Machulda ja muita Jokereihin?

  • 21 987
  • 190

Wolves

Jäsen
Nyt paloivat käämit lopullisesti Ilkka Kaarnan suhteen.

Vaikkakin pelikielloon uhalla nyt alkaa tulla rumaa tekstiä, joten lapset ja moderaattorit silmät kiinni.


Machuldan vuokraaminen Jokereihin vaikkakin loppukaudeksi on minulle jo liikaa. Tämän kauden kikkailut, jo pelkästään pelaajien osalta on ollut yhtä sirkusta ála Ilkka Kaarna.

Mun puolestani Kaarna saa haistaa pitkän paskan ja painua sinne minne aurinko ei paista. Vaikka Play-offsit ovat vain haavekuva, yksikään kannattaja (tai en ainakaan minä) ole ollut valmiina hylkäämään lopullisesti SaiPaa. Kaarna on ilmeisesti valmis tekemään tämän.Ensi kaudesta on paljon puhuttu, mutta tämä tempaus saa minun vereni kiehumaan pahemman kerran. Kuten muutkin fanit aion tässä tapauksessa tarkista käsitystäni seurasta, jota olen sentään kannattanut vuodesta 90 ja risat.

Mitäköhän Ilkka saat tällä aikaiseksi? Vieläkin pahemman joukkopaon Kisapuistosta, vaikkakin Hjallis löi varmasti paljon euroja tiskiin saadakseen Vallun Jokereihin, Ville "Ai minua sattuu" Peltosen tilalle.

Käytä nyt jumalauta järkeä päässäsi. Miten minun tai kenenkään muun kannattajan pitäisi enää katsoa edes sinuun päin, kun kävelet vastaan Kisapuistossa, DDR-hallissa, tai missä tahansa Liigapaikkakunnan jäähallissa.

Huomasimme taas miten paljon paskaa irtoaa Toimitusjohtajan suusta, kun lause "Haluan puhdistaa SaiPaa, kannattajien silmissä" livahti suusta.

Vaikuttaa pahasti siltä, että hra Kaarna on ollut yhteydessä fööniin, joka on kertonut kuinka saadaan viimeisetkin kannattajat ulos hallista. Tuollaiselle ihmisille on varattuna paikka Rauhasta (vai missä lie Imatran entinen mielisairaala). Jos sieltä päin ei löydy mielisairaalaa, niin järjestetään Harjavallasta sulle oma huone.

Tässä vaiheessa voin sanoa hyvästi. Kannattamani seura on tehnyt jotain sellaista, mitä en enää toista kertaa anna anteeksi. Ensin Dale McTavish ja nyt Vladimir Machulda. Niinkauan kuin Ilkka Kaarna on SaiPan peräsimessä, minua ei enää SaiPan ottelusta löydy.

Ugh, olen puhunut.

Edit: myydään SaiPa-fanipaita 2€, Fanilippu 1€, Kahvimuki 1€
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Turha tästä nyt on hikeentyä, sillä viime kädessä tuloksen vuokrauksesta korjaa Saipan ensi kauden joukkue! Sen sijaan että syyllistätte ketään kannattaa keskittyä siihen, miksi Saipa tällä(kin) joukkueella rämpii niin syvällä. Nämä asiat kuntoon ensi kaudeksi - ja se on siinä eli Saipann paikka play offeissa. Kyllä siellä Saipankin sisällä riittää hommia...
 

Ali Voima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tätä se teettää...

...siis suljettu liiga. :mad: Näin ei taatusti olisi käynyt, jos sarjapaikka olisi vaarassa. Toivottavasti joskus palataan vielä vanhoihin sarjasysteemeihin. Eli HERÄTYS HELKOVAARA JA KUMPPANIT!
 

QG

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei voi olla totta

Hyvästi Machulda. Tuskin mies enää Saipaan palaa, kun näkee miten muualla (Jokerit) mennään. Uskon että Vladimiriltä lähtee samantapaista kommenttia Saipan suuntaan kuin Tuomiselta aikeisemmin.

