa." Mä vastaan jo etukäteen: ei onnistu enkä mä halua mennä pelkästään meidän pojilla mihinkään. Tarvitaan kaksi pelaajaa, yksi kunnon fyysinen pakki alas ja yksi todella hyvä kiekollinen pelaaja ykklös-/kakkosketjuun ja ylivoimiin, jotka ovat olleet huonoja ja todella aivan karseita ilman Peltosta (tai puolikuntoisen Peltosen kanssa).

Mutku.. Mistä sä tähän aikaan hankit enää niitä hyviä pelaajia. Nyt on tammikuu loppupuolella ja meillä on ulkomaalaiskiintiö täynnä. Petri Varis siinä syksyisessä kunnossaan, puhumattakaan Saareloista, Immosista etc. ei todellakaan ole mikään ratkaisu. Suomalaista - saatavilla olevaa - huippupakkia on vielä vaikeampi löytää, mahdotonta.
Ulkomaalaisista ei ole järkevää vaihtaa ketään. Rosa, Banham hyökkäyspäässä ja Brooks sinä toisena puolustavana pakkina ovat elintärkeitä Jokereille. Ramiakaan en missään tapauksessa vaihtaisi kenttäpelaajaan ja lähtisi pelkällä Lehtosella pleijareihin.

Ainoa järkevä vaihtoehto olisi Rob Cowie, hyökkäävän pakin poistuminen kokoonpanosta ei pahasti kirpaisisi mikäli Koikka ja Vallin pysyvät terveinä. Tässäkin vaihtoehdossa mättää kyllä se, että siniviivalle ei vaihdoksen jälkeen jäisi ketään muuta peloitetta kuin Koivisto ja varauksin Saarinen, mikäli nyt joskus vielä pelaa. Ei siis välttämättä paras vaihtoehto tämäkään.
Joutuu ihme kyllä sanomaan, että meillä on kerrankin sen verran tärkeät ulkomaalaiset etteivät vaihdokset taida kannattaa.


Viestin lähetti cobol

Mulla ei ole mitään ylpeyttä. En edes tahdo, että yritetään nykyjengillä mennä mihinkään. Mä olen liian monta kertaa nähnyt miten siinä käy.

Etpä ole ainoa ja nyt on kyllä pitkään ollut nähtävissä mitä tällä kaudella tulee käymään. Kikkailukin alkaa vaan olemaan liian vaikeaa, kun paskat on jo housussa. Liikkumavaraa ei kokoonpanossa - esim. juuri ulkomaalaiskiintiön takia - ole.

Viestin lähetti cobol

Jokerit saa Peltosesta vakuutusrahat eli Harkimo säästää Peltosen loppukauden palkkakustannukset - ja kuten tiedätte, ne eivät ole ihan senttejä. Itse asiassa kyse on erittäin isosta summasta. Pitäisikö tuon summan mennä Harkimon taskuun vai voitaisiinko se käyttää kahteen kunnolliseen vahvistukseen?

Riippuu kutka ovat nuo vahvistukset. Se on selvää, että Saareloilla voi pyyhkiä persettä ja heihin ei kannata tämän kevään takia uhrata senttiäkään. Jos sen sijaan ihan oikeaa vahvistusta olisi tarjolla etenkin sinne puolustuspäähän, niin mikä ettei. Joku väläytti Ströbaa ja Varista ja täytyy sanoa, että mulle kelpaisi.
Muuten en ole ollenkaan innostunut, siis näistä väläytellyistä nimistä. Minkään Machuldan takia en todellakaan lähtisi vaihtamaan yhtään ulkomaalaista, Gagnonin takia voisin vaihtaakin, mutta tässä mennäänkin taas toiveajattelu linjalle.


Viestin lähetti cobol

Samalla pistän kyllä katkolle Jokereiden ja mun noin 25-vuotisen yhteistaipaleen.

