NuoriSkloddi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Taposelle komea nollapeli tänään Mestiksen puolella. 25 torjuntaa ja todella varman oloista työskentelyä. Jokohan pääsis meillä kokeilemaan...
Siellä olisi Patrick Bartosak etsimässä jengiä loppukaudeksi. Oli meillä ajoittain maaginen ja huonoimmillaankin hyvä. Voisi olla teille sinetti kannujahtiin..
Taposelle komea nollapeli tänään Mestiksen puolella. 25 torjuntaa ja todella varman oloista työskentelyä. Jokohan pääsis meillä kokeilemaan...
Lähtökohtaisesti teillä pitäisi olla laadukkaampi puolustus edessä, niin se % voisi olla jotakin muuta, mut okei.Voitto% 60 lahessa ei riitä täällä mihinkään...
Samaa mieltä, ansaitsisi todellakin mahdollisuuden. Tuo Kiekko-Espoo - FPS ottelu jossa pelasi nollan oli kuitenkin kärkiosaston kamppailu ja torjuntatyöskentely todella rauhallisen ja varman oloista. Hoiti rankkarinkin himaan jolla FPS olisi voinut päästä hyvin mukaan peliin. Toki ei tässä yhteen otteluun takerruta vaan nimenomaan kokonaiskuvassa. Kehitystä tapahtuu kokoajan ja potentiaalia on.Outoa on kun Taposelle ei ole annettu peliaikaa HIFK:ssa. On sentään ollut varsin vakaa ja kehittyvä maalivahti kun katsotaan mm. viimeisimpiä tilastoja.
Outoa on kun Taposelle ei ole annettu peliaikaa HIFK:ssa.
Mitä outoa siinä on oikeasti? Siis oikeasti. Halonen on tulossa takaisin ja Garteig tarvinnut pelituntumaa pitkän pelitauon jälkeen.
Tätä en kyllä itse toivoisi missään nimessä. On ansainnut meillä mahdollisuuden ja toivottavasti sen myös saa.Sehän voi olla että se Taposen aika koittaa jossain toisessa seurassakin.
Kevään mies. Ketä nyt joku Marraskuinen SaiPa peli nappais?Tänään on Mr. Garteig ollut nämä kaksi ekaa erää todella hyvä.
Hienoa!
Taponen pelasi eilen taas nollapelin K-Espoon maalilla... jollei Halonen ole täydessä kondiksessa, niin voisi ehkä jo kohta kokeilla vaikka HPK tappio ei ollutkaan Garteigin vika.Samaa mieltä, ansaitsisi todellakin mahdollisuuden. Tuo Kiekko-Espoo - FPS ottelu jossa pelasi nollan oli kuitenkin kärkiosaston kamppailu ja torjuntatyöskentely todella rauhallisen ja varman oloista. Hoiti rankkarinkin himaan jolla FPS olisi voinut päästä hyvin mukaan peliin. Toki ei tässä yhteen otteluun takerruta vaan nimenomaan kokonaiskuvassa. Kehitystä tapahtuu kokoajan ja potentiaalia on.
Maalille vaan!
Todellakin, suorastaan pitäisi saada mahdollisuus.Taponen pelasi eilen taas nollapelin K-Espoon maalilla... jollei Halonen ole täydessä kondiksessa, niin voisi ehkä jo kohta kokeilla vaikka HPK tappio ei ollutkaan Garteigin vika.
Todellakin, suorastaan pitäisi saada mahdollisuus.
Outoa, että Lunkka ei häntä pelivuoroon laita.
Jotenkin olen itse ajatellut sen johtuvan siitä että Garteigille halutaan pelejä jotta se vire ja ennenkaikkea itseluottamus löytyy sieltä.
Juuri näin. Ja valmennus tekee tässä täysin oikein. En aio edes keskustella tästä asiasta, kun mulla ei vieläkään mene kaaliin miten tätä on niin vaikea ymmärtää.
E: Toki sitten Taposelle pelejä alle, jos alkaa tuntua että Garteigia kuormitetaan liikaa tai jos nyt oikeasti alkaa hävitä jengille pelejä.
Vastaus löytyy osittain viestistäni, että jos Halonen ei TÄYSIN kunnossa, mutta kelpaa kakkoseksi, niin ihan vaan Garteigin lepuuttamista varten olisi voinut antaa yhden pelin Mestiksessä kaksi perättäistä nollaa torjuneelle Taposelle. Ja ihan vaikkapa tilanteen tarkistamisen vuoksi että mikä on Taposen vire Stadin kirkkaissa OIKEASTI pelitilanteessa. Kun Taponenhan sieltä tulee kehiin tandemin toiseksi satulaksi jos vaikka pleijareissa toinen "vanha satula" ottaa kipeää ja on pelikelvoton.kun joukkueen molemmat maalivahdit ovat kokoonpanossa?
Minkä ihmeen takia Taponen olisi pitänyt laittaa maalille, kun joukkueen molemmat maalivahdit ovat kokoonpanossa?
Lainasin virheellisesti sinun viestiäsi. Olisi pitänyt lainata jonkun ihmettelijän viestiä. Pahoitteluni.Minä en nyt saanut tuosta olenkaan kiinni, pitäisikö minun siis olla eri mieltä sinun kanssasi?
Vai miksi minulle sanelet argumentteja, joita pro-Garteig -leirin alkuperäisenä jäsenenä käytän itsekin?
Vastaus löytyy osittain viestistäni, että jos Halonen ei TÄYSIN kunnossa, mutta kelpaa kakkoseksi, niin ihan vaan Garteigin lepuuttamista varten olisi voinut antaa yhden pelin Mestiksessä kaksi perättäistä nollaa torjuneelle Taposelle. Ja ihan vaikkapa tilanteen tarkistamisen vuoksi että mikä on Taposen vire Stadin kirkkaissa OIKEASTI pelitilanteessa. Kun Taponenhan sieltä tulee kehiin tandemin toiseksi satulaksi jos vaikka pleijareissa toinen "vanha satula" ottaa kipeää ja on pelikelvoton.