Nyt alkaa valottua myös se miksi Saipa teki Vallun kanssa uskomattoman 2+1 vuoden sopparin: Kaarna saa Vallusta kovemman hinnan, kun myy hänet sopimuksineen muualle. On se vaan oikein pisnismies toi meijän Ili!

Nyt äkkiä Kaarna pois TJ:n hommista sotkemasta konsepteja lisää - tosin mitä väliä sillä enää on.


Millaisen kuvan tämä temppu antaa itse pelaajasta...? Onko sydän todellakin Saipan puolella?
 
Viimeksi muokattu:

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ilkka Kaarnasta niitä käsityksiä voisin vaikka päivitellä, mutta SaiPa on edelleen SaiPa. Asia on mielestäni juuri ja juuri ok, jos Machulda vielä palaa Saipaan, ja jos korvaus on MUHKEA. Peleissä aion käydä kuten ennenkin. Hieno juttu Vallulle, kunhan nyt tulis joskus takaskin sieltä...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mr. Ali Voima.
Tätä se teettää. Ja tämä on vielä alkua, kunhan odotellaan torstaihin niin nähdään vielä kummia...

Suljettu sarja on edelleen hanurista.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti SaiPa2000
.



Edit: myydään SaiPa-fanipaita 2€, Fanilippu 1€, Kahvimuki 1€

mä voin tuon fanipaidan ostaa.. heitä yksityisviestillä :)
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Hamraan


mä voin tuon fanipaidan ostaa.. heitä yksityisviestillä :)

Sori, meni jo. Kaarnan Ili soitti ja sanoi että Hjallis haluaa vuokrata sen loppukaudeksi. Perkele, halusi vielä loput rojut kaupan päälle.
 

Haba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
uskottavuus kadonnut

Ei voi muuta kuin yhtyä SaiPa2000:n tekstiin. Kyllä syö miestä, Kaarna ylitti kyllä kertakaikkiaan itsensä. Ja mun kommentointi voi olla turhankin katkeraa, mutta vitutus on nyt todella korkealla.

Joo, tässä ketjussa on käsitelty monipuolisesti Vallun vuokraamisen etuja ja sen rationaalisuutta sekä Jokerien että SaiPan puolelta, mutta SaiPan kannattajana sitä tuntee itsensä petetyksi- ei se on liian lievä ilmaisu- KUSETETUKSI.
Ja mulla ei sentään oo edes kausaria enkä oo tehny mitään mainossopimusta tms SaiPan kanssa. Miltähän silloin tuntuisi?? Ei varmaan riitä sanat kuvaamaan.

Jos mä olisin maksanu jotain mainosrahaa SaiPalle koko kaudesta, niin toista diiliä en enää tekis. Toihan on nyt ihan sitä, että se maksettu mainos edustaa luusereita ja luovuttajia. Kausi on virallisesti menetetty. Ja kausikorttilaiset...*syvä huokaus*....

Vallun pitkä jatkosopimus, Räsäsen potkut ja muut toimenpiteet, joilla haettiin uskottavuutta joukkueelle tässä viime kuukausina, niillä voi nyt lähinnä pyyhkiä persettä. Vielä hokinaitin haastatteluissa Skriko ja Kauppinen korostivat, että kyllä tässä pelataan vielä viimeiset pelit uskottavuudesta ja kunniasta. Sitten kun kuvaan tuli Kaarna niin ainakin mulle hiipi heti mieleen pelko, että ei saatana nyt ei voi olla hyviä uutisia...

Machuldan vuokra on SaiPan uskottavuudelle kannattajien ja yhteistyökumppaneiden silmissä viimeinen niitti. Mä väitän, että sitä uskottavuutta ei hevillä palauteta, mua saa sanoa pessimistiksi mutta näin väitän. Jos hanskat lyödään tiskiin kesken kauden -olkoon taloudellinen laskelmointi millainen tahansa- niin se on epäluotettavuuden indikaatio kaikille kohderyhmille, ja sellaista ei heti unohdeta.

Autokauppiaalta on tainut unohtua se keskeinen ohje, että hyvä maine on arvokkaampaa kuin suuret rahat....
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Money talks

Oikeinkin kivaa, että on jaksettu avata useampikin ketju samasta aiheesta, näinhän se keskustelu kulkee. Meinasin itsekin avata jollain käyttämättömällä nimellä, miten olisi ollut Vladimir Machulda Saipasta Jokereihin?? Aika nasakka!

