cc_rider23
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Olisiko Taponen muka pelastus tähän tilanteeseen? Hienoa työtä kyllä Mestiksessä, mutta ”mestari” Ilveksessä huonommat tilastot kuin kummallakaan meillä pelanneista veskareista.
Olisiko Taponen muka pelastus tähän tilanteeseen? Hienoa työtä kyllä Mestiksessä, mutta ”mestari” Ilveksessä huonommat tilastot kuin kummallakaan meillä pelanneista veskareista.
Mitä ? Nyt ei ymmärrys riitä.Olisiko Taponen muka pelastus tähän tilanteeseen? Hienoa työtä kyllä Mestiksessä, mutta ”mestari” Ilveksessä huonommat tilastot kuin kummallakaan meillä pelanneista veskareista.
Minähän en todellakaan puolustanut Halosta tässä viestissä. Sori, jos et ymmärtänyt sitä.Mitä ? Nyt ei ymmärrys riitä.
Onko Halonen ollut oletettava kakkosmaalivahti, onko hän ikinä todistanut tasoaan ? Väitän, että tuo maalivahdin hankkimatta jättäminen kostautuu vielä. Prove me wrong, mutta vaikea on ainakaan päätyyn saakka tuolla työskentelyllä mennä.
Pitää muistaa, että voitaisiin olla samassa tilanteessa myös niin, että meillä olisi ollut maalivahtikaksikkona koko kauden Lankinen/Halonen ja sitten Lankinen olisi loukkaantunut. Kukaan ja korostan kukaan ei olisi valittanut.
Aa asia ok ! Tämä oli huonoa luetunymmärtämistä minulta. Etiäpäin ! Tsemppiä.Minähän en todellakaan puolustanut Halosta tässä viestissä. Sori, jos et ymmärtänyt sitä.
Itse olin sitä mieltä, että Garteigin vireellä olisi voitu mennä päätyyn asti. Siinä vaiheessa kun herra loukkaantui, niin ei enää voitu hankkia uutta veskaria.
Pointti oli siinä, että ei Taponen liigassa ole esittänyt mitään parempaa kuin Halonen, joten oletuksena Halonen lähtee ykkösenä playoffeihin.
Nyt tietty näyttää siltä, että kohta on pakko kokeilla jotain muuta veskaria, niinkuin @Apassi tuossa kirjoitti.
Miksei voitu hankkia? Narreja pystyi kuitenkin hankkimaan. Tämä kysymysmerkki maalivahtien puolella ollut koko kauden, niin hankinta sinne puolelle olisi voitu suorittaa jo monta kuukautta sittenMinähän en todellakaan puolustanut Halosta tässä viestissä. Sori, jos et ymmärtänyt sitä.
Itse olin sitä mieltä, että Garteigin vireellä olisi voitu mennä päätyyn asti. Siinä vaiheessa kun herra loukkaantui, niin ei enää voitu hankkia uutta veskaria.
Pointti oli siinä, että ei Taponen liigassa ole esittänyt mitään parempaa kuin Halonen, joten oletuksena Halonen lähtee ykkösenä playoffeihin.
Nyt tietty näyttää siltä, että kohta on pakko kokeilla jotain muuta veskaria, niinkuin @Apassi tuossa kirjoitti.
Correct me jos seison väärässä, mutta eikö siirtoraja ollut jo kiinni, kun Garteig loukkaantui?Miksei voitu hankkia? Narreja pystyi kuitenkin hankkimaan. Tämä kysymysmerkki maalivahtien puolella ollut koko kauden, niin hankinta sinne puolelle olisi voitu suorittaa jo monta kuukautta sitten
Tätä kyselin itse ja @Frankie kertoi että ei ollut.Correct me jos seison väärässä, mutta eikö siirtoraja ollut jo kiinni, kun Garteig loukkaantui?
Tajusin äsken, että puhuin paskaa sinulle! Kuuluisa käsi ylösTätä kyselin itse ja @Frankie kertoi että ei ollut.
Correct me jos seison väärässä, mutta eikö siirtoraja ollut jo kiinni, kun Garteig loukkaantui?
Tätä tuossa pyörittelin aiemmassa että hankintaa sinne puolelle olisi ollut mahdollista toteuttaa jo aikoja sitten. Rahasta se ei jäänyt, tuskin nämä uudet eht kundit erkoilla vetää.Tajusin äsken, että puhuin paskaa sinulle! Kuuluisa käsi ylös
Edit: mutta olisi tuohon tilanteeseen voinut kuitenkin reagoida a’la Tapparan Kalnins ja Kärppien Kazik. Halonen oli siinä vaiheessa ollut kuukausia poissa
Juuri näin - täydellisen synkronoidusti kondikset ristiin.Jotenkin tuntuu tilanne silti aika käsittämättömältä. Selkeästi luotettiin siihen, että kyllä se G nostaa tasoaan ja Halonen palaa takaisin samanlaisena kuin syksyllä. Pitkä poissaolo tärkeällä hetkellä nuorelle kundille ja poffit lähestyy ja oli varmasti laskettu että tilanne siinä pisteessä, että on kaksi tasaista maalivahtia keväällä. Loukeille ei voi mitään, mutta kyllä viimeistään kun tiedettiin Halosen olevan pitkään poissa ja G:n ailahtelevaisuus olisi pitänyt kartoittaa ja hankkia luukulle uutta kundia. Nyt sormet ristissä pitää toivoa Niilon tasonnostoa.
Pointti on siinä että jos ja kun Halonen oli toipilaana ja Garteig pelasi tai ei pelannut jo vähän paremmin, Salmelainen päätti luottaa (Lundell/Peltonen?!?) tuohon Tandemiin loppukaudeksi.Correct me jos seison väärässä, mutta eikö siirtoraja ollut jo kiinni, kun Garteig loukkaantui?
Mut onneks ei oo kumminkaan tätäkään kautta Haloseen hävitty.Kaikki tietää että mestaruudet voitetaan puolustuksella ja sankarimaalivahdilla
Halonen on ihan ok, ei siinä mitään. Muilla on vaan paremmat veskarit.Mut onneks ei oo kumminkaan tätäkään kautta Haloseen hävitty.
I give you that!Halosen torjuntaprosentti on vieläkin heikko mutta osaa se voittaa.
Just olin tätä tulossa laittaa! Hurja menoHalosen torjuntaprosentti on vieläkin heikko mutta osaa se voittaa.