Maalivahdit

• 1 377 772
  • 6 387

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Valitettavasti 1 arvokas piste jäi saamatta Taposen takia. Ärsyttää edelleen tämä aivan älyvapaa Taposen kokeilu näin tärkeässä pelissä.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lindfors oli mulle aina sellainen veskari, joka ei riittänyt. Tiedän että pelasi parhaat kautensa ennen, kun itse aloin käymään hallilla eikä nuo maajoukkuepelit hänellä turhaan olleet vyöllään. Silti pudotuspelisarjoissa Takot ja Siekkiset aina söivät hänet. Taposella on vielä Lindors-maalauksella kypärä, niin kauheat flashbackit vuosien takaa.

Tämä maalivahtiosasto on kyllä IFK:lla valmennuksen lisäksi sellainen musta aukko. Selailin elitestä HIFK:n veskarit läpi vuosikymmenten ajan, niin ei kauhean monta veskia ole, joista oikeasti hyvät muistot.

Hyvät: Thomas, Riksman, Lankinen, Husso, Ortio, Ahonen

OK: Hovinen, Engren, Lundell, Norja, Endras, Askey, Lindfors,

Epäonnistuneet: Taponen, Halonen, Garteig, Tuohimaa, Nieminen, Ruusu, Bäckström, Thiessen, Noronen, Pitkämäki, Vokoun, Stathos, Draper, Duffys,

Mä en kyllä itse tota Jan Lundellia pitänyt koskaan erityisen hyvänä maalivahtina, vaikka hän olikin yksi suosituimpia pelaajia fanien keskuudessa, mutta oli mun mielestäni enemmänkin sellainen "Ok kakkosveskari" -ainesta, kun ollenkaan siihen ykkösveskarin rooliin sopiva valinta.

Vastaavasti taas Engrenin voisin jopa nostaa porrasta ylemmäksi, kuten myös Stathosin ja Norosen.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikesta huolimatta HIFK, eilen, tänään ja aina
Mä en kyllä itse tota Jan Lundellia pitänyt koskaan erityisen hyvänä maalivahtina, vaikka hän olikin yksi suosituimpia pelaajia fanien keskuudessa, mutta oli mun mielestäni enemmänkin sellainen "Ok kakkosveskari" -ainesta, kun ollenkaan siihen ykkösveskarin rooliin sopiva valinta.

Vastaavasti taas Engrenin voisin jopa nostaa porrasta ylemmäksi, kuten myös Stathosin ja Norosen.

Jan Lundell suosituimpia fanien keskuudessa? Ehkä vastustajan fanien.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jan Lundell suosituimpia fanien keskuudessa? Ehkä vastustajan fanien.

Onhan Lundell tietynlainen seuraikoni tässä joukkueessa ja aika monien olen kuullut kovasti hänestä diggaavan, ihan noin maalivahtina ja pelaajana. Mutta itse en pitänyt häntä koskaan mitenkään erityisen hyvänä veskarina.

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Länki-Lundelliksikin kutsuttu. Joku jopa tituleerasi Liigan parhaaksi kakkosveskariksi. Mulle itselleni aika neutraali pelaaja. Myönnetään, että nauttii jonkunlaista ikonin asemaa ja vaikka kävikin muualla, on silti osa tätä surullisen kuuluisaa "omat pojat" projektia.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Länki-Lundelliksikin kutsuttu. Joku jopa tituleerasi Liigan parhaaksi kakkosveskariksi. Mulle itselleni aika neutraali pelaaja. Myönnetään, että nauttii jonkunlaista ikonin asemaa ja vaikka kävikin muualla, on silti osa tätä surullisen kuuluisaa "omat pojat" projektia.

Nyt ei enää vanhan muisti muista sitä, että ketä kaikkia mahtoikaan olla kakkosveskareina muissa jengeissä silloin Lundellin aikana, mutta sellainen mielikuva kyllä vaan itselläni jäi noista vuosista, että ei kyllä ollut lähellekään paras kakkosveskari meidän Lundell, vaikka hän nauttikin täällä jonkin asteista kulttipelaajan statusta.

Mutta muistan kun vitutti jo silloin tämä meidän epävarma veskaripeli, kun tänne ei hankittu ketään parempaa ja varmaa ykkösveskaria, vaan seurajohto luotti mieluummin tähän "Omat pojat" -projektiin ja Lundell sai pelata aina enemmänkin, kun mitä hänen näytöillään olisi ansainnut ja nyt näköjään saa vielä jatkaa tossa maalivahtivalmentajan roolissa loputtomiin asti, vaikka silläkään saralla ne näytöt eivät ole ihan parhaasta päästä.

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Tennis
Katselisin kyllä tälle kaudelle jo siirtorajalta uutta maalivahtia Hovisen pariksi.

Eilinen todisti, että ei kyllä uskalla peluuttaa sitten ollenkaan Taposta. Vinnistä ja Eliaksesta en usko olevan kirittäjäksi ainakaan vielä.

Tarvitsemme vakaan parin, jotta voidaan ees haaveilla menestyksestä. Hovinen suoriutunut hyvin, mutta ikä alkaa painamaan, ja en usko että kuorma kestää pleijareissa. Tämäkin viikko on haastava kun perjantaina pitäisi pelata kova peli Lukkoa vastaan ja lauantaina päiväpeli klo 15 Tapparaa vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy