Kyllä Stathos oli aika hyvä jonkin aikaa.
Oli alkuun. Niin oli Vokounkin. Lopputulos ratkaiseva. Myös Endras oli hyvä aikansa ja jopa loistava, mutta keväällä ihan solmussa.
Hovinen esim. hyvin voi nousta ylempään pykälään.
Kyllä Stathos oli aika hyvä jonkin aikaa.
Ois ollut 3 pisteen voitto Hovisen kanssa.Peli saatiin takaisin haltuun kun Pappi vaihdettiin byyriin. Toivottavasti Tapsaa ei nähdä enää ikinä meidän maalilla.
Ois ollut 3 pisteen voitto Hovisen kanssa.
Lindfors oli mulle aina sellainen veskari, joka ei riittänyt. Tiedän että pelasi parhaat kautensa ennen, kun itse aloin käymään hallilla eikä nuo maajoukkuepelit hänellä turhaan olleet vyöllään. Silti pudotuspelisarjoissa Takot ja Siekkiset aina söivät hänet. Taposella on vielä Lindors-maalauksella kypärä, niin kauheat flashbackit vuosien takaa.
Tämä maalivahtiosasto on kyllä IFK:lla valmennuksen lisäksi sellainen musta aukko. Selailin elitestä HIFK:n veskarit läpi vuosikymmenten ajan, niin ei kauhean monta veskia ole, joista oikeasti hyvät muistot.
Hyvät: Thomas, Riksman, Lankinen, Husso, Ortio, Ahonen
OK: Hovinen, Engren, Lundell, Norja, Endras, Askey, Lindfors,
Epäonnistuneet: Taponen, Halonen, Garteig, Tuohimaa, Nieminen, Ruusu, Bäckström, Thiessen, Noronen, Pitkämäki, Vokoun, Stathos, Draper, Duffys,
Mä en kyllä itse tota Jan Lundellia pitänyt koskaan erityisen hyvänä maalivahtina, vaikka hän olikin yksi suosituimpia pelaajia fanien keskuudessa, mutta oli mun mielestäni enemmänkin sellainen "Ok kakkosveskari" -ainesta, kun ollenkaan siihen ykkösveskarin rooliin sopiva valinta.
Vastaavasti taas Engrenin voisin jopa nostaa porrasta ylemmäksi, kuten myös Stathosin ja Norosen.
Jan Lundell suosituimpia fanien keskuudessa? Ehkä vastustajan fanien.
Länki-Lundelliksikin kutsuttu. Joku jopa tituleerasi Liigan parhaaksi kakkosveskariksi. Mulle itselleni aika neutraali pelaaja. Myönnetään, että nauttii jonkunlaista ikonin asemaa ja vaikka kävikin muualla, on silti osa tätä surullisen kuuluisaa "omat pojat" projektia.