Pitäydyn tässä originaaliketjussa, toivottavasti Vakiot, cobolit ja muut naapurin edustajatkin, jotka jaksoivat lätistä tästä jo aiemminkin.

Mutta itse tapaus:

Tämä oli ennustettavissa, vaikka Saipalaiset todistelivatkin aiemmin, että ei missään tapauksessa. But Money talks.

Mutta mitenkäs Summasen "näillä mennään" -lausunto viime viikolla? Oliko se Raivon toivomus, jota seurajohto ei noudattanut? Vai oliko se pelkkää läppää.

Stadilaisten "omat pojat" -projektit etenevät vauhdilla Kaikkihan muistavat Vopatin jo HIFKin A-junnuista, Moger tuli heti 90-luvun alussa ja Machuldallakin on vankka jokeritausta, kuten Banhamilla ja Aallollakin.

Menkööt muualle pyörimään nämä junnut...tai kouluun HPK:hon.

Onnea hyvästä hankinnasta Jokereille. Ihan asiasta kolmanteen. Machulda on liigan 5 parhaan hyökkääjän joukossa kevyesti.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
JHag

Paskamaista keskustella samasta aiheesta monessa ketjussa. Minun kommenttini löytyvät tuosta toisesta.

Oliskohan moderaattorerilla mitään mahdollisuuksia/innostusta saada näitä jotenkin yhden otsikon alle.

Tästä lähtien penalttia niille, jotka avaavat uuden otsikon aiheesta, josta on ennestään näkyvissä oleva otsikko.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Omat kommenttini löytyvät tämän ketjun alusta ja tuon toisen lopusta -;)

Hieno juttu, että Virmanen sai homman hoidettua. Pisteet nousivat ainakin 50 astetta ylös.

Nyt on meilläkin jotain mahdollisuuksia kun HIFK ohittaa Bluesin ja on sijalla 7 ja me ollaan sitten onnettomuudeksemme sijalla 2. Saadaan edes hiukan tasoitusta. HIFK toki siitä parista menee jatkoon, mutta nyt meillä on edes pieni mahdollisuus Matchuldan myötä.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Re: Money talks

Viestin lähetti JHag
Mutta mitenkäs Summasen "näillä mennään" -lausunto viime viikolla? Oliko se Raivon toivomus, jota seurajohto ei noudattanut? Vai oliko se pelkkää läppää.

No, no. Ettekö mussukat ole vieläkään oppineet Hjalliksen kultaista ohjenuoraa siitä kuinka tämäntyyppisistä asioista (valmentajien fudut, pelaajakaupat, jnejne) otetaan suurin mahdollinen media- ym julkisuushyöty.

Hän on sanonut sen tietääkseni ihan julkisestikin, mutta tässä huonomuistisille ja muille, ihan vain kertauksen vuoksi:

Vaihe yksi: Laske huhu liikkeelle!

Vaihe kaksi: Kiellä huhu ehdottomasti!

Vaihe kolme: Toteuta kyseinen operaatio!

Tämä on nähty niin monta kertaa viime vuosina, että luulisi jo tyhmemmänkin oppineen. Rautiaisen potkut, W&S:n palkkaaminen nyt tulevat päällimmäisenä mieleen, lisää vain jatkotilauksesta.

Eli seuraavan kerran kun Jokeriorganisaatiosta jotain ehdottomasti kielletään, niin pitäkäähän hatusta kiinni. Meitä kaikkia (media, suuri yleisö, fanit , jne) siinä taas viedään kuin isoisän olkihattua Anttilan keväthuumauksessa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Money talks

Viestin lähetti Lapanen
Vaihe yksi: Laske huhu liikkeelle!

Vaihe kaksi: Kiellä huhu ehdottomasti!

Vaihe kolme: Toteuta kyseinen operaatio!

