Niin ekassa pakki saa kävellä keskelle parhaaseen sektoriin ja vetää juuri oikeaan kohtaan ei ole tässä liigassa montaa joka olisi tuon ottanut.No esim. torjua. Edes toinen niin kuin hyvät moket tekee.
Just joo helppo hirttää veskari kun puolustus antaa ilmaisia maaleja kolme.Dennis Godla. Ei kai tässä tarvitse oikeastaan mitään edes sanoa. Kaikki maalit olisi ollut otettavissa.
Niin ekassa pakki saa kävellä keskelle parhaaseen sektoriin ja vetää juuri oikeaan kohtaan ei ole tässä liigassa montaa joka olisi tuon ottanut.
Toisessa taisi osua Wilsonin mailaan kun kiekko lähti ainakin ihan oudossa kulmassa.
Just joo helppo hirttää veskari kun puolustus antaa ilmaisia maaleja kolme.
Sama mies konttasi jatkoajalla hyökkäyspäässä eikä saanut enää Lepausta kiinni ja gam over.Kyllä tänään suurin syy oli Joni Ikonen täysin järjetön jäähy tuohon paikkaan
En ole missään sanonut näin. Godlalla on isot ongelmat tietyissä jutuissa mutta valmennus on itse pahentanut niitä ylipeluuttamalla.Jep. Godla on Jumala. Ei muuta kuin pitkää sopparia kouraan. Imee vitusti, mutta ei niitä kukaan muukaan olisi torjunut.
On monta mutta ei tuollaisiin vetopaikkoihin vaan saa päästä vapaasti kävelemään kuten KalPan kohdalla käy jokaisessa pelissä.Niinno, ei tässä puolustustakaan voi kehua, mutta ei molarikaan asiaa pelastanut. 4 suoraa vetoa sisään on aika helkkarin monta joka tapauksessa.
Mutta tässä tullaan niihin juuri syihin.Ei saakaan. Ja tässä samassa yhteydessä pitäisi tosiaan mainita myös ”puolustus”. Ipan 3. maalissakin oli 2 jätkää tyrkyllä maalin edessä ja Kalpan puolustus oli...ei mahtunut kunnolla edes samaan kuvaan.
En ole missään sanonut näin. Godlalla on isot ongelmat tietyissä jutuissa mutta valmennus on itse pahentanut niitä ylipeluuttamalla.
Ei vika ole siis Godlassa vaan penkin takana.
Godlan yli reagointi on vaan lisääntynyt tällä kaudella kun puolustus on ollut se mikä se on ja yrittää epätoivoisesti paikata sillä ongelmaa.Godlalla on siis isot ongelmat, mutta se ei ole Godlan vika vaan jonkun muun? Ok. Eli sinä tiedät, ettei valmennus ole yrittänyt tehdä Godlasta parempaa vaan päinvastoin tahallaan tehneet hänestä huonomman. On se Godla kerrassaan loistava. Harmillista, että valmennus ei saa sitä vaan näkyviin.
Ne on päällä.Jani82 nyt valot jo päälle
En ole missään sanonut näin. Godlalla on isot ongelmat tietyissä jutuissa mutta valmennus on itse pahentanut niitä ylipeluuttamalla.
Ei vika ole siis Godlassa vaan penkin takana.
Ei vika Godlan nykyiseen pelin tasoon ei ole pelkästään siellä mutta sieltä on ruokittu tuota tason tippumista.Penkin takana on syy siihen, että Godla pelaa se on totta. Mutta jos näet, että Godlan surkeaan työskentelyyn syy on pelkästään valmennuksessa, niin ihmettelen. Kyllä se on tolppien välissä. Puhutaan ammatiurheilusta.
Godlan itseluottamusta tuskin saadaan palautettua ihan heti eikä siihen nyt ole välttämättä mitään apua siitä IPK keikastaan.
Ehkä paras keino olisi peluuttaa loput pelit puoliksi Iilahden kanssa silloin ei ole ainakaan väsymystä syynä huonoon suoritukseen.
Mutta siitäkään ei ole takuuta auttaako se mihinkään.
Lyhentelin viestiäsi. Jos joukkueen pelitapaa lähdetään muuttamaan sen mukaan, että paska maalivahti ei hörppää kaikkia laukauksia, niin aika heikoilla hangilla ollaan silloinkin..Silloin valmennuksen pitäisi muokata pelitapaa siihen suuntaan ettei ne heikkoudet tule niin selvästi esille mutta tässä ei olla syystä tai toisesta onnistuttu.
Ifk osiossa oli jonkin sortin tilastoa puolustuspään pelistä. Kalpan maalivahti peli oli sarjan huonointa ja puolustuspeli sijalla 4.
Godlan iltaan ei taaskaan kuulunut yhtään gamesaver tasoista koppia. Helpohkoja lurahti. Ei auta joukkuetta yhtään puolustuspään virheissä.
Jani82, auta minua ymmärtämään asiaa. Kun Godla torjui Spenglerissä siinä kuuluisissa Godlamodessa, niin missä oli tämä alkukauden menetetty itseluottamus silloin? Kuopiossa väijymässä ja odottamassa milloin Godla palaa takaisin? Ja miten ammattimaalivahdilla menee itseluottamus siitä että se saa pelata paljon? Tämä ei mene minulle kaaliin. Joskus olen kuullut sen olevan luottamuksen osoitus valmennukselta. Eikö ole myös ammattiurheilussa luvallista odottaa, että maalivahti jaksaisi pelata joskus jopa pöyristyttävästi perättäisinä päivinä? Eikö ne vaikkapa Rangerseissa ymmärtäneet lepuuttaa Kuningas Henrikiä, kun peluuttivat neljä peräkkäistä kautta runkosarjaa 70+ peliä?
Minusta meillä on käsissämme keskinkertainen maalivahti, joka saattaa hyvänä iltana pelata loistopelin. Normaalina iltana neljä tehtyä maalia riittää yhteen pisteeseen. Joukkueen pelastaminen yhden kerran tänään olisi tuonut kolme.