Jumalauta, nyt nöyrästi lakki päästä ja iso KIITOS Lundellille huikeasta ottelusta tänään. Hän oli kiistatta kentän paras pelaaja. Vaikkakin ottelun mykistävimmän yksilösuorituksen tekikin Penan perinteinen paskahankinta Murray. Onkohan nyt näin, että Lundell todella tarvitsee parikseen hyvän maalivahdin, jotta HIFK saa jalkeille nimenomaan mv-kaksikon? Olen aivan varma, että Ahlqvistin kaksi erinomaista peliä tätä iltaa ennen sytyttivät myös Lundellin. Jos homma jatkuu näin, eipä ole valittamista. Meillä on käsissämme jälleen hyvä mv-kaksikko. Pelkkä Lundell ei riitä, mutta Askey-Lundell tai Ahlqvist-Lundell ? Nyt juuri näyttää hyvältä ja vielä kerran vilpittömät onnittelut upean ottelun pelanneelle Lundellille. Varsinkin 2-erä, jota Tappara vei täysin, oli Lundellilta todella viileää toimintaa. Hän ei pelännyt, vaan uskalsi haastaa itsekin. Olen mykistynyt ja onnellinen, sillä kuten aina olen sanonut: HIFKin menestys on meikäläiselle tärkeintä ja olen mielelläni väärässä Lundellin suhteen. Yhden huippumatsin jälkeen en vielä uskalla leijua, mutta aivan saatanasti Lunkka sai tänään anteeksi aiemmista haahuiluistaan. Näkisin HIFKin mv-tilanteen nyt niin, että ihanteellista olisi antaa molemmille veskareillemme otteluita suurinpiirtein yhtä paljon. Voittaja ansaitsee mielestäni paikan seuraavaan matsiin, joten oletan Lundellin olevan luukulla seuraavassa koitoksessa. Antaisin kuitenkin nuorelle superlahjakkuudelle Ahlqvistillekin peliaikaa. HIFK ei tarvitse selkeää ykkösmaalivahtia. Olemme paljon vahvempia, jos meillä on hyvä mv-kaksikko. Kättä lippaan Lundellille tänään - olin ylpeä joukkueestani ja sen maalivahdista. Helsinki, porilaisten marssi, kiitos!