Juuri näin! Mutta ei kyse ole yksin Jokereista, vaan liikemaailma toimii jossain määrin laajemminkin tämän periaatteen mukaan. Julkisuus maksimoidaan ja asia on sopivasti kolmeen kertaan pinnalla. Jokerit on samanlainen tuote kuin moni muukin ja on ikuisessa kilpailutilanteessa ihmisten vapaa-ajasta. Silloin pitää olla hyvä ja menestyvä brandi...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Money talks

Viestin lähetti Lapanen


No, no. Ettekö mussukat ole vieläkään oppineet Hjalliksen kultaista ohjenuoraa siitä kuinka tämäntyyppisistä asioista (valmentajien fudut, pelaajakaupat, jnejne) otetaan suurin mahdollinen media- ym julkisuushyöty.

Hän on sanonut sen tietääkseni ihan julkisestikin, mutta tässä huonomuistisille ja muille, ihan vain kertauksen vuoksi:

Vaihe yksi: Laske huhu liikkeelle!

Vaihe kaksi: Kiellä huhu ehdottomasti!

Vaihe kolme: Toteuta kyseinen operaatio!

Tämä on nähty niin monta kertaa viime vuosina, että luulisi jo tyhmemmänkin oppineen. Rautiaisen potkut, W&S:n palkkaaminen nyt tulevat päällimmäisenä mieleen, lisää vain jatkotilauksesta.

Eli seuraavan kerran kun Jokeriorganisaatiosta jotain ehdottomasti kielletään, niin pitäkäähän hatusta kiinni. Meitä kaikkia (media, suuri yleisö, fanit , jne) siinä taas viedään kuin isoisän olkihattua Anttilan keväthuumauksessa.


-Ei se aina noin mene. Esimerkiksi Summasen & Westerlundin siirtoa ei olisi erkkikään julkistanut, kun äijät vielä luotsasivat HIFKiä finaaleissa.

Tunnen herra Raivoa jonkun verran ja olen 99,9% varma, että hänen "näillä mennään, muita ei tarvita" -kommenttinsa oli TUOLLA HETKELLÄ eli viime viikolla aito.

Machuldan hankkimisen voi tulkita siis kahdella tavalla: a) Seuranjohto on marssinut valmentajan yli, mitä ei voida pitää varsinaisena luottamuslauseena tai b) Rosan typerä ja oletettavasti pitkä pelikielto on muuttanut tilannetta niinkin paljon, että Raivokin on todennut tarpeen.

Itse äijäthän, Peltonen ja Machulda, ovat aika erityyppisiä laitureita. Machuldalla on voimaa suunnilleen saman verran kuin Bednarillakin oli ja hänen pelityylinsä on aika suoraviivainen. Peltonen, laitahyökkääjän paikasta huolimatta, on peliä rakentava ja laajalla säteellä liikkuva pelaaja, vähän Calounin tyylinen. Eikä kovin vahvatekoinen, kuten olemme saaneet huomata. Pidän Peltosta joukkueelle tärkeämpänä pelaajana kuin Machuldaa - siis Jokereissa. Machuldan tärkeyttä Saipassa en käy kiistämään. Voi olla, että vaihtokauppa ei ole ihan kivuton. Mutta Machulda HIFKissä joskus? Kyllä kelpaisi!!!!
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Mielenkiintoista olisi myös nähdä, minkälaisen vastaanoton Machulda saa ensimmäisellä Lappeenranta-visiitillään Jokeripaidassa... Jäämme mielenkiinnolla odottelemaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Money talks

Viestin lähetti JHag


-Ei se aina noin mene. Esimerkiksi Summasen & Westerlundin siirtoa ei olisi erkkikään julkistanut, kun äijät vielä luotsasivat HIFKiä finaaleissa.

Kyllä se muuten meni just noin: ensi huhu, sitten kielto ja sitten operaatio. Kyllä sopimus siirrosta oli tehty jo ennen finaalien päättymistä. Edustajien välityksellä, tosin.
 

Wolves

Jäsen
Mielenkiintoisinta koko asiassa on 7.2.2002 pelattava SaiPa-Jokerit. Buuaako vai hurraako se vähgä väki mitä Kisapuistossa on???