No itselläni se katkeaa tähän kauteen 90% varmasti joka tapauksessa. Ei oman joukkueen pelin takia, mutta olen niin vitun lopen kyllästynyt liigan erotuomarilinjaan ja vuosien myötä liigaan muovautuneeseen kahva/plokki pelityyliin, että en viitsi enää maksaa vuodessa tonnikaupalla rahaa kiduttaakseni itseäni ja katsoakseni pääsääntöisesti ihan pelkkää paskaa. Ihan kauhea sarja kun tarkemmin rupeaa miettimään. Hyhhyh.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viimeiset sanat täältä tähän tuhkan päälle ripotteluun. Cowieta ei missään nimessä pois. Aina ei kulje, mutta tärkeä pelaaja vielä keväällä. Varis ja Ströbä? No otetaan sitten Ottokin kai sekin vielä jossain pelailee.
Saarela on käsittääkseni kunnossa ja pelannut hyvän kauden. Hän myös sopeutuisi kuvioihin nopeasti. En millään usko, että ketään ulkomaalaista vaihdetaan ja suomalaiset vaihtoehdot tulevat kyllä Suomesta eivätkä mistään Sveitsistä.
Tuskin Hjallis jotain vakuutusrahoja pihistysmielessä yrityksellään pitää jos kunnon pelaajia löytyy. Täytyy nyt kuitenkin ymmärtää, että kyseessä on myös taloudellista tulosta tuottava yritys johon investoidaan tarvittaessa rahaa, jotta se tuottaisi voittoa.
Lievästi sanottuna epätoivoista on tässä vaiheessa puhua joukkueen kannattamisen lopettamisesta kun pelataan tammikuuta ja ollaan sarjassa toisena. Jokainen tosifani tietää kuitenkin, että jengiä ei jätetä meni miten meni. Muuten kannatuksen olisi voinut lopettaa jo 80-luvulla.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Mike


No itselläni se katkeaa tähän kauteen 90% varmasti joka tapauksessa. Ei oman joukkueen pelin takia, mutta olen niin vitun lopen kyllästynyt liigan erotuomarilinjaan ja vuosien myötä liigaan muovautuneeseen kahva/plokki pelityyliin, että en viitsi enää maksaa vuodessa tonnikaupalla rahaa kiduttaakseni itseäni ja katsoakseni pääsääntöisesti ihan pelkkää paskaa. Ihan kauhea sarja kun tarkemmin rupeaa miettimään. Hyhhyh.


Minä puolestani en aio antaa periksi. Tulen jatkossakin seuraamaan Jokerien otteita vähintään yhtä suurella sydämellä ja innolla kuin tähänkin asti. Minulta eivät tuomarit tai muut sitä iloa vie. Itse me ollaan huonosti pelattu viime aikoina. Siitä on dumareita turha syyttää, vaikka kieltämättä roikkuminen ärsyttävää onkin. Liikettä vaan kehiin, niin kyllä siinä selkäreput tippuu niskasta, jos edes sinne asti ikinä ehtivät.

Runkosarja on tautisen pitkä ja huonoja vaiheita osuu matkalle. Välillä asiat vituttavat muuten vaan, mutta mikään ei saa minua luopumaan rakkaimmasta harrastuksestani.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valistakaa tietämätöntä

Huomasin tuossa, että keskustelitte Peltosen vakuutuksesta. Minkälaisia vakuutussopimuksia esim. Jokerit tekee pelaajilleen? Herää vaan kysymys, että saako Hjallis nyt lisää euroja taskuunsa, kun Ville loukkaantui, vai onko kyseessä sellainen diili, että vakuutusyhtiö maksaa vain Villen loppukauden palkan ja leikkaukset ym? Siis tokihan Jokerit säästää Peltosen loppukauden liksan, mutta saako se myös jotain lisäkorvauksia?

StevieY
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokainen tehkööt omat ratkaisunsa

Ja jos ei viihdy niin sitten ei kannata varmaankaan useampaa tonnia kaudessa tuhlata kun kai sitä viihtymättömyyttä voi hakea jostain halvemmallakin.

