Kaiken uhallakin tulen tänne upean voittomatsin jälkeen kertomaan, että mielipiteeni Lundellin 2-vahtistatuksesta ei ole muuttunut, tarvitsemme 1-maalivahdin. Kunnes toisin hän itse todistaa, Lundell on klassinen peesari eli pelaa kenttäpelaajien tason mukaan. Näin eilenkin, which was nice! Kun peliin saatiin Jumalan tasoinen Murphy ja Guolla, rupesi kenttäpeli kulkemaan ja tällöin Janne ei petä. Hän pelaa hyvin, kunhan ensin joku muu joukkueessamme pelaa hyvin. Näiden ottelujen jälkeen on hyvä heitellä hattua ilmaan ja todistella, että Lundellilla mennään vaikka tappiin asti. Ei mennä mielestäni. Kun Guolla tai Murphy on poissa ja omien peli ei kulje, voidaan olla satavarmoja, että Jannekin on joukkueen tasolla. HIFK nousee ja kaatuu kenttäpelaajien mukana, TPS elää maalivahdillaan. Viimeksi 97/98 , jolloin puikoissa oli viiltävä ammattilainen Keklu, oltiin tilanteessa, missä joukkue oli loistava, mutta Sakke Lindforsin kanssa emme varmastikaan olisi juhlineet kultaa keväällä -98. Kaikki kunnia Sakelle, mutta näin ajatteli Kekäläinen, joka hommasi joukkueeseen Tim Thomasin. Tällöin kaikki palaset loksahtivat paikalleen, saimme oikean huippumv:n, joka pelasi liigan parhaan maalintekokoneiston takana ja loppu on legendaa. Olen tänäänkin sitä mieltä, että nyt pitäisi tehdä samoin kuin 97/98; ottaa joukkueeseen Thomasin tasoinen mv ja pitää Janne kakkosena. Tällöin meillä on mahdollisuus mennä vaikka tappiin asti keväällä.
Tätähän ei kukaan usko, mutta olen mielelläni väärässä tämän asian suhteen ja toivon Lundellin pelaavan paremman koko kauden kuin se mihin uskon. Askey-Lundell oli loistava mv-kaksikko ja tarvitsemme joukkueeseen nyt yhtä loistavan mv-kaksikon. Josta puuttuu tällä hetkellä varma ykkösvahti. Ehkäpä tämä kommentti tuntuu naurettavalta Lundellin torjuttua meille mestaruuden, mutta tältä minusta juuri nyt tuntuu. Perinteiseen Jatkoaika-tapaan kommentoin myös Laakkosta Lundell-ketjussa; upea peli ja oikeat kaverit ympärillä sytyttävät hänetkin. Pakeista Seppänen ansaitsee mielestäni kirkkaasti pelipaikan onnettoman Niskasen tilalle. Korhosen kääpiössä näin eilen ensimmäistä kertaa hyvääkin, hänessä on annos parhaiden päiviensä Aki Tuomista! Luistin kulkee, jopa taklauksiin lähdetään ja ehkä se siitä pikkuhiljaa ura urkeneekin. Vertasin siis parhaiden hetkiensä Aki Tuomiseen, en hänen yleistasoonsa.