Mielenkiintoista on se että joku nyt valehtelee korviaan punaisiksi. Tehdessään 3 vuoden jatkosopparin Machulda ilmoitti olevansa tyytyväinen ja haluavansa auttaa seuraa.

No Soneraplaza kirjoittaa seuraava:

SaiPan toimitusjohtaja Ilkka Kaarna ilmoitti, että Machuldan siirtyminen Jokereihin loppukaudeksi oli tämän oma ratkaisu.
- Me ei häntä painostettu, eikä houkuteltu mihinkään. SaiPan kannalta vuokralle siirto oli merkittävä taloudellinen ratkaisu. Se tulisi myös fanien ymmärtää, kertoi Kaarna.


Koko juttu löytyy siis täältä
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti SaiPa2000
Mielenkiintoisinta koko asiassa on 7.2.2002 pelattava SaiPa-Jokerit. Buuaako vai hurraako se vähgä väki mitä Kisapuistossa on???

Mielenkiintoista on se että joku nyt valehtelee korviaan punaisiksi. Tehdessään 3 vuoden jatkosopparin Machulda ilmoitti olevansa tyytyväinen ja haluavansa auttaa seuraa.

No Soneraplaza kirjoittaa seuraava:

SaiPan toimitusjohtaja Ilkka Kaarna ilmoitti, että Machuldan siirtyminen Jokereihin loppukaudeksi oli tämän oma ratkaisu.
- Me ei häntä painostettu, eikä houkuteltu mihinkään. SaiPan kannalta vuokralle siirto oli merkittävä taloudellinen ratkaisu. Se tulisi myös fanien ymmärtää, kertoi Kaarna.


En edelleenkään menisi ainakaan Vallua teinä syyttämään! KUN hän kerran teki 3 vuoden diilin Saipan kanssa, vaikka ottajia oli pilvin pimein (voisin ne nimetäkin), niin antakaa nyt jestas sentään kaverin edes kerran pelata kevät joukkueessa, jolla on reaaliset mahdollisudet mestariksi. Vallua kunnioittaa Saipaa ja teki juuri siksi sopimuksen Saipan kanssa.

Mielestäni teidän olisi hyvä ymmärtää se, että jokainen pelaaja haluaa edes joskus olla voittamassa jotain tai ainakin saada mahdollisuuden voittaa jotain.

Kunnioittakaa tekin Valliun ratkaisua, sillä hän ei jättänyt Saipaa, vaikka tarjouksia todella tuli. Niin lännestä, etelästä kuin vähän ylempää tuolta rannikolta...
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja SaiPa maksaa Machuldan palkankin Soneraplazan mukaan. Ollaanpas teillä rikkaita. Kohtahan te alatte olla melkein kuin HIFK. Maksellaan palkkoja sinne ja tänne, toimitusjohtaja selittää kuinka kaikki on hyvin ja fanien otsasuonet vain pullistelevat.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti werther
Ja SaiPa maksaa Machuldan palkankin Soneraplazan mukaan. Ollaanpas teillä rikkaita. Kohtahan te alatte olla melkein kuin HIFK. Maksellaan palkkoja sinne ja tänne, toimitusjohtaja selittää kuinka kaikki on hyvin ja fanien otsasuonet vain pullistelevat.

Tietysti SaiPa maksaa palkan, koska sillä on sopimus Machuldan kanssa. Jokerit maksaa vuokraa, joka varmaankin kattaa ihan mukavasti nuo palkkamenot.
 

theref

Jäsen
Machulda, SaiPa ja Kaarna

Ei tässä tilantessa kukaan Machuldaa syytäkään, en ainakaan minä. Varmasti Machulda on päätöksensä tehnyt ja on mukava pelata menestyvässäkin joukkueessa. Varmasti Machulda on sopimusta thdessään tiennyt, että muitakin ottajia olisi.
Ei Machulda kuitenkaan itse ole siirtoa pyytänyt. Kyllä Ilkka on mennyt sanomaan, että "tällainen mahdollisuus olisi, kiinnostaisiko?" Eli kyllä tämä kaikki kaatuu Kaarnan ja SaiPan johdon niskaan.