Itse olen kuitenkin sen verran lätkähullu, että en osaa kuvitella tilannetta jossa en peleihin menisi. Ja nykyinen nyt ei todellakaan ole lähelläkään tilannetta jossa tuo Jokereiden ja koko jääkiekon hylkääminen tulisi edes mieleen. Välillä hävitään ja välillä voitetaan ja Jokereiden tapauksessa kun tuo voittaminen on yleisempää kuin häviäminen niin en koe että siitäkään nyt voisi hirveämmin valittaa. Ja jos joskus ei mene kaikki ihan putkeen niin sitä paremmalta se tuntuu kun sitten joskus meneekin. Tämä tammikuu nyt on vain pimeetä, ikävää ja synkkää mutta kunhan tuo kevät ja tosipelit taas tulee niin silloin on taas suuren urheuilujuhlan tuntua ilmassa ja kaikkialla on energiaa ja sen kutkuttavan jännityksen voi todella aistia. :) :)
 

Vaicci#63

Jäsen
huh huh

Ilkka Kaarnan tyhmyydelläkin on rajat!!!!!Eikai kukaan täysjärkinen tee 4 vuoden sopimusta joukkueen parhaan pelaajan kanssa ja myy häntä loppukaudeksi Jokereihin!!!!!!!Kyllä veikkaisin että jos joku lähtee Jokereihin ,niin se on Vaic .Paulia ei varmasti anneta
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Pete 62
Lievästi sanottuna epätoivoista on tässä vaiheessa puhua joukkueen kannattamisen lopettamisesta kun pelataan tammikuuta ja ollaan sarjassa toisena. Jokainen tosifani tietää kuitenkin, että jengiä ei jätetä meni miten meni. Muuten kannatuksen olisi voinut lopettaa jo 80-luvulla.

Mikäli minuun viittasit, niin olet käsittänyt väärin. Missään vaiheessa en ole sanonut lopettavani jengin kannattamista, enkä varsinkaan sarjasijoituksen takia. Kausikorttia en varmaankaan ensi kaudeksi osta, syistä että:

1.) En pidä siitä mihin suuntaan SM-liiga on pelillisesti kehittynyt

2.) Matseja on liikaa ja taso putoaa sen vuoksi entisestään

3.) Kipinä on poissa. Siinä vaiheessa kun huomaan seuraavani minulle merkityksetöntä NHL -matsia suuremmalla kiinnostuksella kun Jokereiden ja vastustajansa kahvakiekkonäytöstä/ erikoistilanne kavalkadia - puhumattakaan muista liigaotteluista, joita olen viimeiseen kolmeen-neljään vuoteen jaksanut katsella ehkä yhteensä 5 - niin jotain on pielessä. Tauko tehnee hyvää.
Matsitkin jopa tuntuu jänniltä radiosta ja tekstitv:stä seurattuna, kaikki matsit.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Re: huh huh

Viestin lähetti Saipafan
Ilkka Kaarnan tyhmyydelläkin on rajat!!!!!
Ihan totta?:confused:
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Mike


1.) En pidä siitä mihin suuntaan SM-liiga on pelillisesti kehittynyt

2.) Matseja on liikaa ja taso putoaa sen vuoksi entisestään

3.) Kipinä on poissa. Siinä vaiheessa kun huomaan seuraavani minulle merkityksetöntä NHL -matsia suuremmalla kiinnostuksella kun Jokereiden ja vastustajansa kahvakiekkonäytöstä/ erikoistilanne kavalkadia - puhumattakaan muista liigaotteluista, joita olen viimeiseen kolmeen-neljään vuoteen jaksanut katsella ehkä yhteensä 5 - niin jotain on pielessä. Tauko tehnee hyvää.
Matsitkin jopa tuntuu jänniltä radiosta ja tekstitv:stä seurattuna, kaikki matsit.

Et ole hirveän yksin mielipiteinesi. Alkanut minustakin näyttää koko Suomen jääkiekko aika turhautuneelta ja turhalta muutenkin. Eikä siihen ole yksin syynä oman joukkueen esitykset, vaan se, että joukkueiden tarkoituksena ei nykyään tunnu olevan enää viihdyttäminen, vaan vaikka sen yhden pisteen hakeminen. Tämä koskee eniten vierasjoukkueita, jokaista liigassa pelaavaa.

Tänään kauden miljoonas IFK-Jokerit ottelu, eikä ole enää semmoista kutinaa ja intoa, kuin oli joskus 4 paikallismatsin aikana. Ja ensi viikon perjantaina seuraava. Samoin tPS:ää vastaan pelataan torstaina ja taas parin viikon päästä...onko tässä enää mitään järkeä?

Paljon pitää tehdä, että tuote eli jääkiekko, on taas pääosassa Suomen jäähalleissa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Aksu


Oli kuulemma syynä huonoon pronssiotteluun? Melkoista päättelemistä vai tunnetko Dalen henkilökohtaisesti ja olet asiasta keskustellut? Varovaisuutta tällaisiin arvioihin.

Tällaisen tiedon kuulin joukkueen sisältä. Minulle kerrottiin, että Dale oli ennen pronssipeliä saanut kovan tarjouksen saksasta ja siksi hänen ajatuksensa kaukalossa oli muualla kuin itse pelissä.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti mirasane


Tällaisen tiedon kuulin joukkueen sisältä. Minulle kerrottiin, että Dale oli ennen pronssipeliä saanut kovan tarjouksen saksasta ja siksi hänen ajatuksensa kaukalossa oli muualla kuin itse pelissä.

No, sitten joukkue päätteli ja arvaili omiaan eli pyydän sinulta anteeksi kärkevää kommenttiani.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti mirasane


Tällaisen tiedon kuulin joukkueen sisältä. Minulle kerrottiin, että Dale oli ennen pronssipeliä saanut kovan tarjouksen saksasta ja siksi hänen ajatuksensa kaukalossa oli muualla kuin itse pelissä.
Eikös Dale ole myös jossain haastattelussa sanonut saaneensa kovia tarjouksia muutamista suomalais-seuroista kesken play-offsien. Niiden joukossa HIFK ja Blues, ja Saksasta muistaakseni Berlin Eisbärenistä. En ollut pronssipeliä katsomassa, mutta olihan sen aikaisessa joukkueessa monta muutakin ratkaisijaa, joten Dalen heikkous olisi vaikuttanut vain vähän ottelun lopputulokseen, sen verran ylivoimainen HPK oli.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei vieläkään mitään tapahtunut, joten jatketaanpa valittamista. Olen ottanut nyt se linjan, että kun kerran valtakunnan suuret jääkiekkovaikuttajat a'la Linkku tätä palstaa lukevat niin en luovuta ennen kuin
a) Korvaaja hankitaan
b) Helmikuu koittaa, jolloin vitutus on kyllä sitä luokkaa, että loppukaudesta menee mielenkiinto kokonaan.

En vaan voi mitenkään käsittää, että miten mestaruutta tosissaan tavoitteleva joukkue voi jättää asian sikseen, kun joukkueen ja kunnossa ollessaan myös liigan paras pelaaja on loppukauden sivussa.

Jokereillahan oli ainakin kauteen lähdettäessä vallan erinomainen hyökkäys. Nyt siitä on pullahtanut pois kaksi jätkää, Peltonen ja Saarikoski. Saarikoskelle löydettiin vastaavan tasoinen korvaaja Tuomisesta niin on se nyt kumma, jos seuran johto aikoo seisoa loppukauden tumput suorassa tekemättä mitään. Jos mestaruutta mielitään TOSISSAAN tavoitella niin jostain olisi pelaaja löydyttävä ja nimen omaan sellainen, jonka taidot ovat huippukuntoisen Villen luokkaa.
Tällä hetkellähän Jokereilla on käsittämättömiä ongelmia yv:ssä ja kiekon ylöstuonnissa. jos kaveri hankittaisiin niin olympiatauolla olisi vielä hyvin aikaa hioa kuvioita.

Tietysti tiedän, että tällä hetkellä pelaajien hankkiminen ei ole kovin helppoa, mutta jo moneen kertaan ehdottamani Varis olisi kyllä optimaalinen mies tähän saumaan. Hän kun tuntee systeemit jo ennestään ja tulee Summasen kanssakin hyvin toimeen... :D.

Joten Linkku, jos vielä olet täällä niin pistähän taas huhua pyörimään...
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti mirasane
En siis ymmärrä näitä SaiPa2000:n puheita "Kaarnan kikkailuista".

Kuulin tuon samaisen tarinan henkilöltä (siis SaiPan sisältä) mutta ko. henkilön kertoma oli hieman katkeraa tekstiä Iliä kohtaan, joten siitä, kieltämättä huono sananvalintani.

Joten myönnän mielelläni olevani väärässä. Kerroin kuitenkin vain mitä itse kuulin keskusteltuani asiasta kaljatuopin äärellä ko. henkilön kanssa.

Ps. Ei saa mirasane ottaa hernettä dunkkuun. ;)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ammutaan alas tämä ankka

Keskustelin pari minuuttia sitten Virmasen kanssa ja kysyin myös tätä Machulda-huhua. Hän kertoi seuraavaa.

"Machuldan siirtymisestä Jokereihin olen itse kuullut vain parilta fanilta, jotka ovat lähestyneet tekstiviesteillä ja ehdottaneet sitä. Huhulla ei kuitenkaan ole perää, sillä jos Machulda tulisi, joutuisimme luopumaan jostain nykyisestä ulkomaalaispelaajastamme ja he ovat kaikki joukkueelle liian tärkeitä menetettäviksi. Kotimaisten pelaajien varalta pidämme silmät auki."

"Jokerit ovat jatkuvasti erilaisten väärien huhujen kohteena. Kun Teemu Selänteellä meni huonosti San Josessa, kerrottiin jopa hänen olevan tulossa Jokereihin. Joku huhu oli viemässä Jokereiden ykköskenttää Tukholman AIK:n paitaan vuokralle. Huhun ykköskentässä kaikki pelaajat olivat kaiken lisäksi hyökkääjiä. Tämän pelaajavuokraushuhun takia toimistolle tuli varmaan pari tuhatta soittoa, kun fanit ottivat yhteyttä ja varoittelivat, että älkää ihmeessä antako pois parhaita pelaajia. Hienoa kuitenkin huomata, että laji kiinnostaa noin paljon."
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Machulda

Machulda on ja pysyy Saipassa, tai ei ainakaan tule Jokereihin, tosin tarjottu on väitetään Lappeenrannassa mitä tahansa. Ulkomaisia ei enää hankita ja tuskin kotimaisiakaan, jos ei mitään tosi tähtiä ole saatavilla. Niitä kun ei näissä toivonsa heittäneissä jengeissä ole, niin naapurin miestä lainatakseni "näillä mennään".

Ainoa mihin kaipaisin vahvistusta tällä hetkellä on alakerta, mutta kunhan Rami ja Pasi kuntoutuvat (toivottavasti), niin sekin alkaa olla jo mitat täyttävä.

Maalivahtiosasto on jo ihan OK ja "Pässi" on kova sana loppuväännöissä.

Meidän takatukka on siinä kyllä oikeassa, että huhut lähettävät porukkaa sekä meille että meiltä pois. Tosin huhujen seassa on myös välillä ripaus tottakin, kuten esim....
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Alunperin kirjoitin, että yhtä huippupelaajaa on Saipasta tarjottu Jokereihin ja oletin sen olevan joko Machulda tai Immonen. Nyt useita päiviä myöhemmin voi kai jo todeta, että kyseessä oli sitten Immonen. Saipakaan ei viitsi enää edes kiistää sitä, etteikö eräiden pelaajien siirto muihin seuroihin ole erittäin lähellä. Neuvottelut ovat koko ajan käynnissä.

Jokereiden osalta asia on kuitenkin loppuunkäsitelty. Raatoa ei koko, massa ja ulottuvuus kiinnosta. Itse asiassa Summaselle kelpaa paremminkin pelaaja, jonka koko ei ole ainakaan esteenä luistelun kehittämiselle. Jursinovin jälkiä, mutta toisaalta hassua. Näin siksi että Raato ei itse boxissa ollessaan ollut todellakaan mikään taitokiekkoilija, vaan pikemminkin aggressivinen runnoja.

Saattaa olla sittenkin hyvä, että mentäisiin vaan näillä nykyisillä omilla pojilla. Sen verran hyvin asian perustelivat monet tämän ketjun kirjoittajat. Itse olen edelleen eri mieltä, mutta saatan olla väärässä. Ja jos ja kun Saarinen palaa ruotuun, saadaan nyt edes pikkaisen fyysisyyttä boxiin mekin. Haakanan lisäksi. Saarinenhan haastoi viime kaudella Willmannin (Hartwall Areena, se peli jossa silloin Bluesia edustanut Davidsson loukkaantui) ja otti aivan tasapäisesti ja -nyrkkisesti yhteen takavuosina silloin kovassa nousussa olleen Mäkkärin kanssa.

Ja kun nuo muutamat klubipaikat on kerran tullut hankittua, vedetään takaisin ajatuskin siitä että niistä luopuisin. Hallilla tavataan.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti cobol


Jokereiden osalta asia on kuitenkin loppuunkäsitelty. Raatoa ei koko, massa ja ulottuvuus kiinnosta. Itse asiassa Summaselle kelpaa paremminkin pelaaja, jonka koko ei ole ainakaan esteenä luistelun kehittämiselle. Jursinovin jälkiä, mutta toisaalta hassua. Näin siksi että Raato ei itse boxissa ollessaan ollut todellakaan mikään taitokiekkoilija, vaan pikemminkin aggressivinen runnoja.


Ei Rami mikään taitokiekkoilija ollut mutta onhan niitä taitokiekkoilun edustajia ollut joskus samassa ketjussa.... ja kohtalaisella menestykselläkin.....
Mielestäni Jokereissa on taitoa enemmän kuin useassa muussa joukkueessa yhteensä. Toki Villen loukkaantuminen on iso lovi, mutta nyt on muilla vastuun kantamisen paikka... Alkaa jo kuulostamaan huonolta kevättä ajatellen ;)
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Tsup. Tulipahan tämäkin ketju ajankohtaiseksi, ja ansaitsee mielestäni paalupaikan useimmilla viestisivuillaan.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Sinne meni Vallu:(

Kysyisin vaan Kaarnalta että miksi ihmeessä? MIKSI? Vaikka kausi onkin menetetty, niin tuskin tämä auttaa hevon.... no joo. antaa olla.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mielenkiintoista

Aika mielenkiintoinen siirto ja ihmettelenkin kuinka tähän oli päädytty, kun täälläkin niin moni oli jo tiedon alas ampunut. Ehkä perjantain TPS-peli laukaisi ketjureaktion tässäkin asiassa, toivottavasti tämä ei tarrkoita että Rosa on saamassa pitkää pelikieltoa.
 

Noir

Jäsen
Viestin lähetti Lapa
Kysyisin vaan Kaarnalta että miksi ihmeessä? MIKSI? Vaikka kausi onkin menetetty, niin tuskin tämä auttaa hevon.... no joo. antaa olla.

Eikös JYP tehnyt saman homman muutama vuosi sitten kun myivät (siis kylläkin myivät, eivät vuokranneet) hyvin pelanneet Burakowkyn ja Åhlundin mestaruutta tavoitelleeseen Ilvekseen. Ilmeisesti kauppa kannatti kummallekin, JYP säästi palkkakuluissa ja tieten Ilveksessäkin oltiin tyytyväisiä vaikkakin hopealle jäätiin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tervetuloa vaan! Kävi niinkuin pitikin eli nyt Vallu saa mahdollisuuden pelata Suomen mestaruudesta ja todella testata oman tasonsa. Silti hän palaa takaisin Lappeenrantaan.

Tästä on hyvä jatkaa. Päivän paras uutinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös