Ei mitään välimallin ratkaisuja vaan sellainen kaveri maaliin sitten joka pystyy klaaraamaan koko kauden playoffit mukaanlukien. Turhaa tänne on raahata mitään karjalaisia muutamaksi otteluksi. Entäs jos tämä karjalainen osoittautuisikin huippukaveriksi ja tulossa olisi kuitenkin joku puolikuntoinen Roloson tms.???
Siinäpä mietittävää. Entäs Vehanen? Tuskinpa Petelle enää käyttöä löytyy tulevan hankinnan jälkeen ja haluaako kaveri itse enää torjua kiekkoja Lukon riveissä? Jokainen, jopa Vehasen epäilijät ja arvostelijat ovat huomanneet, ettei Pete ihan paskajannu ollutkaan maalilla. Petehän pelasi Jypiä vastaan maalin suulla ja peli oli jo silloin kunnon muniinpuhaltelua. Vuorion aikana vaan ei rivejä ole saatu kuntoon ja turpaan on tullut jo hyvänlaisesti.
Pidin Petestä jo aikaisemmin kunnon puolustuspuheen ja edelleen seison hänen takanaan. Voittoja kuitenkin tuli ja Pete EI päästänyt helppoja kasseja. Sen verran mitä vierasotteluja olen tällä kaudella seurannut Hesassa, Espoossa, Hämeenlinnassa ja kaksi kotiottelua (ilves, jyp), ei Lukon peli ole missään vaiheessa ollut uomissaan. YV on tökkinyt joka pelissä, myös Hämeenlinnassa. Helppoja mokia tulee kokoajan jokaiselle. Saarela ansaitsee ainoat puhtaat paperit minun tilastoissani.
Vaikka pelaajilla on paineita ja niitä luodaan kokoajan lisää, on ne vaan kestettävä. Jos ei kestä, niin on olemassa myös helpompia tapoja ansaita elantonsa. Paineita pitää olla ja niitä pitää osata käsitellä oikein!
Tukan Tappara oli kolmella mitalikaudella aina syksyisin varsin pehmeä ja hidas porukka. Jopa Ikan valmentama "riparijoukkue" napsi silloin Tapparalta pisteitä. Keväällä tuli Tampereen seudulta varsinainen jyrä, joka poikkeuksetta litisti vastustajansa alleen tiukoissakin väännöissä.