Minä totisesti toivon, että Machulda palaa SaiPaan ensi kaudeksi eikä tykästy liikaa suuren Helsingin valoihin. Tuomisen Patuhan on oiva esimerkki miehestä, jonka mieli ja sanat muuttuvat heti kun Jokereiden pukuhuoneeseen astuu ja pääsee fanien haastatteluun.

Wallu, olet tervetullut takaisin, tulethan?
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Re: Machulda, SaiPa ja Kaarna

Viestin lähetti theref

Wallu, olet tervetullut takaisin, tulethan?
En, pelaan ennemmin joukkueessa jossa on myös muita JÄÄKIEKKOILIJOITA. Saipa on hanurista.
T:Vladimir Machulda.

Pahoin pelkään että vastaus on kesällä tuo. Kyllä on Kaarnaa kusetettu pahemman kerran.
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti cobol
En edelleenkään menisi ainakaan Vallua teinä syyttämään! KUN hän kerran teki 3 vuoden diilin Saipan kanssa, vaikka ottajia oli pilvin pimein (voisin ne nimetäkin), niin antakaa nyt jestas sentään kaverin edes kerran pelata kevät joukkueessa, jolla on reaaliset mahdollisudet mestariksi. Vallua kunnioittaa Saipaa ja teki juuri siksi sopimuksen Saipan kanssa.

Mielestäni teidän olisi hyvä ymmärtää se, että jokainen pelaaja haluaa edes joskus olla voittamassa jotain tai ainakin saada mahdollisuuden voittaa jotain.

Kunnioittakaa tekin Valliun ratkaisua, sillä hän ei jättänyt Saipaa, vaikka tarjouksia todella tuli. Niin lännestä, etelästä kuin vähän ylempää tuolta rannikolta...


Niin korjaan hieman sanomisiani. Lähinnä mitä hain edellisellä viestillä, oli se että jompikumpi nyt kasvatti nenäänsä muutamalla kilometrillä.

En ole syyttänytkään Vallua petturuudesta, vaikkakin tuon soneraplazan tekstin perusteella niinkin voisi tehdä. Suurimpana kusipäänähän asiassa toimi Ilkka "Lappeenrannan Fööni" Kaarna, joka meni Vallun vuokraamaan pois.

Kerro minulle cobol, onko kovinkaan uskottavaa luovuttaa sarjaa kesken kauden ja pistää se sellaisen paskan kuin "Ensi kauden petaamisen" piikkiin. Ainoa johtaja jonka tiedän luovuttaneeen kesken kauden on teidänkin jalkapalloseurassa toimiva Jukka Suomela, joka pisti pillit pussiin ToPossa.

Toisekseen voitko väittää ettet sanallakaan pukahtaisi Jokerit - HIFK ottelussa jos em. vuokrauksessa olisi olleet lähtöseurana Jokerit, tuloseurana HIFK ja pelaajana Ville Peltonen. Niin, et tietenkään.

Katsos pieni seura, pieni määrä kannattajia. Mutta jos jotain suurta tapahtuu, sitä suuremman äläkän ne nostaa pystyyn.

Itselläni ainakin sähköposti laulaa SaiPan suuntaan ja veikkanpa etten ole asialla yksin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: Money talks

Viestin lähetti cobol


Kyllä se muuten meni just noin: ensi huhu, sitten kielto ja sitten operaatio. Kyllä sopimus siirrosta oli tehty jo ennen finaalien päättymistä. Edustajien välityksellä, tosin.

-Joo, sorry, ilmaisin itseäni epätarkasti. Tarkoitin juuri sitä, että koska sopimus oli jo tehty ennen finaaleja, ei Hjalliksen joukoilla ollut siinä vaiheessa enää mitään mahdollisuutta edes teoriassa myöntää: "joo, on se totta, HIFKin valmentajat, jotka nyt juuri sivumennen sanottuna pelaavat finaaleja Tepsiä vastaan, siirtyvät heti meille, kun saavat törsittyä ne punapaidat hopealle.."

Itse asiassa HIFKin mestaruus v -99 olisi ollut Jokereillekin nannaa. Sen jälkeen kaksikon lähtö olisi tuntunut vieläkin vittumaisemmalta (jos mahdollista)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös